Dent-a-Medical: wzrost przychodów w roku 2014
Spółka Dent-a-Medical S.A. osiągnęła w roku 2014 przychody netto ze sprzedaży w wysokości 607 901,14 zł. W roku 2013 wartość przychodów wynosiła 468 888,52 zł. Zysk netto w roku 2014 miał wartość 23 705,62 zł.
Jako najważniejsze wydarzenia w roku 2014 Dent-a-Medical wymienia współpracę z Grupą Lux Med w zakresie tworzenia pakietów opieki zdrowotnej. Spółka opracowuje między innymi ofertę dla klienta Lux Med - Polkomtel sp. z o.o., operatora jednej z największych na polskim rynku sieci telefonii komórkowej oraz usług teleinformatycznych. W ramach pakietu spółka zapewni dostęp do świadczeń stomatologicznych w sieci Dent-a-Medical dla klientów Polkomtel. Dent-a-Medical oraz Lux Med kontynuują także prace nad utworzeniem pełnej polisy medycznodentystycznej.
Spółka Dent-a-Medical nawiązała także w roku 2014 współpracę z Sodexo Benefit and Reward Services Polska sp. z o.o. Posiadacze kuponów Sodexo mogą z ich wykorzystaniem dokonywać płatności za usługi stomatologiczne realizowane w klinikach partnerskich sieci Dent-a-Medical. Do oferty Sodexo wprowadzone zostały ponadto vouchery na usługi stomatologiczne w sieci Dent-aMedical dla pracowników firm korzystających z programów pozapłacowych i lojalnościowych Sodexo.
Spółka rozpoczęła też za pośrednictwem systemu dystrybucji Sodexo sprzedaż programu opieki medycznej przygotowanego wspólnie z Lux Med oraz kampanię promującą sieć Dent-a-Medical wśród klientów korzystających z platformy do zarządzania świadczeniami pozapłacowymi Sodexo Select oraz z programów lojalnościowych, wykorzystującą jednorazowe kupony promocyjne na usługi stomatologiczne.
W IV kwartale 2014 roku obszar działalności spółki Dent-a-Medical został rozszerzony o działalność inwestycji deweloperskich, realizowanych przede wszystkim w sektorze handlowym i usługowym oraz budownictwa jednorodzinnego w zabudowie szeregowej. Zarząd spółki informuje w komentarzu do sprawozdania finansowego, że ten segment będzie dominował w strukturze przychodów spółki. Docelowo spółka planuje połączenie kompetencji części stomatologicznej oraz budowlano-deweloperskiej poprzez realizowanie inwestycji budowlanych dla sektora stomatologicznego.
Strategią spółki jest osiągnięcie pozycji wiodącego operatora na polskim rynku usług stomatologicznych. Realizacja tego celu uzależniona jest od możliwości pozyskania do współpracy w ramach tworzonej sieci nowych partnerów - gabinetów stomatologicznych oraz nowych kontrahentów, odbiorców tych usług..
Równolegle zarząd spółki negocjuje i realizuje kontrakty w budownictwie mieszkaniowym oraz prowadzi zaawansowane rozmowy w sprawie realizacji dwóch obiektów handlowo – usługowych na potrzeby jednej z wiodących w branży spożywczej sieci handlowej. W przypadku pomyślnego ich zakończenia planowane jest powstanie w jednym z nowo wybudowanych obiektów pierwszego franczyzowego gabinetu dentystycznego sieci Dent-a-Medical. W przyszłości planowane jest powstanie większej ilości placówek partnerskich w budynkach własnych spółki oraz przez niego wynajmowanych, co powinno wpłynąć na atrakcyjność umów zawieranych z parterami.
Dent-a-Medical SA zarządza ogólnopolską siecią partnerską klinik stomatologicznych liczącą ponad 300 placówek. Spółka konstruuje produkty abonamentowe i ubezpieczeniowe z zakresu opieki stomatologicznej (programy opieki stomatologicznej) i dystrybuuje je jako produkty samodzielne lub jako składowe innych produktów (np. ubezpieczeń medycznych, pakietów assistance) w kanałach B2B (business to business), B2B2C (business to business to client) oraz w bezpośredniej sprzedaży do klienta ostatecznego (pacjenta). Pacjenci będący użytkownikami tych produktów obsługiwani są w gabinetach partnerskich sieci Dent-a-Medical.
Spółka Dent-a-Medical S.A. osiągnęła w roku 2014 przychody netto ze sprzedaży w wysokości 607 901,14 zł. W roku 2013 wartość przychodów wynosiła 468 888,52 zł. Zysk netto w roku 2014 miał wartość 23 705,62 zł.
Jako najważniejsze wydarzenia w roku 2014 Dent-a-Medical wymienia współpracę z Grupą Lux Med w zakresie tworzenia pakietów opieki zdrowotnej. Spółka opracowuje między innymi ofertę dla klienta Lux Med – Polkomtel sp. z o.o., operatora jednej z największych na polskim rynku sieci telefonii komórkowej oraz usług teleinformatycznych. W ramach pakietu spółka zapewni dostęp do świadczeń stomatologicznych w sieci Dent-a-Medical dla klientów Polkomtel. Dent-a-Medical oraz Lux Med kontynuują także prace nad utworzeniem pełnej polisy medycznodentystycznej.
Spółka Dent-a-Medical nawiązała także w roku 2014 współpracę z Sodexo Benefit and Reward Services Polska sp. z o.o. Posiadacze kuponów Sodexo mogą z ich wykorzystaniem dokonywać płatności za usługi stomatologiczne realizowane w klinikach partnerskich sieci Dent-a-Medical. Do oferty Sodexo wprowadzone zostały ponadto vouchery na usługi stomatologiczne w sieci Dent-aMedical dla pracowników firm korzystających z programów pozapłacowych i lojalnościowych Sodexo.
Spółka rozpoczęła też za pośrednictwem systemu dystrybucji Sodexo sprzedaż programu opieki medycznej przygotowanego wspólnie z Lux Med oraz kampanię promującą sieć Dent-a-Medical wśród klientów korzystających z platformy do zarządzania świadczeniami pozapłacowymi Sodexo Select oraz z programów lojalnościowych, wykorzystującą jednorazowe kupony promocyjne na usługi stomatologiczne.
W IV kwartale 2014 roku obszar działalności spółki Dent-a-Medical został rozszerzony o działalność inwestycji deweloperskich, realizowanych przede wszystkim w sektorze handlowym i usługowym oraz budownictwa jednorodzinnego w zabudowie szeregowej. Zarząd spółki informuje w komentarzu do sprawozdania finansowego, że ten segment będzie dominował w strukturze przychodów spółki. Docelowo spółka planuje połączenie kompetencji części stomatologicznej oraz budowlano-deweloperskiej poprzez realizowanie inwestycji budowlanych dla sektora stomatologicznego.
Strategią spółki jest osiągnięcie pozycji wiodącego operatora na polskim rynku usług stomatologicznych. Realizacja tego celu uzależniona jest od możliwości pozyskania do współpracy w ramach tworzonej sieci nowych partnerów – gabinetów stomatologicznych oraz nowych kontrahentów, odbiorców tych usług..
Równolegle zarząd spółki negocjuje i realizuje kontrakty w budownictwie mieszkaniowym oraz prowadzi zaawansowane rozmowy w sprawie realizacji dwóch obiektów handlowo – usługowych na potrzeby jednej z wiodących w branży spożywczej sieci handlowej. W przypadku pomyślnego ich zakończenia planowane jest powstanie w jednym z nowo wybudowanych obiektów pierwszego franczyzowego gabinetu dentystycznego sieci Dent-a-Medical. W przyszłości planowane jest powstanie większej ilości placówek partnerskich w budynkach własnych spółki oraz przez niego wynajmowanych, co powinno wpłynąć na atrakcyjność umów zawieranych z parterami.
Dent-a-Medical SA zarządza ogólnopolską siecią partnerską klinik stomatologicznych liczącą ponad 300 placówek. Spółka konstruuje produkty abonamentowe i ubezpieczeniowe z zakresu opieki stomatologicznej (programy opieki stomatologicznej) i dystrybuuje je jako produkty samodzielne lub jako składowe innych produktów (np. ubezpieczeń medycznych, pakietów assistance) w kanałach B2B (business to business), B2B2C (business to business to client) oraz w bezpośredniej sprzedaży do klienta ostatecznego (pacjenta). Pacjenci będący użytkownikami tych produktów obsługiwani są w gabinetach partnerskich sieci Dent-a-Medical.