Diagnostyka: nowy serwis internetowy
Największa w Polsce sieć laboratoriów medycznych Diagnostyka uruchomiła nowy serwis internetowy. Nowa jest nie tylko szata graficzna i nawigacja strony – przez kilka miesięcy wytężonej pracy, setki godzin programowania, liczne analizy eksperckie i testy z udziałem użytkowników, firmie udało się uzyskać zupełnie nowy projekt architektury informacji.
Serwis został zoptymalizowany pod wyszukiwarkę Google oraz dostosowany do wyświetlania na różnych urządzeniach i przeglądarkach. Co najważniejsze – udało się także wykorzystać ponad 10 lat doświadczeń, czyli „przekierować” zawartość kilku tysięcy podstron i artykułów dotychczasowej strony firmy na nowy serwis.
W rezultacie do dyspozycji internautów jest nowe miejsce w sieci zawierające możliwie szeroką wiedzę nt. nowoczesnych badań i usług laboratoryjnych.
Wśród najważniejszych zmian można wymienić nową architekturę informacji, polegającą na oddzieleniu strefy dla pacjenta od strefy lekarza i od ogólnego działu „korporacyjnego”. Każdy dział posiada proste menu, porządkujące jego zawartość. Na stronie wprowadzono nowy, bardziej przejrzysty katalog badań, umożliwiający łatwe wyszukanie w wybrany sposób. Pod każdym badaniem prezentowane są świadczenia pokrewne, pakiety zawierające szukane badanie, oraz najbliższe placówki, w których można je wykonać.
Na stronie można znaleźć nową mapę placówek, zawierającą ponad 600 pozycji i umożliwiającą wyszukanie najbliższej placówki według automatycznej geolokalizacji użytkownika, według wskazanej odległości, wybranego województwa, miasta lub rodzaju placówki. Mapa wskazuje również drogę dojazdu do wybranej placówki.
Natomiast kompleksowe informacje o tym, jak przygotować się do badania, można znaleźć w nowym poradniku pacjenta.
Serwis cechuje responsywność, co znaczy, że strona automatycznie dostosuje się do rozdzielczości urządzenia, na którym jest używana. Dzięki temu można wygodnie z niej korzystać na przykład na telefonach czy tabletach.
Diagnostyka to największa w Polsce sieć laboratoriów medycznych. Oferuje największy wybór badań laboratoryjnych (2500 rodzajów testów) dostępnych również bez skierowania, z możliwością odbioru wyników przez Internet.
Sieć posiada ponad 600 placówek w całej Polsce. Punkty pobrań dostosowane są do obsługi osób niepełnosprawnych, część posiada specjalne kąciki dziecięce, pomagające w bezstresowej obsłudze małych pacjentów.
Firma rocznie wykonuje badania dla ponad 12 milionów pacjentów oraz współpracuje z ponad 8 tysiącami placówek ochrony zdrowia.
Największa w Polsce sieć laboratoriów medycznych Diagnostyka uruchomiła nowy serwis internetowy. Nowa jest nie tylko szata graficzna i nawigacja strony – przez kilka miesięcy wytężonej pracy, setki godzin programowania, liczne analizy eksperckie i testy z udziałem użytkowników, firmie udało się uzyskać zupełnie nowy projekt architektury informacji.
Serwis został zoptymalizowany pod wyszukiwarkę Google oraz dostosowany do wyświetlania na różnych urządzeniach i przeglądarkach. Co najważniejsze – udało się także wykorzystać ponad 10 lat doświadczeń, czyli „przekierować” zawartość kilku tysięcy podstron i artykułów dotychczasowej strony firmy na nowy serwis.
W rezultacie do dyspozycji internautów jest nowe miejsce w sieci zawierające możliwie szeroką wiedzę nt. nowoczesnych badań i usług laboratoryjnych.
Wśród najważniejszych zmian można wymienić nową architekturę informacji, polegającą na oddzieleniu strefy dla pacjenta od strefy lekarza i od ogólnego działu „korporacyjnego”. Każdy dział posiada proste menu, porządkujące jego zawartość. Na stronie wprowadzono nowy, bardziej przejrzysty katalog badań, umożliwiający łatwe wyszukanie w wybrany sposób. Pod każdym badaniem prezentowane są świadczenia pokrewne, pakiety zawierające szukane badanie, oraz najbliższe placówki, w których można je wykonać.
Na stronie można znaleźć nową mapę placówek, zawierającą ponad 600 pozycji i umożliwiającą wyszukanie najbliższej placówki według automatycznej geolokalizacji użytkownika, według wskazanej odległości, wybranego województwa, miasta lub rodzaju placówki. Mapa wskazuje również drogę dojazdu do wybranej placówki.
Natomiast kompleksowe informacje o tym, jak przygotować się do badania, można znaleźć w nowym poradniku pacjenta.
Serwis cechuje responsywność, co znaczy, że strona automatycznie dostosuje się do rozdzielczości urządzenia, na którym jest używana. Dzięki temu można wygodnie z niej korzystać na przykład na telefonach czy tabletach.
Diagnostyka to największa w Polsce sieć laboratoriów medycznych. Oferuje największy wybór badań laboratoryjnych (2500 rodzajów testów) dostępnych również bez skierowania, z możliwością odbioru wyników przez Internet.
Sieć posiada ponad 600 placówek w całej Polsce. Punkty pobrań dostosowane są do obsługi osób niepełnosprawnych, część posiada specjalne kąciki dziecięce, pomagające w bezstresowej obsłudze małych pacjentów.
Firma rocznie wykonuje badania dla ponad 12 milionów pacjentów oraz współpracuje z ponad 8 tysiącami placówek ochrony zdrowia.