Dent-a-Medical: umowa dotycząca produktów stomatologicznych
Spółka Dent-a-Medical S.A. poinformowała, że w ramach rozwoju segmentu stomatologicznego na rynku krajowym i międzynarodowym zawarła umowę dystrybucyjną w zakresie produktów stomatologicznych ze spółką MadMag Holding Sp. z o. o.
Umowa dotyczy dystrybucji pasty do zębów, płynów do płukania ust i kosmetyków na określonych rynkach międzynarodowych i rynku polskim. Spółka Dent-a-Medical uzyskała wyłączność dystrybucji na terytorium Chin.
Produkty, objęte umową, charakteryzują się oparciem na koloidalnych cząsteczkach złota i srebra oraz ekstraktach roślinnych, a produkowane są w Polsce w Grupie MadMag.
Spółka planuje między innymi sprzedaż pasty do zębów i płynów do płukania ust w ogólnopolskiej sieci partnerskich klinik stomatologicznych, działających pod znakiem Dent-a-Medical.
Dent-a-Medical SA zarządza ogólnopolską siecią partnerską klinik stomatologicznych liczącą ponad 300 placówek. Spółka konstruuje produkty abonamentowe i ubezpieczeniowe z zakresu opieki stomatologicznej (programy opieki stomatologicznej) i dystrybuuje je jako produkty samodzielne lub jako składowe innych produktów (na przykład ubezpieczeń medycznych, pakietów assistance) w kanałach B2B (business to business), B2B2C (business to business to client) oraz w bezpośredniej sprzedaży do klienta ostatecznego (pacjenta). Pacjenci będący użytkownikami tych produktów obsługiwani są w gabinetach partnerskich sieci Dent-a-Medical.
Spółka Dent-a-Medical S.A. poinformowała, że w ramach rozwoju segmentu stomatologicznego na rynku krajowym i międzynarodowym zawarła umowę dystrybucyjną w zakresie produktów stomatologicznych ze spółką MadMag Holding Sp. z o. o.
Umowa dotyczy dystrybucji pasty do zębów, płynów do płukania ust i kosmetyków na określonych rynkach międzynarodowych i rynku polskim. Spółka Dent-a-Medical uzyskała wyłączność dystrybucji na terytorium Chin.
Produkty, objęte umową, charakteryzują się oparciem na koloidalnych cząsteczkach złota i srebra oraz ekstraktach roślinnych, a produkowane są w Polsce w Grupie MadMag.
Spółka planuje między innymi sprzedaż pasty do zębów i płynów do płukania ust w ogólnopolskiej sieci partnerskich klinik stomatologicznych, działających pod znakiem Dent-a-Medical.
Dent-a-Medical SA zarządza ogólnopolską siecią partnerską klinik stomatologicznych liczącą ponad 300 placówek. Spółka konstruuje produkty abonamentowe i ubezpieczeniowe z zakresu opieki stomatologicznej (programy opieki stomatologicznej) i dystrybuuje je jako produkty samodzielne lub jako składowe innych produktów (na przykład ubezpieczeń medycznych, pakietów assistance) w kanałach B2B (business to business), B2B2C (business to business to client) oraz w bezpośredniej sprzedaży do klienta ostatecznego (pacjenta). Pacjenci będący użytkownikami tych produktów obsługiwani są w gabinetach partnerskich sieci Dent-a-Medical.