Medica Assistance: nowy panel obsługi klienta
Medica Assistance wdrożyła nowy panel obsługi klienta. Głównym celem zmian było wprowadzenie rozwiązań bardziej intuicyjnych i przyjaznych dla użytkowników oraz wprowadzenie ulepszeń w działaniu dotychczasowego panelu.
Nowy panel obsługi klienta to także nowa szata graficzna.
Za pośrednictwem nowego panelu można skorzystać z wideokonsultacji z lekarzem medycyny pracy i doradcą BHP. Jest to usługa nieodpłatna, z której korzystać mogą wszyscy klienci firmy.
Za pośrednictwem panelu użytkownicy mają możliwość umówienia nowej konsultacji online oraz zapoznanie się z listą dotychczasowych.
Dodatkowa funkcja zapytanie offline pozwala na zadanie pytania lekarzowi medycyny pracy lub specjaliście ds. BHP za pomocą formularza.
Dzięki nowemu panelowi obsługi klienci otrzymują fachowe wsparcie zespołu specjalistów oraz narzędzie, które ułatwia użytkownikom bieżącą współpracę z Medica Assistance.
Medica Assistance Sp. z o.o. jest organizacją świadczącą usługi medyczne dla klientów indywidualnych i korporacyjnych w ramach partnerstwa z placówkami medycznymi, indywidualnymi praktykami lekarskimi oraz towarzystwami ubezpieczeniowymi.
Przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę organizuje opiekę medyczną w oparciu o nowoczesne rozwiązania obejmujące między innymi całodobową infolinię umożliwiającą szybki dostęp do informacji medycznej, konsultanta medycznego koordynującego i nadzorującego cały proces leczenia pacjenta, największą sieć medyczną zapewniającą szeroki dostęp do porad lekarskich, badań diagnostycznych lub leczenia szpitalnego, całodobowe pogotowie medyczne gwarantujące sprawną realizację pomocy doraźnej oraz organizację profilaktycznej opieki medycznej dla pracowników na terenie całego kraju.
Medica zatrudnia ponad 150 pracowników odpowiedzialnych za obsługę klientów indywidualnych i korporacyjnych. Obejmuje opieką kilkaset tysięcy pacjentów na terenie całego kraju.
Do czerwca 2015 roku Medica Assistance działała pod nazwą Medica Polska.
Medica Assistance wdrożyła nowy panel obsługi klienta. Głównym celem zmian było wprowadzenie rozwiązań bardziej intuicyjnych i przyjaznych dla użytkowników oraz wprowadzenie ulepszeń w działaniu dotychczasowego panelu.
Nowy panel obsługi klienta to także nowa szata graficzna.
Za pośrednictwem nowego panelu można skorzystać z wideokonsultacji z lekarzem medycyny pracy i doradcą BHP. Jest to usługa nieodpłatna, z której korzystać mogą wszyscy klienci firmy.
Za pośrednictwem panelu użytkownicy mają możliwość umówienia nowej konsultacji online oraz zapoznanie się z listą dotychczasowych.
Dodatkowa funkcja zapytanie offline pozwala na zadanie pytania lekarzowi medycyny pracy lub specjaliście ds. BHP za pomocą formularza.
Dzięki nowemu panelowi obsługi klienci otrzymują fachowe wsparcie zespołu specjalistów oraz narzędzie, które ułatwia użytkownikom bieżącą współpracę z Medica Assistance.
Medica Assistance Sp. z o.o. jest organizacją świadczącą usługi medyczne dla klientów indywidualnych i korporacyjnych w ramach partnerstwa z placówkami medycznymi, indywidualnymi praktykami lekarskimi oraz towarzystwami ubezpieczeniowymi.
Przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę organizuje opiekę medyczną w oparciu o nowoczesne rozwiązania obejmujące między innymi całodobową infolinię umożliwiającą szybki dostęp do informacji medycznej, konsultanta medycznego koordynującego i nadzorującego cały proces leczenia pacjenta, największą sieć medyczną zapewniającą szeroki dostęp do porad lekarskich, badań diagnostycznych lub leczenia szpitalnego, całodobowe pogotowie medyczne gwarantujące sprawną realizację pomocy doraźnej oraz organizację profilaktycznej opieki medycznej dla pracowników na terenie całego kraju.
Medica zatrudnia ponad 150 pracowników odpowiedzialnych za obsługę klientów indywidualnych i korporacyjnych. Obejmuje opieką kilkaset tysięcy pacjentów na terenie całego kraju.
Do czerwca 2015 roku Medica Assistance działała pod nazwą Medica Polska.