CenterMed: bezpłatne badania wzroku
W CenterMed Kielce przy współpracy z firmą Opto-Med odbyły się bezpłatne badania wzroku. To już druga tura akcji. Wszyscy pacjenci, którzy zgłosili chęć uczestnictwa w badaniu, mogli wykonać badanie komputerowe wzroku przy użyciu reflaktometru, tym samym określając wadę wzroku.
Zainteresowani mogli również liczyć na dobranie odpowiednich okularów oraz ich zakup w promocyjnej cenie.
Badania skierowane były głównie do społeczności akademickiej w celu zwiększenia świadomości pacjentów o zwiększonym w okresie sesji egzaminacyjnej zużyciu narządu wzroku oraz udzieleniu informacji, jak ergonomicznie używać tego narządu oraz w jaki sposób zadbać o jego wypoczynek. Akcja miała na celu przebadanie społeczności akademickiej pod kątem występujących wad oraz udzieleniu instrukcji o ewentualnej konieczności dalszego leczenia bądź korekcji wzroku.
Badanie wzroku skupiało się wokół refraktometrii automatycznej, czyli tzw. komputerowego badania wzroku, które wykonał optometrysta z firmy Opto-Med. Dzięki badaniu możliwe było ustalenie rodzaju oraz wielkości wady – nadwzroczności, krótkowzroczności lub astygmatyzmu.
Przeprowadzone 23 czerwca 2015 roku bezpłatne badanie wzroku cieszyło się ogromnym zainteresowaniem - przebadanych zostało 70 osób.
Przychodnia CenterMed Kielce przy Alei 1000-lecia Państwa Polskiego działa od półtora roku. Jest to jedyna przychodnia studencka w Kielcach. Wchodzi w skład Grupy CenterMed, którą tworzą obecnie 24 placówki i jeden szpital. Grupa posiada własne, szerokoprofilowe centra medyczne w największych miastach w kraju: Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Lublinie, Kielcach, a także w Tarnowie, Nowym Sączu, Bochni i Brzesku.
Z usług Grupy korzystają zarówno klienci korporacyjni, jak i indywidualni, kupujący pojedyncze wizyty, tzw. usługi fee for service. CenterMed współpracuje również z firmami ubezpieczeniowymi oraz Narodowym Funduszem Zdrowia. Grupa CenterMed to około 2 miliony rocznie realizowanych świadczeń medycznych, około 70 tysięcy pacjentów zapisanych do lekarzy rodzinnych, ponad 200 podwykonawców i około 3000 klientów korporacyjnych.
W CenterMed Kielce przy współpracy z firmą Opto-Med odbyły się bezpłatne badania wzroku. To już druga tura akcji. Wszyscy pacjenci, którzy zgłosili chęć uczestnictwa w badaniu, mogli wykonać badanie komputerowe wzroku przy użyciu reflaktometru, tym samym określając wadę wzroku.
Zainteresowani mogli również liczyć na dobranie odpowiednich okularów oraz ich zakup w promocyjnej cenie.
Badania skierowane były głównie do społeczności akademickiej w celu zwiększenia świadomości pacjentów o zwiększonym w okresie sesji egzaminacyjnej zużyciu narządu wzroku oraz udzieleniu informacji, jak ergonomicznie używać tego narządu oraz w jaki sposób zadbać o jego wypoczynek. Akcja miała na celu przebadanie społeczności akademickiej pod kątem występujących wad oraz udzieleniu instrukcji o ewentualnej konieczności dalszego leczenia bądź korekcji wzroku.
Badanie wzroku skupiało się wokół refraktometrii automatycznej, czyli tzw. komputerowego badania wzroku, które wykonał optometrysta z firmy Opto-Med. Dzięki badaniu możliwe było ustalenie rodzaju oraz wielkości wady – nadwzroczności, krótkowzroczności lub astygmatyzmu.
Przeprowadzone 23 czerwca 2015 roku bezpłatne badanie wzroku cieszyło się ogromnym zainteresowaniem – przebadanych zostało 70 osób.
Przychodnia CenterMed Kielce przy Alei 1000-lecia Państwa Polskiego działa od półtora roku. Jest to jedyna przychodnia studencka w Kielcach. Wchodzi w skład Grupy CenterMed, którą tworzą obecnie 24 placówki i jeden szpital. Grupa posiada własne, szerokoprofilowe centra medyczne w największych miastach w kraju: Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Lublinie, Kielcach, a także w Tarnowie, Nowym Sączu, Bochni i Brzesku.
Z usług Grupy korzystają zarówno klienci korporacyjni, jak i indywidualni, kupujący pojedyncze wizyty, tzw. usługi fee for service. CenterMed współpracuje również z firmami ubezpieczeniowymi oraz Narodowym Funduszem Zdrowia. Grupa CenterMed to około 2 miliony rocznie realizowanych świadczeń medycznych, około 70 tysięcy pacjentów zapisanych do lekarzy rodzinnych, ponad 200 podwykonawców i około 3000 klientów korporacyjnych.