Polmed wyróżniony Laurem Klienta – Odkrycie 2013
Usługi świadczone przez Centrum Medyczne Polmed zostały uznane za Odkrycie Roku 2013 podczas IX edycji ogólnopolskiego plebiscytu Laur Konsumenta/Klienta 2013 w kategorii: usługi medyczne.
Laur Konsumenta / Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. W każdej kategorii prowadzony jest plebiscyt na grupie minimum 800 respondentów.
Kategoria Odkrycie Roku stworzona została z myślą o produktach i usługach nowych, innowacyjnych i funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywających klientów. Dotyczy ona również produktów i usług, które objęła ciekawa i skuteczna kampania reklamowa; przeszły lifting marketingowy (nowe opakowanie, etc.), bądź zostały po raz pierwszy wskazane przez konsumentów w ogólnopolskim projekcie Laur Klienta / Konsumenta. Wyróżnienie otrzymują tylko nieliczne firmy czy producenci.
O przyznaniu nominacji produktowi / usłudze / marce decyduje Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która ocenia ich innowacyjność, perspektywy odbioru przez rynek oraz prognozowaną dynamikę wzrostu popularności. Organizatorem konkursu są: Kowalski Pro-Media oraz redakcja dodatku do dziennika „Rzeczpospolite: - „Rzecz o Biznesie”.
Polmed prowadzi 15 centrów medycznych zlokalizowanych w największych miastach Polski: Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Olsztynie, Poznaniu, Sosnowcu, Starogardzie Gdańskim, Wrocławiu oraz Warszawie. W najbliższym czasie planowane jest otwarcie kolejnych placówek w Warszawie i Krakowie.
Polmed świadczy usługi w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej, ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, rehabilitacji, stomatologii oraz diagnostyki. Oferuje też wizyty domowe oraz medycynę pracy.
Usługi świadczone przez Centrum Medyczne Polmed zostały uznane za Odkrycie Roku 2013 podczas IX edycji ogólnopolskiego plebiscytu Laur Konsumenta/Klienta 2013 w kategorii: usługi medyczne.
Laur Konsumenta / Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. W każdej kategorii prowadzony jest plebiscyt na grupie minimum 800 respondentów.
Kategoria Odkrycie Roku stworzona została z myślą o produktach i usługach nowych, innowacyjnych i funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywających klientów. Dotyczy ona również produktów i usług, które objęła ciekawa i skuteczna kampania reklamowa; przeszły lifting marketingowy (nowe opakowanie, etc.), bądź zostały po raz pierwszy wskazane przez konsumentów w ogólnopolskim projekcie Laur Klienta / Konsumenta. Wyróżnienie otrzymują tylko nieliczne firmy czy producenci.
O przyznaniu nominacji produktowi / usłudze / marce decyduje Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która ocenia ich innowacyjność, perspektywy odbioru przez rynek oraz prognozowaną dynamikę wzrostu popularności. Organizatorem konkursu są: Kowalski Pro-Media oraz redakcja dodatku do dziennika „Rzeczpospolite: – „Rzecz o Biznesie”.
Polmed prowadzi 15 centrów medycznych zlokalizowanych w największych miastach Polski: Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Olsztynie, Poznaniu, Sosnowcu, Starogardzie Gdańskim, Wrocławiu oraz Warszawie. W najbliższym czasie planowane jest otwarcie kolejnych placówek w Warszawie i Krakowie.
Polmed świadczy usługi w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej, ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, rehabilitacji, stomatologii oraz diagnostyki. Oferuje też wizyty domowe oraz medycynę pracy.