Affidea realizatorem kampanii profilaktycznej Movember
Spółka Affidea bierze udział w corocznej kampanii profilaktycznej Movember. W ramach kampanii realizowane będą bezpłatne badania USG jąder dla mężczyzn, zachęcające panów do oswojenia się z tym badaniem oraz do wyrobienia nawyków dbania o zdrowie.
W 2016 roku zostały, po raz pierwszy w historii kampanii Movember, zorganizowane bezpłatne badania USG dla mężczyzn w całym kraju. Między innymi dzięki wsparciu Affidea Polska udało się przebadać prawie 1300 mężczyzn, wykrywając 16 przypadków nowotworów jąder i prawie 30 innych schorzeń.
Akcja Movember prowadzona jest od 2003 roku, kiedy w Australii grupa znajomych założyła się o to, któremu uda się wyhodować największy wąs w ciągu 30 dni listopada. Okazało się wówczas, że wąs ma ogromną siłę do prowokowania dyskusji – na temat męskiego zdrowia. W rezultacie od 14 lat na całym świecie mężczyźni w różnym wieku zapuszczają w listopadzie wąsy, by zachęcać innych do rozmów na ważne, lecz rzadko poruszane tematy. Najważniejszymi z nich są zawsze nowotwory jąder i prostaty, na temat których wiedza nadal pozostaje niewielka.
Ruch Movember Polska narodził się wśród Polaków przebywających na Wyspach Brytyjskich, gdzie mieści się centrala Movember dla Europy. W 2014 roku dzięki Fundacji Kapitan Światełko po raz pierwszy zorganizowano edukacyjne spotkania w Polsce, a w 2015 roku Movember Polska był już serią spotkań i prelekcji.
Celem kampanii Movember jest podnoszenie świadomości mężczyzn w całym kraju na temat profilaktyki raka jąder i prostaty. Nowotwory jąder dotyczą przede wszystkim młodych mężczyzn, między 15 a 35 rokiem życia, zaś rak gruczołu krokowego dotyczy panów w coraz młodszym wieku – nawet 45-letnich.
- Dzięki serii spotkań z bezpłatnymi badaniami, okolicznościowym meczom piłki ręcznej w ramach PGNiG Superligi, ale także działaniom w mediach społecznościowych, organizatorzy Movember chcą w tym roku przebadać ponad 2000 osób. Dzięki zaangażowaniu sportowców i partnerów akcji możliwe będzie także zwiększenie zasięgu kampanii w mediach tradycyjnych i internecie - tłumaczył Jakub Kajdaniuk z zarządu Fundacji Kapitan Światełko.
Firma Affidea (dawniej Euromedic) jest jednym z największych inwestorów i świadczeniodawców usług w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) w Europie. W 179 centrach medycznych, będących wyłączną własnością firmy, zapewnia badania diagnostyki obrazowej i laboratoryjnej oraz usługi z zakresu radioterapii onkologicznej. Dostarcza również zdalną diagnostykę, oferując wielomodułowe usługi z zakresu teleradiologii.
Firma zatrudnia prawie 6 000 specjalistów medycznych. Posiada centra na Węgrzech, w Rumunii, Bośni i Hercegowinie, Chorwacji, Grecji, we Włoszech, w Turcji, Czechach, Portugalii, Bułgarii, Szwajcarii, Irlandii oraz na Litwie. W Polsce firma Affidea obecna jest od 2000 roku.
Spółka Affidea bierze udział w corocznej kampanii profilaktycznej Movember. W ramach kampanii realizowane będą bezpłatne badania USG jąder dla mężczyzn, zachęcające panów do oswojenia się z tym badaniem oraz do wyrobienia nawyków dbania o zdrowie.
W 2016 roku zostały, po raz pierwszy w historii kampanii Movember, zorganizowane bezpłatne badania USG dla mężczyzn w całym kraju. Między innymi dzięki wsparciu Affidea Polska udało się przebadać prawie 1300 mężczyzn, wykrywając 16 przypadków nowotworów jąder i prawie 30 innych schorzeń.
Akcja Movember prowadzona jest od 2003 roku, kiedy w Australii grupa znajomych założyła się o to, któremu uda się wyhodować największy wąs w ciągu 30 dni listopada. Okazało się wówczas, że wąs ma ogromną siłę do prowokowania dyskusji – na temat męskiego zdrowia. W rezultacie od 14 lat na całym świecie mężczyźni w różnym wieku zapuszczają w listopadzie wąsy, by zachęcać innych do rozmów na ważne, lecz rzadko poruszane tematy. Najważniejszymi z nich są zawsze nowotwory jąder i prostaty, na temat których wiedza nadal pozostaje niewielka.
Ruch Movember Polska narodził się wśród Polaków przebywających na Wyspach Brytyjskich, gdzie mieści się centrala Movember dla Europy. W 2014 roku dzięki Fundacji Kapitan Światełko po raz pierwszy zorganizowano edukacyjne spotkania w Polsce, a w 2015 roku Movember Polska był już serią spotkań i prelekcji.
Celem kampanii Movember jest podnoszenie świadomości mężczyzn w całym kraju na temat profilaktyki raka jąder i prostaty. Nowotwory jąder dotyczą przede wszystkim młodych mężczyzn, między 15 a 35 rokiem życia, zaś rak gruczołu krokowego dotyczy panów w coraz młodszym wieku – nawet 45-letnich.
– Dzięki serii spotkań z bezpłatnymi badaniami, okolicznościowym meczom piłki ręcznej w ramach PGNiG Superligi, ale także działaniom w mediach społecznościowych, organizatorzy Movember chcą w tym roku przebadać ponad 2000 osób. Dzięki zaangażowaniu sportowców i partnerów akcji możliwe będzie także zwiększenie zasięgu kampanii w mediach tradycyjnych i internecie – tłumaczył Jakub Kajdaniuk z zarządu Fundacji Kapitan Światełko.
Firma Affidea (dawniej Euromedic) jest jednym z największych inwestorów i świadczeniodawców usług w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) w Europie. W 179 centrach medycznych, będących wyłączną własnością firmy, zapewnia badania diagnostyki obrazowej i laboratoryjnej oraz usługi z zakresu radioterapii onkologicznej. Dostarcza również zdalną diagnostykę, oferując wielomodułowe usługi z zakresu teleradiologii.
Firma zatrudnia prawie 6 000 specjalistów medycznych. Posiada centra na Węgrzech, w Rumunii, Bośni i Hercegowinie, Chorwacji, Grecji, we Włoszech, w Turcji, Czechach, Portugalii, Bułgarii, Szwajcarii, Irlandii oraz na Litwie. W Polsce firma Affidea obecna jest od 2000 roku.