Dent-a-Medical: umowa z Mediacom

0
523

Zarząd Dent-a-Medical SA zawarł umowę o współpracy z Mediacom Warszawa sp. z o.o. organizującą dla Wrigley Poland sp. z o.o. kampanię promującą gumę do żucia Orbit. W ramach współpracy Mediacom nabędzie od spółki 160.000 Kart Stomatologicznych Orbit, które dystrybuowane będą wśród klientów wybranych restauracji na terenie całego kraju.

Karty uprawniać będą do korzystania z rabatów na usługi stomatologiczne realizowane w placówkach sieci Dent-a-Medical oraz do szeregu usług bezpłatnych przez okres 6 miesięcy.

Współpraca wiązać się będzie również z rozbudowanymi świadczeniami reklamowymi o znaczącej wartości, oferowanymi przez Mediom, obejmującymi m.in. ekspozycję marki Dent-a-Medical w prasie kobiecej oraz telewizji śniadaniowej.

Dent-a-Medical S.A prowadzi własną placówkę w Warszawie oraz współpracuje z 320 placówkami partnerskimi. Oferuje kompleksową opiekę dentystyczną zarówno dla pacjentów indywidualnych jak i w ramach abonamentów firmowych. Spółka jest notowana na NewConnect.

Na początku roku 2012 Dent-a-Medical kupił większość udziałów spółki Med Casco. Współpracuje także z BRE Bankiem SA, Sygma Banque Societe Anonyme Oddział w Polsce i Telekomunikacją Polską SA.