Medica Assistance: nowe narzędzie internetowe dla partnerów
1 sierpnia 2017 roku Medica Asssistance wprowadza nowe narzędzie dla swoich partnerów medycznych. Ma ono ułatwić pacjentom wybór optymalnej placówki medycznej. Dzięki nowemu rozwiązaniu po zalogowaniu do swojego konta zdrowia pacjent otrzyma rozbudowane informacje o ośrodku odpowiedzialnym za jego leczenie.
W rezultacie partnerzy medyczni Medica Assistance otrzymają rozwiązanie ułatwiające logistykę pacjenta oraz komunikację z firmą, natomiast konsultanci Medica Assistance zyskają aktualne dane dotyczące lekarzy i będą mogli pomóc pacjentowi w wyborze optymalnego procesu leczenia.
Medica Assistance Sp. z o.o. jest organizacją świadczącą usługi medyczne dla klientów indywidualnych i korporacyjnych w ramach partnerstwa z placówkami medycznymi, indywidualnymi praktykami lekarskimi oraz towarzystwami ubezpieczeniowymi.
Przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę organizuje opiekę medyczną w oparciu o nowoczesne rozwiązania obejmujące między innymi całodobową infolinię umożliwiającą szybki dostęp do informacji medycznej, konsultanta medycznego koordynującego i nadzorującego cały proces leczenia pacjenta, największą sieć medyczną zapewniającą szeroki dostęp do porad lekarskich, badań diagnostycznych lub leczenia szpitalnego, całodobowe pogotowie medyczne gwarantujące sprawną realizację pomocy doraźnej oraz organizację profilaktycznej opieki medycznej dla pracowników na terenie całego kraju.
Medica zatrudnia ponad 150 pracowników odpowiedzialnych za obsługę klientów indywidualnych i korporacyjnych. Obejmuje opieką kilkaset tysięcy pacjentów na terenie całego kraju.
Do czerwca 2015 roku Medica Assistance działała pod nazwą Medica Polska.
1 sierpnia 2017 roku Medica Asssistance wprowadza nowe narzędzie dla swoich partnerów medycznych. Ma ono ułatwić pacjentom wybór optymalnej placówki medycznej. Dzięki nowemu rozwiązaniu po zalogowaniu do swojego konta zdrowia pacjent otrzyma rozbudowane informacje o ośrodku odpowiedzialnym za jego leczenie.
W rezultacie partnerzy medyczni Medica Assistance otrzymają rozwiązanie ułatwiające logistykę pacjenta oraz komunikację z firmą, natomiast konsultanci Medica Assistance zyskają aktualne dane dotyczące lekarzy i będą mogli pomóc pacjentowi w wyborze optymalnego procesu leczenia.
Medica Assistance Sp. z o.o. jest organizacją świadczącą usługi medyczne dla klientów indywidualnych i korporacyjnych w ramach partnerstwa z placówkami medycznymi, indywidualnymi praktykami lekarskimi oraz towarzystwami ubezpieczeniowymi.
Przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę organizuje opiekę medyczną w oparciu o nowoczesne rozwiązania obejmujące między innymi całodobową infolinię umożliwiającą szybki dostęp do informacji medycznej, konsultanta medycznego koordynującego i nadzorującego cały proces leczenia pacjenta, największą sieć medyczną zapewniającą szeroki dostęp do porad lekarskich, badań diagnostycznych lub leczenia szpitalnego, całodobowe pogotowie medyczne gwarantujące sprawną realizację pomocy doraźnej oraz organizację profilaktycznej opieki medycznej dla pracowników na terenie całego kraju.
Medica zatrudnia ponad 150 pracowników odpowiedzialnych za obsługę klientów indywidualnych i korporacyjnych. Obejmuje opieką kilkaset tysięcy pacjentów na terenie całego kraju.
Do czerwca 2015 roku Medica Assistance działała pod nazwą Medica Polska.