Medicover: kampania crowdsourcingowa dla internautów
Medicover, jako pierwsza firma na polskim rynku medycznym, przeprowadził innowacyjną kampanię crowdsourcingową skierowaną do społeczności internetowych. Liczba i poziom filmów nadesłanych w kampanii „Chce się żyć – sfilmuj swoje zdrowie”, potwierdzają, że to działa.
Projekt „Chce się żyć!- Sfilmuj swoje zdrowie” to prawdziwe, autentyczne kreacje, które wniosły świeże spojrzenie na problematykę zdrowego stylu życia oraz dbania o swoje zdrowie. Wymierny efekt kampanii crowdsourcingowej Medicover, to aż 124 filmy pokazujące siłę pozytywnej energii i 60 000 ich odtworzeń. Nagrodzone filmy zostały wykorzystane stworzenia filmu promującego zdrowie.
- Nasza kampania to pierwsze tego typu działanie w branży medycznej, stwarzające możliwość współtworzenia marki Medicover także przez osoby, które nie są naszymi klientami – mówi Katarzyna Borek - kierownik ds. strategii marki Medicover w Internecie - Skierowaliśmy nasze pytanie do szerokiego grona odbiorców, licząc na to, że uczestnicy akcji w niekonwencjonalny sposób opowiedzą nam o tym co w obszarze zdrowia jest dla nich najważniejsze i jak to postrzegają. Poprzez tego typu działania chcieliśmy zbliżyć się do społeczności internetowych, wejść z nimi w zupełnie inny wymiar interakcji.
Uczestnicy projektu mieli w krótkim filmie opowiedzieć, czym jest dla nich zdrowie i pokazać swoją radość z życia w zdrowiu. Internauci mogli głosować na najlepszy film poprzez aplikację na profilu Medicover na Facebooku. Na finalistów i zwycięzców czekały nagrody pieniężne. Nagrody specjalne otrzymali głosujący Internauci.
Twórcy w niekonwencjonalny sposób pokazali, jak postrzegają i rozumieją pojęcie „zdrowie”. Zdecydowana większość odwoływała się do sportu i aktywnego trybu życia. W wielu filmach zwracali uwagę jak ważne dla zdrowia jest właściwe odżywianie. Ta cenna wiedza i fragmenty nagrodzonych prac zostały już wykorzystane przez Medicover do stworzenia specjalnego filmu o zdrowiu i konkursie.
Crowdsourcing oznacza korzystanie z „mądrości tłumu”. Gdy firma poszukuje nowych informacji czy rozwiązań, komunikuje to między innymi poprzez media społecznościowe. Kieruje swoje zapytanie do szerokiego grona odbiorców, którzy z kolei przedstawiają swoje idee, propozycje czy sugestie. Najlepsze pomysły stają się dla firmy inspiracją do działania lub są wykorzystywane jest do promocji marki. Działania crowdsourcingowe to nadal w Polsce nowość.
Film w wersji mp.4 można pobrać: https://www.dropbox.com/s/uz6w9hqvbakjxwn/Medicover_CS-v07_FULL.mp4
Grupa Medicover jest międzynarodową firmą medyczną oferującą pełny zakres opieki medycznej. Firma dostarcza usługi medyczne dla ponad 5600 firm oraz 420 tysięcy klientów. Posiada 30 centrów medycznych, zatrudnia około 4000 pracowników i obsługuje blisko 2 miliony wizyt lekarskich rocznie.
Medicover, jako pierwsza firma na polskim rynku medycznym, przeprowadził innowacyjną kampanię crowdsourcingową skierowaną do społeczności internetowych. Liczba i poziom filmów nadesłanych w kampanii „Chce się żyć – sfilmuj swoje zdrowie”, potwierdzają, że to działa.
Projekt „Chce się żyć!- Sfilmuj swoje zdrowie” to prawdziwe, autentyczne kreacje, które wniosły świeże spojrzenie na problematykę zdrowego stylu życia oraz dbania o swoje zdrowie. Wymierny efekt kampanii crowdsourcingowej Medicover, to aż 124 filmy pokazujące siłę pozytywnej energii i 60 000 ich odtworzeń. Nagrodzone filmy zostały wykorzystane stworzenia filmu promującego zdrowie.
– Nasza kampania to pierwsze tego typu działanie w branży medycznej, stwarzające możliwość współtworzenia marki Medicover także przez osoby, które nie są naszymi klientami – mówi Katarzyna Borek – kierownik ds. strategii marki Medicover w Internecie – Skierowaliśmy nasze pytanie do szerokiego grona odbiorców, licząc na to, że uczestnicy akcji w niekonwencjonalny sposób opowiedzą nam o tym co w obszarze zdrowia jest dla nich najważniejsze i jak to postrzegają. Poprzez tego typu działania chcieliśmy zbliżyć się do społeczności internetowych, wejść z nimi w zupełnie inny wymiar interakcji.
Uczestnicy projektu mieli w krótkim filmie opowiedzieć, czym jest dla nich zdrowie i pokazać swoją radość z życia w zdrowiu. Internauci mogli głosować na najlepszy film poprzez aplikację na profilu Medicover na Facebooku. Na finalistów i zwycięzców czekały nagrody pieniężne. Nagrody specjalne otrzymali głosujący Internauci.
Twórcy w niekonwencjonalny sposób pokazali, jak postrzegają i rozumieją pojęcie „zdrowie”. Zdecydowana większość odwoływała się do sportu i aktywnego trybu życia. W wielu filmach zwracali uwagę jak ważne dla zdrowia jest właściwe odżywianie. Ta cenna wiedza i fragmenty nagrodzonych prac zostały już wykorzystane przez Medicover do stworzenia specjalnego filmu o zdrowiu i konkursie.
Crowdsourcing oznacza korzystanie z „mądrości tłumu”. Gdy firma poszukuje nowych informacji czy rozwiązań, komunikuje to między innymi poprzez media społecznościowe. Kieruje swoje zapytanie do szerokiego grona odbiorców, którzy z kolei przedstawiają swoje idee, propozycje czy sugestie. Najlepsze pomysły stają się dla firmy inspiracją do działania lub są wykorzystywane jest do promocji marki. Działania crowdsourcingowe to nadal w Polsce nowość.
Film w wersji mp.4 można pobrać: https://www.dropbox.com/s/uz6w9hqvbakjxwn/Medicover_CS-v07_FULL.mp4
Grupa Medicover jest międzynarodową firmą medyczną oferującą pełny zakres opieki medycznej. Firma dostarcza usługi medyczne dla ponad 5600 firm oraz 420 tysięcy klientów. Posiada 30 centrów medycznych, zatrudnia około 4000 pracowników i obsługuje blisko 2 miliony wizyt lekarskich rocznie.