Medicover po raz kolejny z prestiżową Gwiazdą Jakości Obsługi
Medicover po raz kolejny w historii został wyróżniony tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi, niezmiennie pozostając w gronie firm najbardziej przyjaznych klientom i konsumentom. Już po raz 17. taki tytuł otrzymały organizacje najlepiej ocenione przez konsumentów na platformie programu i w badaniu ankietowym online (CAWI), a także wyróżniające się na tle swojej konkurencji.
Firmy, które mogą poszczycić się otrzymaniem godła i tytułu Gwiazdy Jakości Obsługi są uznawane za najbardziej przyjazne klientom i konsumentom. Laureat „komunikuje bezcenne wartości w biznesie, takie jak: jakość, solidność, zaufanie, przyjazność i prestiż” – jak można przeczytać na stronie inicjatywy.
Medicover od lat dopisuje do listy przyznanych nagród i wyróżnień właśnie tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi.
– Jakość obsługi wymaga nieustannej troski i dostosowania się do zmieniających się potrzeb i rosnących oczekiwań pacjentów. W Medicover doskonale to rozumiemy, dlatego od lat wsłuchujemy się w głos naszych pacjentów. Cieszą nas oczywiście wszystkie pozytywne opinie, ale najbardziej cenne są dla nas sugestie zmian, bo to one motywują nas to wytrwałej pracy i ciągłego doskonalenia. Przyznanie Gwiazdy Jakości Obsługi jest dla nas potwierdzeniem, że nasze działania są zauważone i docenione – mówi Marzena Kołoszczyk, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w Medicover w Polsce.
– Opinie klientów są jednym z budulców naszej jakości. Wciąż udoskonalamy procesy, aby oczekiwania naszych klientów były spełniane oraz by każdy otrzymał pomoc i czuł się u nas wyjątkowo. Dziękujemy więc wszystkim klientom, którzy oddali na nas swój pozytywny głos w ankiecie, doceniając jakość obsługi w Medicover. Dziękujemy też całemu personelowi, bo osiągnęliśmy ten sukces dzięki wspaniałej pracy zespołowej i zaangażowaniu każdego z pracowników – dodaje Natalia Rodakowska, Kierownik Działu Jakości Obsługi Klienta w Medicover w Polsce.
Nagroda przyznawana jest na podstawie całorocznego badania satysfakcji konsumentów, przeprowadzanego przez Polski Program Jakości Obsługi we współpracy z ekspertami z SecretClient®. W ramach projektu analizowany jest indeks jakości usług, wskaźnik NPS – prawdopodobieństwo udzielenia rekomendacji bliskim i znajomym.
Medicover w obszarze obsługi klienta/pacjenta mocno stawia na nowoczesne technologie, które znacznie ułatwiają komunikację we wrażliwym obszarze zdrowia. Firma sukcesywnie rozwija platformę Medicover Online, która umożliwia zdalne zapisanie się na wizytę do specjalisty, skorzystanie z porady lekarskiej w ramach telemedycyny, zamówienie e-recepty oraz sprawdzenie swojej historii leczenia. Ważną funkcją platformy jest możliwość szybkiego i wygodnego anulowania wizyty, co daje możliwość skorzystania z usług w tym czasie innemu pacjentowi.
Drugim elementem, który pozwala utrzymać najwyższy poziom obsługi klienta/pacjenta, to kultura organizacyjna, w ramach której wartości, takie jak: przywiązanie do jakości, empatyczne, indywidualne podejście, zorientowanie na potrzeby klienta/pacjenta, są współdzielone, a prokliencka postawa – mierzona i premiowana.
Medicover, niezależnie od poddawania się analizom satysfakcji konsumenckiej, takim jak te, prowadzone w ramach programu Gwiazda Jakości Obsługi, samodzielnie prowadzi badania w tym zakresie. Na bieżąco zbierane i analizowane są oceny dotyczące parametrów z obszaru jakości medycznej, ale i subiektywne odczucia pacjentów po zrealizowanej wizycie.
Ponadto, na stronie Medicover prezentowane są profile lekarzy pracujących w placówkach firmy. Obok informacji biograficznych widnieją gwiazdki, odzwierciedlające procentową ocenę lekarza na podstawie ankiet wypełnianych przez pacjentów. Aktualnie niemal jedna trzecia lekarzy ocenianych jest na 4,5 gwiazdki.