Dent-a-Medical: umowa z Medico Life
Spółka Dent-a-Medical zawarła umowę o współpracy z Medico Life LLC z siedzibą w Delaware, USA dotyczącą dystrybucji produktów spółki w systemie sprzedaży bezpośredniej.
Medico Life LLC jest amerykańską firmą specjalizującą się w organizacji struktur sprzedaży detalicznej. Współpraca z Medico Life LLC dotyczyć będzie utworzenia detalicznej sieci sprzedaży bezpośredniej dla dystrybucji kart stomatologicznych Dent-a-Medical wśród odbiorów indywidualnych na terenie całej Polski. Analizy i badania rynkowe spółki przeprowadzone wraz z Medico Life LLC wykazały duży potencjał wykorzystania tego typu sieci w dystrybucji produktów wśród odbiorców indywidualnych.
Główną działalnością Dent-a-Medical jest rozwój sieci placówek współpracujących, których posiada 313, zlokalizowanych w 137 miastach Polski. Od początku 2012 roku spółka sprzedała 600 000 programów opieki stomatologicznej. Współpracuje między innymi z takimi partnerami jak.: Tauron, Wrigley, Lux Med, MasterCard, Buy&Smile, Gruner&Jahr, Payback. W ramach umowy z PZU Życie S.A. spółka pracuje nad konstrukcją regularnej polisy stomatologicznej.
Za rok 2012 spółka Dent-a-Medical wykazała przychody ze sprzedaży w wysokości 1 671 560 zł oraz stratę netto o wartości 2 404 660 zł. W II kwartale 2013 roku spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości 51 278 zł oraz wykazała stratę o wartości 392 567 zł.
Spółka Dent-a-Medical zawarła umowę o współpracy z Medico Life LLC z siedzibą w Delaware, USA dotyczącą dystrybucji produktów spółki w systemie sprzedaży bezpośredniej.
Medico Life LLC jest amerykańską firmą specjalizującą się w organizacji struktur sprzedaży detalicznej. Współpraca z Medico Life LLC dotyczyć będzie utworzenia detalicznej sieci sprzedaży bezpośredniej dla dystrybucji kart stomatologicznych Dent-a-Medical wśród odbiorów indywidualnych na terenie całej Polski. Analizy i badania rynkowe spółki przeprowadzone wraz z Medico Life LLC wykazały duży potencjał wykorzystania tego typu sieci w dystrybucji produktów wśród odbiorców indywidualnych.
Główną działalnością Dent-a-Medical jest rozwój sieci placówek współpracujących, których posiada 313, zlokalizowanych w 137 miastach Polski. Od początku 2012 roku spółka sprzedała 600 000 programów opieki stomatologicznej. Współpracuje między innymi z takimi partnerami jak.: Tauron, Wrigley, Lux Med, MasterCard, Buy&Smile, Gruner&Jahr, Payback. W ramach umowy z PZU Życie S.A. spółka pracuje nad konstrukcją regularnej polisy stomatologicznej.
Za rok 2012 spółka Dent-a-Medical wykazała przychody ze sprzedaży w wysokości 1 671 560 zł oraz stratę netto o wartości 2 404 660 zł. W II kwartale 2013 roku spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości 51 278 zł oraz wykazała stratę o wartości 392 567 zł.