Kampania społeczna marki Polmed
Marka Polmed z początkiem roku 2023 rozpoczęła realizację kampanii społecznej pod nazwą „Leczymy kompleksy”. Kampania zwraca uwagę na problem niewykonywania badań profilaktycznych oraz niechęć Polaków do regularnej troski o swoje zdrowie.
Firma chce przełamać tabu związane z obawami i negatywnym nastawieniem pacjentów do wizyt u lekarzy specjalistów.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi Polaków na potrzebę zadbania o swoje zdrowie i uświadomienie problemu „wynajdywania” wymówek, aby odłożyć wizytę u specjalisty na drugi, trzeci i dalszy plan.
Polmed przygotował serię krótkich spotów wideo, podejmujących w sposób humorystyczny tematykę związaną z wizytami u lekarza, podejściem do chorób na różnych ich etapach oraz kompleksami towarzyszącymi badaniom.
W ramach kampanii poruszone zostaną między innymi kwestie strachu przed diagnozą i przekonania, że jeśli nie wiemy o chorobie to jej skutki nas nie dotyczą, kompleksów związanych z ciałem i wstydem, który towarzyszy Polakom podczas wizyty u lekarza, samo diagnozowania się przez internet i leczenia „na własną rękę”, obaw związanych z oceną stylu życia przez lekarza oraz braku zaufania do jego doświadczenia a take interakcji i relacji wewnątrzrodzinnych.
Do współpracy przy projekcie marka Polmed zaprosiła improwizacyjną grupę teatralno-komediową AD HOC, która jako jedna z pierwszych w Polsce wystawia spektakle tworzone na scenie na żywo, bez scenariusza, w oparciu o sugestie publiczności i nieograniczoną wyobraźnię improwizatorów.
Odcinki serii powstałe w ramach akcji „Leczymy kompleksy” będą pojawiały się regularnie w okresie od stycznia do czerwca 2023, zarówno na YouTube, jak i social mediach marki Polmed. Za koncepcję i realizację projektu odpowiada agencja Cyrek Digital.
Kampania kinowa enel-med stomatologia
Polmed rozpoczął działalność prawie 24 lata temu od niewielkiej lokalnej przychodni. Obecnie działa na terenie całej Polski, prowadząc kilkanaście własnych centrów medycznych, przejęty w roku 2021 Szpital Rehabilitacyjny Jantar oraz sieć przychodni diagnostyki obrazowej Starmedica.
Spółki grupy Polmed obsługują ponad 800 tysięcy pacjentów oraz ponad 3500 firm i instytucji, współpracują z większością działających w Polsce firm ubezpieczeniowych oraz realizują kontrakty z NFZ.
Pacjentom indywidualnym zapewniają opiekę lekarzy wszystkich specjalności oraz kompleksową diagnostykę, a firmom abonamenty dla pracowników i ich rodzin oraz badania medycyny pracy.