Marka Lux Med najsilniejsza medialnie
Lux Med zajął pierwszą pozycję w zestawieniu najsilniejszych medialnie marek w kategorii „Sieci – opieka medyczna” w badaniu przeprowadzonym przez magazyn Press i Press-Service Monitoring Mediów. Była to XIV edycja badania Top Marka.
Autorzy zestawienia poddali analizie 108 milionów wzmianek opublikowanych w prasie, serwisach internetowych i wybranych mediach społecznościowych od 1 lipca 2020 do 30 czerwca 2021 roku. Materiały obejmowały 2 miliony tekstów prasowych, 16 milionów – internetowych oraz 90 milionów postów w mediach społecznościowych.
-Współpraca z mediami, dostarczanie wartościowych treści i stała gotowość do udzielania merytorycznych komentarzy jest dla nas bardzo ważna. Szczególne podziękowania za ten sukces kierują do naszego wspaniałego zespołu komunikacji z jego szefem Łukaszem Niewolą oraz Maciejem Mikołajewskim, Katarzyną Michaliszyn, Katarzyną Muchorską, Anną Ramian, Joanną Sienkiewicz-Kozyrską, Katarzyną Koselą i Dorotą Malinowską – mówi Anna Rulkiewicz, prezes Grupy Lux Med.
Wizerunek marki w mediach to jeden z kluczowych elementów pozwalających ocenić jej potencjał, wartość i siłę.
Czytaj także: Lux Med z tytułem firma 30-lecia >>>
Od 14 lat Press i Press Service Monitoring Mediów analizują brandy, wyłaniając spośród nich najpopularniejsze w mediach marki korporacyjne, produktowe i pro bono. W wyniku tego badania powstają branżowe rankingi ilościowe i jakościowe, pokazujące między innymi wizerunek poszczególnych marek w publikacjach prasowych, internetowych i mediach społecznościowych.
Pomysłodawcą projektu Top Marka jest magazyn Press. Właścicielem metodologii badania jest Press- Service Monitoring Mediów.
Ranking obejmuje aż 500 brandów z 50 branż i jest największym tego typu badaniem na polskim rynku. Kluczową zmianą wprowadzoną dwa lata temu było zastosowanie w analizie jednakowych wskaźników dla wszystkich rodzajów publikacji, z uwzględnieniem specyfiki prasy, portali internetowych i social media.
Na potrzeby raportu stworzono wskaźnik impact – szacujący dotarcie informacji w oparciu o dane dotyczące konsumpcji danego medium oraz indeks sentymentu oceniający jakość przekazu. Oba wskaźniki w połączeniu z liczbą publikacji stanowią o medialnej sile marek i wpływają na ich miejsce w ogólnym rankingu 500 brandów.
Dzięki Top Marce czytelnicy, którymi są między innymi przedstawiciele opiniotwórczych środowisk i osoby odpowiedzialne za wizerunek, uzyskują szeroką i inspirującą wiedzę o rynku i efektywności działań z zakresu public relations.
Czytaj także: Nagrody dla Lux Med w konkursie “Liderzy Zmian w Ochronie Zdrowia” >>>
Grupa Lux Med jest liderem rynku prywatnych usług zdrowotnych w Polsce i częścią międzynarodowej grupy Bupa, która działa, jako ubezpieczyciel i świadczeniodawca usług medycznych na całym świecie.
Grupa Lux Med. zapewnia pełną opiekę: ambulatoryjną, diagnostyczną, rehabilitacyjną, stomatologiczną, psychologiczną, szpitalną i długoterminową dla ponad 2 500 000 pacjentów. Do ich dyspozycji jest prawie 270 ogólnodostępnych i przyzakładowych centrów medycznych oraz blisko 3000 poradni partnerskich.
Grupa Lux Med zatrudnia ponad 18 500 osób, w tym około 7500 lekarzy i 4000 wspierającego personelu medycznego, a w codziennej działalności, kieruje się zasadami zrównoważonego rozwoju, podejmując liczne inicjatywy z obszarów zaangażowania społecznego i środowiska.
Grupa Lux Med jest Głównym Partnerem Medycznym Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Głównym Partnerem Medycznym Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego.