Enel-Med: wzrost przychodów abonamentowych w I kwartale 2018

0
146

Centrum Medyczne Enel-Med S.A. odnotowało za I kwartał 2018 roku 90 632 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży. Oznacza to wzrost o 18 procent w porównaniu do I kwartału roku 2017. W zakresie sprzedaży abonamentów medycznych wzrost wyniósł 20 procent.

Abonamenty stanowią około 67 procent wszystkich przychodów spółki. Enel-Med stawia także na rozwój sprzedaży usług komercyjnych. W I kwartale 2018 roku wzrost w zakresie przychodów uzyskanych z tych usług wyniósł 16 procent (w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego).

Przychody jednostki dominującej – Centrum Medyczne Enel-Med S.A. w pierwszym kwartale 2018 roku wyniosły 89,5 mln zł, co stanowi około 99 procent przychodów całej Grupy Kapitałowej.

Za I kwartał 2018 roku Enel-Med odnotował stratę netto w wysokości 884 tys. zł. Rok wcześniej Enel-Med osiągnął zysk netto o wartości 354 tys. zł.

I kwartał 2018 roku był to czas okres inwestycji dla spółki. W styczniu 2018 roku Enel-Med zawarł umowę najmu dla nowej placówki, która będzie zlokalizowana w Galerii Młociny. Otwarcie placówki wstępnie planowane jest na początek 2019 roku. Na przeszło 1000 m2 powstanie tam przychodnia wieloprofilowa, gabinety stomatologiczne oraz centrum rehabilitacji.

W lutym 2018 roku Enel-Med podpisał aneks przedłużający wynajem powierzchni w Blue City w Warszawie do 2031 roku.

Za rok 2017 przychody netto ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Enel-Med osiągnęły 323 728 tys. zł , w roku 2016 było to 273 702 tys. zł. W roku 2017 Enel-Med odnotował stratę w wysokości 3 306 tys. zł.

W ramach Grupy Enel-Med działa 39 placówek, w tym 2 szpitale działające w Warszawie, 3 ośrodki medycyny sportowej Enel-Sport – w Warszawie i w Łodzi oraz placówka medycyny estetycznej Estell w Warszawie. Spółka zajmuje się pełną obsługą pacjentów – od konsultacji i diagnostyki aż po rehabilitację.

W roku 2018 Enel-Med obchodzi 25-lecie działalności.