Społeczna odpowiedzialność i etyka w biznesie – badanie wśród polskich i tureckich menedżerów
Uniwersytet Anatolijski realizuje projekt badawczy, którego celem jest porównanie podejścia polskich i tureckich menedżerów do zagadnień społecznej odpowiedzialności i etyki w biznesie. Pracodawcy RP zachęcają do wzięcia aktywnego udziału w tym badaniu.
Porównanie menedżerów obu krajów zostało wybrane ze względu na podobne aspiracje geopolityczne i regionalne, doświadczanie podobnych problemów gospodarczo-społecznych związanych z podejmowaniem tematyki CSR, nasilającymi się od kilku lat kontaktami handlowymi i wizytami na szczeblach ministerialnych i prezydenckich obu krajów, organizację wspólnych przedsięwzięć biznesowych (np. Polsko-Tureckie Forum Biznesowe) a także obchodzone w 2014 roku 600-lecie nawiązania polsko-tureckich stosunków dyplomatycznych.
Firmy, które są poszukiwane do badań, powinny zatrudniać minimum 50 pracowników, być firmami prywatnymi i polskimi (w projekcie nie uwzględniane są polskie oddziały/filie firm zagranicznych). Kryterium pozyskiwania firm nie są kontakty handlowe z Turcją.
Poszukiwani są menedżerowie ze wszystkich działów (marketing, HR, PR, finanse, komunikacja wewnętrzna/zewnętrzna i in.). Menedżer nie musi posiadać wiedzy na temat etyki czy społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzącym projekt zależy na zbadaniu poglądów menedżerów na bardzo ogólne kwestie etyki i CSR, z którymi każdy menedżer może spotkać się na co dzień (zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym).
Formularz, który jest wykorzystywany w trakcie badania, nie zawiera żadnych pytań dotyczących firmy. Ankieta jest anonimowa.
Każdy zainteresowany menedżer, który zdecyduje się na udział w badaniu, może otrzymać skrócony raport z wynikami badania po zakończeniu projektu. W przypadku publikacji badania w anglo- i tureckojęzycznej prasie naukowej, osoba zainteresowana zostanie, na życzenie, powiadomiona a także uzyska dostęp do artykułu.
Odpowiedzi udzielone w trakcie badania nie będą wykorzystane w celach innych niż naukowe a także przekazane nieupoważnionej osobie/organizacji trzeciej.
Osoby zainteresowane mogą się skontaktować z Martą Hancyk Basar, na adres: m.hancykbasar@gmail.com
Uniwersytet Anatolijski realizuje projekt badawczy, którego celem jest porównanie podejścia polskich i tureckich menedżerów do zagadnień społecznej odpowiedzialności i etyki w biznesie. Pracodawcy RP zachęcają do wzięcia aktywnego udziału w tym badaniu.
Porównanie menedżerów obu krajów zostało wybrane ze względu na podobne aspiracje geopolityczne i regionalne, doświadczanie podobnych problemów gospodarczo-społecznych związanych z podejmowaniem tematyki CSR, nasilającymi się od kilku lat kontaktami handlowymi i wizytami na szczeblach ministerialnych i prezydenckich obu krajów, organizację wspólnych przedsięwzięć biznesowych (np. Polsko-Tureckie Forum Biznesowe) a także obchodzone w 2014 roku 600-lecie nawiązania polsko-tureckich stosunków dyplomatycznych.
Firmy, które są poszukiwane do badań, powinny zatrudniać minimum 50 pracowników, być firmami prywatnymi i polskimi (w projekcie nie uwzględniane są polskie oddziały/filie firm zagranicznych). Kryterium pozyskiwania firm nie są kontakty handlowe z Turcją.
Poszukiwani są menedżerowie ze wszystkich działów (marketing, HR, PR, finanse, komunikacja wewnętrzna/zewnętrzna i in.). Menedżer nie musi posiadać wiedzy na temat etyki czy społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzącym projekt zależy na zbadaniu poglądów menedżerów na bardzo ogólne kwestie etyki i CSR, z którymi każdy menedżer może spotkać się na co dzień (zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym).
Formularz, który jest wykorzystywany w trakcie badania, nie zawiera żadnych pytań dotyczących firmy. Ankieta jest anonimowa.
Każdy zainteresowany menedżer, który zdecyduje się na udział w badaniu, może otrzymać skrócony raport z wynikami badania po zakończeniu projektu. W przypadku publikacji badania w anglo- i tureckojęzycznej prasie naukowej, osoba zainteresowana zostanie, na życzenie, powiadomiona a także uzyska dostęp do artykułu.
Odpowiedzi udzielone w trakcie badania nie będą wykorzystane w celach innych niż naukowe a także przekazane nieupoważnionej osobie/organizacji trzeciej.
Osoby zainteresowane mogą się skontaktować z Martą Hancyk Basar, na adres: m.hancykbasar@gmail.com