Dent-a-Medical: zysk netto w I kwartale 2014 po miesiącach strat
Spółka Dent-a-Medical odnotowała w I kwartale 2014 roku 44 638 zł zysku. Był to zysk osiągnięty po raz pierwszy od wielu miesięcy. Przychody ze sprzedaży w tym okresie wyniosły 13 312 zł.
W I kwartale roku 2013 spółka uzyskała przychody w wysokości 165 452 zł oraz stratę w wysokości 157 006 zł.
Niezwykle istotnym obszarem aktywności spółki w I kwartale 2014 roku była praca nad nowymi produktami oferowanymi w ramach współpracy z Lux Med sp. z o.o., największą siecią prywatnej opieki medycznej w Polsce obsługującą ponad 1,2 mln. klientów. W okresie tym spółka zawarła z Lux Medkolejną umowę o współpracę w ramach nowoutworzonego wspólnego pakietu opieki zdrowotnej przygotowanego dla klienta Lux Med – spółki Polkomtel sp. z o.o., operatora jednej z największych na polskim rynku sieci telefonii komórkowej oraz usług teleinformatycznych.
W ranach tego pakietu Dent-a-Medical zapewni dostęp do świadczeń stomatologicznych w sieci Dent-a-Medical dla klientów Polkomtel. Nowy produkt zawierać będzie rabaty na usługi stomatologiczne w sieci Dent-a-Medical oraz ogólnomedyczne i specjalistyczne w sieci Lux Mede. Dent-a-Medical otrzymywać będzie wynagrodzenie w wysokości uzależnionej od liczby zgłoszonych klientów płatne w składkach miesięcznych. Ze względu na szeroko zakrojoną akcje promocyjno-sprzedażową realizowaną dla tego produktu zarząd spółki wiąże z nim duże nadzieje na uzyskanie znaczących przychodów ze sprzedaży.
Ponadto spółka rozpoczęła za pośrednictwem systemu dystrybucji Sodexo sprzedaż programu opieki medycznej przygotowanego wspólnie z Lux Med oraz kampanię promującą sieć Dent-a-Medical wśród klientów korzystających z platformy do zarządzania świadczeniami pozapłacowymi Sodexo Select oraz z programów lojalnościowych, wykorzystującą jednorazowe kupony promocyjne na usługi stomatologiczne.
W omawianym okresie spółka wraz z kolejnym kluczowym partnerem, Medihelp sp. z o.o. przygotowała wspólny pakiet opieki zdrowotnej na potrzeby klientów Medihelp, działających na rynku niezależnych sprzedawców energii elektrycznej w Polsce firm Energetyczne Centrum SA oraz Energomix sp. z o.o.
Grono pośredników w sprzedaży programów opieki stomatologicznej Dent-a-Medical poszerzone zostało także o Human Credito sp. z o.o.
Dent-a-Medical SA zarządza ogólnopolską siecią partnerską klinik stomatologicznych liczącą ponad 300 placówek. Spółka konstruuje produkty abonamentowe i ubezpieczeniowe z zakresu opieki stomatologicznej (programy opieki stomatologicznej) i dystrybuuje je jako produkty samodzielne lub jako składowe innych produktów (np. ubezpieczeń medycznych, pakietów assistance) w kanałach B2B (business to business), B2B2C (business to business to client) oraz w bezpośredniej sprzedaży do klienta ostatecznego (pacjenta). Pacjenci będący użytkownikami tych produktów obsługiwani są w gabinetach partnerskich sieci Dent-a-Medical.
Podstawowym celem strategicznym Dent-a-Medical S.A. na najbliższe lata jest rozwój ogólnopolskiej sieci partnerskiej gabinetów stomatologicznych. Obecnie spółka koncentruje się na pozyskaniu jak największej liczby pacjentów dla gabinetów partnerskich sieci oraz na sprzedaży programów opieki stomatologicznej. Kontynuuje także działania mające na celu poszerzenie oferty sieci o nowe usługi, na które składać się będzie współpraca z towarzystwami ubezpieczeń, bankami, dystrybutorami materiałów stomatologicznych, agencjami PR. Pozyskanie klientów korporacyjnych, indywidualnych i pozyskiwanie nowych kanałów dystrybucji dla konstruowanych przez spółkę programów opieki stomatologicznej pozostaje jednak priorytetem na obecnym etapie rozwoju.
Spółka Dent-a-Medical odnotowała w I kwartale 2014 roku 44 638 zł zysku. Był to zysk osiągnięty po raz pierwszy od wielu miesięcy. Przychody ze sprzedaży w tym okresie wyniosły 13 312 zł.
W I kwartale roku 2013 spółka uzyskała przychody w wysokości 165 452 zł oraz stratę w wysokości 157 006 zł.
Niezwykle istotnym obszarem aktywności spółki w I kwartale 2014 roku była praca nad nowymi produktami oferowanymi w ramach współpracy z Lux Med sp. z o.o., największą siecią prywatnej opieki medycznej w Polsce obsługującą ponad 1,2 mln. klientów. W okresie tym spółka zawarła z Lux Medkolejną umowę o współpracę w ramach nowoutworzonego wspólnego pakietu opieki zdrowotnej przygotowanego dla klienta Lux Med – spółki Polkomtel sp. z o.o., operatora jednej z największych na polskim rynku sieci telefonii komórkowej oraz usług teleinformatycznych.
W ranach tego pakietu Dent-a-Medical zapewni dostęp do świadczeń stomatologicznych w sieci Dent-a-Medical dla klientów Polkomtel. Nowy produkt zawierać będzie rabaty na usługi stomatologiczne w sieci Dent-a-Medical oraz ogólnomedyczne i specjalistyczne w sieci Lux Mede. Dent-a-Medical otrzymywać będzie wynagrodzenie w wysokości uzależnionej od liczby zgłoszonych klientów płatne w składkach miesięcznych. Ze względu na szeroko zakrojoną akcje promocyjno-sprzedażową realizowaną dla tego produktu zarząd spółki wiąże z nim duże nadzieje na uzyskanie znaczących przychodów ze sprzedaży.
Ponadto spółka rozpoczęła za pośrednictwem systemu dystrybucji Sodexo sprzedaż programu opieki medycznej przygotowanego wspólnie z Lux Med oraz kampanię promującą sieć Dent-a-Medical wśród klientów korzystających z platformy do zarządzania świadczeniami pozapłacowymi Sodexo Select oraz z programów lojalnościowych, wykorzystującą jednorazowe kupony promocyjne na usługi stomatologiczne.
W omawianym okresie spółka wraz z kolejnym kluczowym partnerem, Medihelp sp. z o.o. przygotowała wspólny pakiet opieki zdrowotnej na potrzeby klientów Medihelp, działających na rynku niezależnych sprzedawców energii elektrycznej w Polsce firm Energetyczne Centrum SA oraz Energomix sp. z o.o.
Grono pośredników w sprzedaży programów opieki stomatologicznej Dent-a-Medical poszerzone zostało także o Human Credito sp. z o.o.
Dent-a-Medical SA zarządza ogólnopolską siecią partnerską klinik stomatologicznych liczącą ponad 300 placówek. Spółka konstruuje produkty abonamentowe i ubezpieczeniowe z zakresu opieki stomatologicznej (programy opieki stomatologicznej) i dystrybuuje je jako produkty samodzielne lub jako składowe innych produktów (np. ubezpieczeń medycznych, pakietów assistance) w kanałach B2B (business to business), B2B2C (business to business to client) oraz w bezpośredniej sprzedaży do klienta ostatecznego (pacjenta). Pacjenci będący użytkownikami tych produktów obsługiwani są w gabinetach partnerskich sieci Dent-a-Medical.
Podstawowym celem strategicznym Dent-a-Medical S.A. na najbliższe lata jest rozwój ogólnopolskiej sieci partnerskiej gabinetów stomatologicznych. Obecnie spółka koncentruje się na pozyskaniu jak największej liczby pacjentów dla gabinetów partnerskich sieci oraz na sprzedaży programów opieki stomatologicznej. Kontynuuje także działania mające na celu poszerzenie oferty sieci o nowe usługi, na które składać się będzie współpraca z towarzystwami ubezpieczeń, bankami, dystrybutorami materiałów stomatologicznych, agencjami PR. Pozyskanie klientów korporacyjnych, indywidualnych i pozyskiwanie nowych kanałów dystrybucji dla konstruowanych przez spółkę programów opieki stomatologicznej pozostaje jednak priorytetem na obecnym etapie rozwoju.