Dent-a-Medical: utworzenie nowego działu handlowego

0
114


Zarząd Dent-a-Medical SA poinformował o utworzeniu nowe działu handlowego. Dział składa się z trzech osób i zajmuje się sprzedażą pakietów opieki stomatologicznej dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.

Za pośrednictwem nowego działu spółka będzie oferować programy rabatowe, abonamentowe oraz vouchery na usługi stomatologiczne, których końcowym odbiorcą będą pracownicy lub klienci firm nabywających te produkty.

Przebudowa działu handlowego jest elementem zmian wprowadzonych przez nowy zarząd spółki, który zamierza położyć duży nacisk na rozwój sprzedaży produktów spółki w nowym kanale dystrybucji. W czerwcu 2013 roku rezygnację z funkcji prezesa złożył Mariusz Andrych. Obowiązki prezesa pełni dotychczasowy wiceprezes Łukasz Wilczewski.

Zarząd poinformował też, że do spółki wpłynęło już pierwsze zamówienie będące bezpośrednim efektem pracy nowego działu handlowego, o wartości 39.425 zł.

Główną działalnością Dent-a-Medical jest rozwój sieci placówek współpracujących, których posiada 313, zlokalizowanych w 137 miastach Polski. Od początku 2012 roku spółka sprzedała 600 000 programów opieki stomatologicznej. Współpracuje między innymi z takimi partnerami jak.: Tauron, Wrigley, Lux Med, MasterCard, Buy&Smile, Gruner&Jahr, Payback. W ramach umowy z PZU Życie S.A. spółka pracuje nad konstrukcją regularnej polisy stomatologicznej.

Za rok 2012 spółka Dent-a-Medical wykazała przychody ze sprzedaży w wysokości 1 671 560 zł oraz stratę netto o wartości 2 404 660 zł