Diagnostyka: rusza III etap ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej
"Jestem kobietą, dbam o siebie i dziecko" - tak nazywa się trzeci etap ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej poświęconej profilaktyce zdrowia, organizowanej przez ogólnopolską sieć laboratoriów medycznych Diagnostyka. Jej głównymi adresatami są kobiety, które dbają o zdrowie całej rodziny.
Z wyników ankiety przeprowadzonej przez Diagnostykę w roku 2014 wynika, że regularnie bada się prawie 70 procent kobiet i 30 procent mężczyzn. Jeśli chodzi o badania dla dzieci, to najwięcej ich wykonuje się do 1. roku życia. Według zaleceń Ministerstwa Zdrowia powinny być przebadane wszystkie noworodki, tymczasem badania wykonano u 71 procent z nich, a im dziecko starsze tym liczba badań się zmniejsza. Wśród dzieci w wieku szkolnym (do 18. roku życia) wynosi zaledwie 28 procent.
- Czy wystarczająco dbamy o zdrowie naszych dzieci? Młody organizm bardzo dynamicznie się rozwija, czasami ciało nie otrzymuje odpowiedniej do wzrostu ilości witamin i związków mineralnych, warto mieć to pod kontrolą, bo rozwijające się ciało, mózg, serce powinny być pod stałą obserwacją. Kto taką obserwację powinien wykonywać? Oczywiście lekarz ale przede wszystkim sami rodzice – zaleca Danuta Kozłowska, dyrektor ds. medycznych sieci laboratoriów Diagnostyka.
Wykonując kontrolne badania u dzieci i zbierając ich wyniki zbieramy tak naprawdę unikalną informację o człowieku – przez okres rozwoju, dorosłość aż do okresu dojrzałego. To pozwala wychwycić pewne tendencje, zareagować odpowiednio wcześnie, jest wskazówką dla lekarza i samego pacjenta. Dzieci nie zbadają się same – do czasu osiągnięcia przez nich dorosłości to powinność lekarzy i rodziców.
Żeby ułatwić profilaktykę i sprawdzić czy dzieciom czegoś nie brakuje Diagnostyka zachęca do wykonania badań z 65-procentową zniżką. W trzecim etapie Kampanii jest to zniżka na pakiet badań dla dzieci do 16. roku życia oraz dla dwa pakiety badań dla kobiet (przed ciążą oraz dla pań w ciąży). Aby uzyskać bon na badania dla kobiety lub dziecka wystarczy zarejestrować się na stronie Kampanii www.kobieta.diagnostyka.pl i odpowiedzieć na pytanie: „dlaczego wzięłam udział w Kampanii?”
Dodatkowo można będzie wygrać atrakcyjne nagrody dla mam i ich dzieci: wakacje zagraniczne, weekendy w SPA, tablety czy pobrania komórek macierzystych. Fundatorami nagród są Sinulane Forte, Słoneczny Zdrój Medical Spa & welness , Operator sieci PLUS oraz Diagnostyka Bank Komórek Macierzystych.
Trzeci etap "Kampanii Jestem kobietą, dbam o siebie i dziecko" rozpocznie się 1 marca 2015 roku i potrwa do 31 maja 2015 roku. Organizatorem Kampanii jest największa w Polsce sieć laboratoriów medycznych Diagnostyka.
Kampania „Jestem kobietą i dbam…” jest kolejną inicjatywą ogólnopolskiej sieci laboratoriów medycznych Diagnostyka, która od lat prowadzi profilaktyczne i edukacyjne kampanie społeczne, takie jak między innymi „Diagnostyka dla Twojej ciąży”, „Badania z uśmiechem”, czy „Kobieta świadomie dojrzała”.
Diagnostyka to największa w Polsce sieć laboratoriów medycznych. Oferuje największy wybór badań laboratoryjnych (2500 rodzajów testów) dostępnych również bez skierowania od lekarza. Sieć posiada ponad 400 placówek w całej Polsce. Punkty pobrań dostosowane są do obsługi osób niepełnosprawnych, część posiada specjalne kąciki dziecięce, pomagające w bezstresowej obsłudze małych pacjentów. Firma obsługuje miliony pacjentów rocznie oraz współpracuje z kilkoma tysiącami placówek ochrony zdrowia.
Strona Kampanii: www.kobieta.diagnostyka.pl
„Jestem kobietą, dbam o siebie i dziecko” – tak nazywa się trzeci etap ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej poświęconej profilaktyce zdrowia, organizowanej przez ogólnopolską sieć laboratoriów medycznych Diagnostyka. Jej głównymi adresatami są kobiety, które dbają o zdrowie całej rodziny.
Z wyników ankiety przeprowadzonej przez Diagnostykę w roku 2014 wynika, że regularnie bada się prawie 70 procent kobiet i 30 procent mężczyzn. Jeśli chodzi o badania dla dzieci, to najwięcej ich wykonuje się do 1. roku życia. Według zaleceń Ministerstwa Zdrowia powinny być przebadane wszystkie noworodki, tymczasem badania wykonano u 71 procent z nich, a im dziecko starsze tym liczba badań się zmniejsza. Wśród dzieci w wieku szkolnym (do 18. roku życia) wynosi zaledwie 28 procent.
– Czy wystarczająco dbamy o zdrowie naszych dzieci? Młody organizm bardzo dynamicznie się rozwija, czasami ciało nie otrzymuje odpowiedniej do wzrostu ilości witamin i związków mineralnych, warto mieć to pod kontrolą, bo rozwijające się ciało, mózg, serce powinny być pod stałą obserwacją. Kto taką obserwację powinien wykonywać? Oczywiście lekarz ale przede wszystkim sami rodzice – zaleca Danuta Kozłowska, dyrektor ds. medycznych sieci laboratoriów Diagnostyka.
Wykonując kontrolne badania u dzieci i zbierając ich wyniki zbieramy tak naprawdę unikalną informację o człowieku – przez okres rozwoju, dorosłość aż do okresu dojrzałego. To pozwala wychwycić pewne tendencje, zareagować odpowiednio wcześnie, jest wskazówką dla lekarza i samego pacjenta. Dzieci nie zbadają się same – do czasu osiągnięcia przez nich dorosłości to powinność lekarzy i rodziców.
Żeby ułatwić profilaktykę i sprawdzić czy dzieciom czegoś nie brakuje Diagnostyka zachęca do wykonania badań z 65-procentową zniżką. W trzecim etapie Kampanii jest to zniżka na pakiet badań dla dzieci do 16. roku życia oraz dla dwa pakiety badań dla kobiet (przed ciążą oraz dla pań w ciąży). Aby uzyskać bon na badania dla kobiety lub dziecka wystarczy zarejestrować się na stronie Kampanii www.kobieta.diagnostyka.pl i odpowiedzieć na pytanie: „dlaczego wzięłam udział w Kampanii?”
Dodatkowo można będzie wygrać atrakcyjne nagrody dla mam i ich dzieci: wakacje zagraniczne, weekendy w SPA, tablety czy pobrania komórek macierzystych. Fundatorami nagród są Sinulane Forte, Słoneczny Zdrój Medical Spa & welness , Operator sieci PLUS oraz Diagnostyka Bank Komórek Macierzystych.
Trzeci etap „Kampanii Jestem kobietą, dbam o siebie i dziecko” rozpocznie się 1 marca 2015 roku i potrwa do 31 maja 2015 roku. Organizatorem Kampanii jest największa w Polsce sieć laboratoriów medycznych Diagnostyka.
Kampania „Jestem kobietą i dbam…” jest kolejną inicjatywą ogólnopolskiej sieci laboratoriów medycznych Diagnostyka, która od lat prowadzi profilaktyczne i edukacyjne kampanie społeczne, takie jak między innymi „Diagnostyka dla Twojej ciąży”, „Badania z uśmiechem”, czy „Kobieta świadomie dojrzała”.
Diagnostyka to największa w Polsce sieć laboratoriów medycznych. Oferuje największy wybór badań laboratoryjnych (2500 rodzajów testów) dostępnych również bez skierowania od lekarza. Sieć posiada ponad 400 placówek w całej Polsce. Punkty pobrań dostosowane są do obsługi osób niepełnosprawnych, część posiada specjalne kąciki dziecięce, pomagające w bezstresowej obsłudze małych pacjentów. Firma obsługuje miliony pacjentów rocznie oraz współpracuje z kilkoma tysiącami placówek ochrony zdrowia.
Strona Kampanii: www.kobieta.diagnostyka.pl