Affidea: szkolenia w zakresie komunikacji z pacjentem

0
10


Affidea rozpoczęła we wrześniu 2017 roku projekt Affinity, którego założeniem jest, że „pacjent jest w centrum uwagi”. Polska, zaraz po Węgrzech jest drugim krajem, w którym jest realizowany ten międzynarodowy projekt.

Celem projektu jest poprawianie jakości oferowanych usług. Affidea stara się, aby każdy pacjent czuł się wysłuchany, zrozumiany oraz otoczony najlepszą opieką, zarówno w trakcie wizyty w placówce, jak i po niej.

W ramach projektu 20 i 21 września 2017 roku odbyły się w Affidea warsztaty dotyczące komunikacji z pacjentem.

Firma Affidea (dawniej Euromedic) jest jednym z największych inwestorów i świadczeniodawców usług w  ramach partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) w Europie. W 179 centrach medycznych, będących wyłączną własnością firmy, zapewnia badania diagnostyki obrazowej i laboratoryjnej oraz usługi z zakresu radioterapii onkologicznej. Dostarcza również zdalną diagnostykę, oferując wielomodułowe usługi z zakresu teleradiologii.

Firma zatrudnia prawie 6 000 specjalistów medycznych. Posiada centra na Węgrzech, w Rumunii, Bośni i Hercegowinie, Chorwacji, Grecji, we Włoszech, w Turcji, Czechach, Portugalii, Bułgarii, Szwajcarii, Irlandii oraz na Litwie. W Polsce firma Affidea obecna jest od 2000 roku.