Affidea uczestnikiem kampanii społecznej dotyczącej choroby nowotworowej
Wałbrzyskie Międzynarodowe Centrum Onkologii (MCO) Affidea oraz Specjalistyczny Szpital im. Dr. A. Sokołowskiego rozpoczęły nietypową kampanię „Nie zauważasz nas”. Jej celem jest budowa świadomości, że dzięki wczesnemu rozpoznaniu, skutecznej terapii i wsparciu najbliższych można wyleczyć się z choroby nowotworowej.
- Chcemy zbudować wśród pacjentów Dolnego Śląska świadomość, że blisko nich istnieje miejsce, w którym uzyskają profesjonalną pomoc w razie choroby nowotworowej. – mówi Joanna Borczak, dyrektor marketingu, Affidea.
W nietypowej kampanii – eksperymencie kinowym - udział wzięli autentyczni pacjenci MCO Affidea w Wałbrzychu, którzy dzięki profesjonalnej pomocy ośrodka nie musieli szukać pomocy z daleka od domu i mogli leczyć się wśród najbliższych.
- Prezentując sylwetki autentycznych mieszkańców okolic Wałbrzycha, którzy zmagali się z chorobą chcemy pokazać ludziom, że z jednej strony problem onkologiczny nie jest gdzieś daleko, że może spotkać każdego z nas, a z drugiej strony dać nadzieję, że można pokonać nowotwór i wrócić do normalnego życia, swoich pasji, będąc cały czas z rodziną, blisko swojego miejsca zamieszkania. – dodaje Joanna Borczak.
Więcej o akcji na www.leczesiewwalbrzychu.pl.
Międzynarodowe Centrum Onkologii Affidea od 7 lat działa na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Sokołowskiego, lecząc rocznie ponad 1,6 tysiąca pacjentów z regionu Dolnego Śląska. Współpracuje ze Szpitalem Houston Methodist (Texas, USA), co pozwala lekarzom z ośrodka konsultować wyniki badań obrazowych swoich pacjentów oraz w oparciu o wspólną wiedzę i doświadczenie planować kolejne etapy ich leczenia.
Wałbrzyskie Międzynarodowe Centrum Onkologii (MCO) Affidea oraz Specjalistyczny Szpital im. Dr. A. Sokołowskiego rozpoczęły nietypową kampanię „Nie zauważasz nas”. Jej celem jest budowa świadomości, że dzięki wczesnemu rozpoznaniu, skutecznej terapii i wsparciu najbliższych można wyleczyć się z choroby nowotworowej.
– Chcemy zbudować wśród pacjentów Dolnego Śląska świadomość, że blisko nich istnieje miejsce, w którym uzyskają profesjonalną pomoc w razie choroby nowotworowej. – mówi Joanna Borczak, dyrektor marketingu, Affidea.
W nietypowej kampanii – eksperymencie kinowym – udział wzięli autentyczni pacjenci MCO Affidea w Wałbrzychu, którzy dzięki profesjonalnej pomocy ośrodka nie musieli szukać pomocy z daleka od domu i mogli leczyć się wśród najbliższych.
– Prezentując sylwetki autentycznych mieszkańców okolic Wałbrzycha, którzy zmagali się z chorobą chcemy pokazać ludziom, że z jednej strony problem onkologiczny nie jest gdzieś daleko, że może spotkać każdego z nas, a z drugiej strony dać nadzieję, że można pokonać nowotwór i wrócić do normalnego życia, swoich pasji, będąc cały czas z rodziną, blisko swojego miejsca zamieszkania. – dodaje Joanna Borczak.
Więcej o akcji na www.leczesiewwalbrzychu.pl.
Międzynarodowe Centrum Onkologii Affidea od 7 lat działa na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Sokołowskiego, lecząc rocznie ponad 1,6 tysiąca pacjentów z regionu Dolnego Śląska. Współpracuje ze Szpitalem Houston Methodist (Texas, USA), co pozwala lekarzom z ośrodka konsultować wyniki badań obrazowych swoich pacjentów oraz w oparciu o wspólną wiedzę i doświadczenie planować kolejne etapy ich leczenia.