Grupa Lux Med wprowadza nowe logo
Grupa Lux Med zmienia swój wizerunek. Na przełomie czerwca i lipca 2012 lider rynku prywatnych usług medycznych wprowadza nowe logo. To zwieńczenie procesu dotychczasowej integracji i realizacja strategii Grupy. Działania związane ze zmianą oznakowania placówek będą prowadzone sukcesywnie i potrwają kilka tygodni.
Lux Med zmienia swoje logo po 20 latach istnienia i w ten symboliczny sposób rozpoczyna nowy etap działania.
- „W ostatnim czasie skupialiśmy się na konsolidacji, a także rozszerzaliśmy naszą działalność o kolejne segmenty. Dzięki temu staliśmy się największą firmą na rynku prywatnych usług medycznych obejmującą całość procesu opieki zdrowotnej: od diagnostyki po kompleksowe leczenie, w tym szpitalne; od podstawowej opieki medycznej po specjalistykę. Niedawno uruchomiliśmy również działalność ubezpieczeniową, dając naszym pacjentom nową – obok abonamentów – możliwość finansowania usług” – mówi Anna Rulkiewicz, Prezes Grupy Lux Med. - „Teraz przyszedł czas na spójne i nowoczesne zakomunikowanie, kim jesteśmy i co proponujemy naszym Pacjentom i Klientom” – dodaje.
W zakresie opieki ambulatoryjnej działalność będzie prowadzona pod dwiema kluczowymi markami: Lux Med oraz Medycyna Rodzinna, której związek z Grupą jest mocno podkreślony już na poziomie logo. Obydwie zajmują silną pozycję w segmentach: usług abonamentowych dla firm oraz osób prywatnych. Medycyna Rodzinna obsługuje także pacjentów w ramach kontraktu z NFZ. Również inne obszary działalności zostały oznaczone według jasnej struktury i logiki grupy: Szpital Lux Med, Lux Med Diagnostyka, Lux Med Ubezpieczenia, Tabita Grupa Lux Med (dom opieki).
Dotychczasowe placówki CM LIM zostaną przemianowane na Lux Med, natomiast te, które funkcjonowały jako Promedis dołączą do sieci Medycyny Rodzinnej. Wyjątek będą stanowić dwie placówki w Warszawie przy ul. Prostej i Taśmowej, które dołączą do marki Lux Med. Do tej sieci włączona też zostanie katowicka przychodnia Medycyny Rodzinnej przy ulicy Karłowicza.
Nowe logo ma wyrażać wartości na jakie stawia firma. Zaokrąglone liternictwo symbolizuje nowoczesność i dynamizm. Nawiązująca do poprzedniej kolorystyka odzwierciedla zaufanie, profesjonalizm i przyjazne nastawienie.
- „Zmiany te przyniosą wymierne korzyści naszym pacjentom i klientom – łatwiej im będzie teraz poruszać się w strukturze Grupy i korzystać z bardziej przejrzystej oferty. Wyrażają one jednak nie tylko skalę działania, ale też odzwierciedlają naszą postawę. Stanowią one wyraźny sygnał dla pacjentów, że korzystają z usług Grupy, która jest sprawdzonym i profesjonalnym partnerem w opiece zdrowotnej dostępnym w całej Polsce. Jesteśmy przekonani, że nowe logo będzie godnie reprezentować wszystkie atuty, które pod różnymi nazwami wypracowaliśmy przez lata” – podsumowuje Prezes Anna Rulkiewicz.
Rebranding Grupy Lux Med jest zwieńczeniem procesu integracji kilku sieci medycznych rozpoczętego w 2007 roku. We wszystkich placówkach Grupy Lux Med ujednolicono procedury i standardy, wprowadzono wspólny system IT i elektroniczną historię leczenia. Spółka, jako pierwsza sieć medyczna w Polsce, wdrożyła na tak dużą skalę system elektronicznego sygnowania dokumentów medycznych – e-podpis. Ponadto Lux Med stale rozbudowuje internetowy Portal Pacjenta, za pomocą którego jest dzisiaj rezerwowana już co 3 wizyta lekarska. Już wkrótce do dyspozycji pacjentów zostanie oddana wersja mobilna portalu, która umożliwi rezerwację wizyty, czy też sprawdzenie grafiku pracy lekarzy za pomocą np. urządzeń typu smartphone.
Grupa Lux Med zmienia swój wizerunek. Na przełomie czerwca i lipca 2012 lider rynku prywatnych usług medycznych wprowadza nowe logo. To zwieńczenie procesu dotychczasowej integracji i realizacja strategii Grupy. Działania związane ze zmianą oznakowania placówek będą prowadzone sukcesywnie i potrwają kilka tygodni.
Lux Med zmienia swoje logo po 20 latach istnienia i w ten symboliczny sposób rozpoczyna nowy etap działania.
– „W ostatnim czasie skupialiśmy się na konsolidacji, a także rozszerzaliśmy naszą działalność o kolejne segmenty. Dzięki temu staliśmy się największą firmą na rynku prywatnych usług medycznych obejmującą całość procesu opieki zdrowotnej: od diagnostyki po kompleksowe leczenie, w tym szpitalne; od podstawowej opieki medycznej po specjalistykę. Niedawno uruchomiliśmy również działalność ubezpieczeniową, dając naszym pacjentom nową – obok abonamentów – możliwość finansowania usług” – mówi Anna Rulkiewicz, Prezes Grupy Lux Med. – „Teraz przyszedł czas na spójne i nowoczesne zakomunikowanie, kim jesteśmy i co proponujemy naszym Pacjentom i Klientom” – dodaje.
W zakresie opieki ambulatoryjnej działalność będzie prowadzona pod dwiema kluczowymi markami: Lux Med oraz Medycyna Rodzinna, której związek z Grupą jest mocno podkreślony już na poziomie logo. Obydwie zajmują silną pozycję w segmentach: usług abonamentowych dla firm oraz osób prywatnych. Medycyna Rodzinna obsługuje także pacjentów w ramach kontraktu z NFZ. Również inne obszary działalności zostały oznaczone według jasnej struktury i logiki grupy: Szpital Lux Med, Lux Med Diagnostyka, Lux Med Ubezpieczenia, Tabita Grupa Lux Med (dom opieki).
Dotychczasowe placówki CM LIM zostaną przemianowane na Lux Med, natomiast te, które funkcjonowały jako Promedis dołączą do sieci Medycyny Rodzinnej. Wyjątek będą stanowić dwie placówki w Warszawie przy ul. Prostej i Taśmowej, które dołączą do marki Lux Med. Do tej sieci włączona też zostanie katowicka przychodnia Medycyny Rodzinnej przy ulicy Karłowicza.
Nowe logo ma wyrażać wartości na jakie stawia firma. Zaokrąglone liternictwo symbolizuje nowoczesność i dynamizm. Nawiązująca do poprzedniej kolorystyka odzwierciedla zaufanie, profesjonalizm i przyjazne nastawienie.
– „Zmiany te przyniosą wymierne korzyści naszym pacjentom i klientom – łatwiej im będzie teraz poruszać się w strukturze Grupy i korzystać z bardziej przejrzystej oferty. Wyrażają one jednak nie tylko skalę działania, ale też odzwierciedlają naszą postawę. Stanowią one wyraźny sygnał dla pacjentów, że korzystają z usług Grupy, która jest sprawdzonym i profesjonalnym partnerem w opiece zdrowotnej dostępnym w całej Polsce. Jesteśmy przekonani, że nowe logo będzie godnie reprezentować wszystkie atuty, które pod różnymi nazwami wypracowaliśmy przez lata” – podsumowuje Prezes Anna Rulkiewicz.
Rebranding Grupy Lux Med jest zwieńczeniem procesu integracji kilku sieci medycznych rozpoczętego w 2007 roku. We wszystkich placówkach Grupy Lux Med ujednolicono procedury i standardy, wprowadzono wspólny system IT i elektroniczną historię leczenia. Spółka, jako pierwsza sieć medyczna w Polsce, wdrożyła na tak dużą skalę system elektronicznego sygnowania dokumentów medycznych – e-podpis. Ponadto Lux Med stale rozbudowuje internetowy Portal Pacjenta, za pomocą którego jest dzisiaj rezerwowana już co 3 wizyta lekarska. Już wkrótce do dyspozycji pacjentów zostanie oddana wersja mobilna portalu, która umożliwi rezerwację wizyty, czy też sprawdzenie grafiku pracy lekarzy za pomocą np. urządzeń typu smartphone.