Dent-a-Medical: umowa z Colgate-Palmolive Poland
Dent-a-Medical S.A. podpisała z Colgate-Palmolive Poland sp. z o.o. umowę o współpracy, której przedmiotem jest uruchomienie przez spółkę programu opieki stomatologicznej dla 200 tysięcy konsumentów, dokonujących zakupu produktów z kategorii higiena jamy ustnej firmy Colgate-Palmolive Poland.
Firma Colgate-Palmolive Poland wraz z partnerem, firmą farmaceutyczną A&D Pharma Poland oraz Dent-a-Medical planuje przeprowadzić w wybranych aptekach w Polsce akcję promocyjną - „wtorki z elmex”, „czwartki z meridol”. Program opieki stomatologicznej Dent-a-Medical będzie oferowany klientom aptek, którzy w trakcie trwania akcji promocyjnej zakupią produkty z linii elmex i meridol. Spółka dokonała już realizacji zamówienia wynikającego z przedmiotowej umowy.
Colgate-Palmolive jest jednym ze światowych liderów w sprzedaży produktów do higieny jamy ustnej.
Dent-a-Medical SA zarządza ogólnopolską siecią partnerską klinik stomatologicznych liczącą ponad 300 placówek. Spółka konstruuje produkty abonamentowe i ubezpieczeniowe z zakresu opieki stomatologicznej (programy opieki stomatologicznej) i dystrybuuje je jako produkty samodzielne lub jako składowe innych produktów (np. ubezpieczeń medycznych, pakietów assistance) w kanałach B2B (business to business), B2B2C (business to business to client) oraz w bezpośredniej sprzedaży do klienta ostatecznego (pacjenta). Pacjenci będący użytkownikami tych produktów obsługiwani są w gabinetach partnerskich sieci Dent-a-Medical.
Dent-a-Medical S.A. podpisała z Colgate-Palmolive Poland sp. z o.o. umowę o współpracy, której przedmiotem jest uruchomienie przez spółkę programu opieki stomatologicznej dla 200 tysięcy konsumentów, dokonujących zakupu produktów z kategorii higiena jamy ustnej firmy Colgate-Palmolive Poland.
Firma Colgate-Palmolive Poland wraz z partnerem, firmą farmaceutyczną A&D Pharma Poland oraz Dent-a-Medical planuje przeprowadzić w wybranych aptekach w Polsce akcję promocyjną – „wtorki z elmex”, „czwartki z meridol”. Program opieki stomatologicznej Dent-a-Medical będzie oferowany klientom aptek, którzy w trakcie trwania akcji promocyjnej zakupią produkty z linii elmex i meridol. Spółka dokonała już realizacji zamówienia wynikającego z przedmiotowej umowy.
Colgate-Palmolive jest jednym ze światowych liderów w sprzedaży produktów do higieny jamy ustnej.
Dent-a-Medical SA zarządza ogólnopolską siecią partnerską klinik stomatologicznych liczącą ponad 300 placówek. Spółka konstruuje produkty abonamentowe i ubezpieczeniowe z zakresu opieki stomatologicznej (programy opieki stomatologicznej) i dystrybuuje je jako produkty samodzielne lub jako składowe innych produktów (np. ubezpieczeń medycznych, pakietów assistance) w kanałach B2B (business to business), B2B2C (business to business to client) oraz w bezpośredniej sprzedaży do klienta ostatecznego (pacjenta). Pacjenci będący użytkownikami tych produktów obsługiwani są w gabinetach partnerskich sieci Dent-a-Medical.