Medicover Polska Liderem Informatyki 2017
Medicover Polska zdobył tytuł Lider Informatyki 2017 w konkursie organizowanym przez magazyn ComputerWorld. Firma została wyróżniona w kategorii „Ochrona zdrowia” za wdrożenie aplikacji mobilnej i platformy telemedycznej.
- Aplikacja pozwala zdalnie obsługiwać część procesów medycznych – pacjenci mogą między innymi umawiać, odwoływać wizyty czy kontaktować się z lekarzem. Narzędzia telemedyczne zwiększają naszą efektywność, ponieważ pozwalają na lepszą alokację zasobów i jeszcze skuteczniejsze dostosowanie rozwiązań do potrzeb zdrowotnych pacjentów – mówi Sonia Kondratowicz, dyrektor ds. obsługi klienta w Medicover.
W 2017 roku do końca sierpnia Medicover udzielił prawie 150 tysięcy zdalnych porad.
Medicover udostępnia także w centrum medycznym Medicover Klimczaka w Warszawie aplikację mobilną, która pozwala potwierdzić przybycie na wizytę do placówki, a numer gabinetu wyświetla się na ekranie telefonu.
Pacjenci Medicover przez 3 miesiące mogą wypróbować tę metodę, by wspólnie zadecydować, czy rozwiązanie będzie wdrażane we wszystkich placówkach Medicover.
Medicover będzie także realizował program pilotażowy dotyczący usługi telemedycznej bazującej na systemie Pregnabit.
W Polsce Medicover opiekuje się ponad 8,5 tysiącem firm i ponad 660 tysiącami pacjentów indywidualnych. Firma już od przeszło 10 lat stawia na rozwój usług telemedycznych w swoich placówkach, udostępniając pacjentom e-wizyty czy możliwość telefonicznego uzyskania porady lekarskiej.
Medicover Polska zdobył tytuł Lider Informatyki 2017 w konkursie organizowanym przez magazyn ComputerWorld. Firma została wyróżniona w kategorii „Ochrona zdrowia” za wdrożenie aplikacji mobilnej i platformy telemedycznej.
– Aplikacja pozwala zdalnie obsługiwać część procesów medycznych – pacjenci mogą między innymi umawiać, odwoływać wizyty czy kontaktować się z lekarzem. Narzędzia telemedyczne zwiększają naszą efektywność, ponieważ pozwalają na lepszą alokację zasobów i jeszcze skuteczniejsze dostosowanie rozwiązań do potrzeb zdrowotnych pacjentów – mówi Sonia Kondratowicz, dyrektor ds. obsługi klienta w Medicover.
W 2017 roku do końca sierpnia Medicover udzielił prawie 150 tysięcy zdalnych porad.
Medicover udostępnia także w centrum medycznym Medicover Klimczaka w Warszawie aplikację mobilną, która pozwala potwierdzić przybycie na wizytę do placówki, a numer gabinetu wyświetla się na ekranie telefonu.
Pacjenci Medicover przez 3 miesiące mogą wypróbować tę metodę, by wspólnie zadecydować, czy rozwiązanie będzie wdrażane we wszystkich placówkach Medicover.
Medicover będzie także realizował program pilotażowy dotyczący usługi telemedycznej bazującej na systemie Pregnabit.
W Polsce Medicover opiekuje się ponad 8,5 tysiącem firm i ponad 660 tysiącami pacjentów indywidualnych. Firma już od przeszło 10 lat stawia na rozwój usług telemedycznych w swoich placówkach, udostępniając pacjentom e-wizyty czy możliwość telefonicznego uzyskania porady lekarskiej.