Diagnostyka: drugi etap kampanii edukacyjnej dotyczącej profilaktyki zdrowotnej
Jestem kobietą i dbam o partnera - tak nazywa się drugi etap ogólnopolskiej kampanii poświęconej profilaktyce zdrowia. Jej głównymi adresatami są kobiety, które dbają o zdrowie całej rodziny. Ze statystyk wynika, że regularnie bada się prawie 70 procent kobiet i tylko 30 procent mężczyzn.
- W statystykach wykrywalności chorób na wczesnych etapach, kiedy chorobę można poddać skutecznej terapii zdecydowanie lepsze są panie i trudno nie widzieć w tym związku ze średnią długością życia. Naszą kampanią chcemy wesprzeć kobiety i pomóc im zadbać o drowie całej rodziny. Przez trzy miesiące trwania drugiego etapu kampanii będziemy rozdawać bony rabatowe na pakiet badań dla mężczyzn z 70-procentową zniżką, a dbające o partnerów panie zapraszamy do konkursu z atrakcyjnymi nagrodami – zachęca Grzegorz Polus, dyrektor ds. marketingu sieci laboratoriów Diagnostyka.
Aby uzyskać bon na komplet badań dla swojego mężczyzny wystarczy zarejestrować się na stronie kampanii i odpowiedzieć na pytanie „dlaczego dbam o swojego mężczyznę?” Dodatkowo można będzie wygrać atrakcyjne nagrody dla dwojga (wakacje w Alpach, weekendy w SPA i zestawy balenokosmetyków). Fundatorami nagród są Biuro Podróży Wygoda Travel, Flora Pro.Activ oraz Balneokosmetyki z Malinowego Zdroju.
Drugi etap kampanii Jestem kobietą i dbam o partnera rozpoczął się 1 września 2014 i potrwa do 30 listopada 2014 roku. Wiosną 2015 nastąpi kolejna odsłona działań profilaktycznych skierowana do kobiet dbających o zdrowie dzieci. Organizatorem kampanii jest największa w Polsce sieć laboratoriów medycznych Diagnostyka.
Kampania „Jestem kobietą i dbam” jest kolejną inicjatywą ogólnopolskiej sieci laboratoriów medycznych Diagnostyka, która od lat prowadzi profilaktyczne i edukacyjne kampanie społeczne, takie jak między innymi: „Diagnostyka dla Twojej ciąży”, „Badania z uśmiechem”, czy „Kobieta świadomie dojrzała”. Diagnostyka to największa w Polsce sieć laboratoriów medycznych. Oferuje największy wybór badań laboratoryjnych (2500 rodzajów testów) dostępnych również bez skierowania od lekarza.
Sieć posiada ponad 400 placówek w całej Polsce. Punkty pobrań dostosowane są do obsługi osób niepełnosprawnych, część posiada specjalne kąciki dziecięce, pomagające w bezstresowej obsłudze małych pacjentów. Firma obsługuje miliony pacjentów rocznie oraz współpracuje z kilkoma tysiącami placówek ochrony zdrowia.
Strona kampanii: www.kobieta.diagnostyka.pl
Jestem kobietą i dbam o partnera – tak nazywa się drugi etap ogólnopolskiej kampanii poświęconej profilaktyce zdrowia. Jej głównymi adresatami są kobiety, które dbają o zdrowie całej rodziny. Ze statystyk wynika, że regularnie bada się prawie 70 procent kobiet i tylko 30 procent mężczyzn.
– W statystykach wykrywalności chorób na wczesnych etapach, kiedy chorobę można poddać skutecznej terapii zdecydowanie lepsze są panie i trudno nie widzieć w tym związku ze średnią długością życia. Naszą kampanią chcemy wesprzeć kobiety i pomóc im zadbać o drowie całej rodziny. Przez trzy miesiące trwania drugiego etapu kampanii będziemy rozdawać bony rabatowe na pakiet badań dla mężczyzn z 70-procentową zniżką, a dbające o partnerów panie zapraszamy do konkursu z atrakcyjnymi nagrodami – zachęca Grzegorz Polus, dyrektor ds. marketingu sieci laboratoriów Diagnostyka.
Aby uzyskać bon na komplet badań dla swojego mężczyzny wystarczy zarejestrować się na stronie kampanii i odpowiedzieć na pytanie „dlaczego dbam o swojego mężczyznę?” Dodatkowo można będzie wygrać atrakcyjne nagrody dla dwojga (wakacje w Alpach, weekendy w SPA i zestawy balenokosmetyków). Fundatorami nagród są Biuro Podróży Wygoda Travel, Flora Pro.Activ oraz Balneokosmetyki z Malinowego Zdroju.
Drugi etap kampanii Jestem kobietą i dbam o partnera rozpoczął się 1 września 2014 i potrwa do 30 listopada 2014 roku. Wiosną 2015 nastąpi kolejna odsłona działań profilaktycznych skierowana do kobiet dbających o zdrowie dzieci. Organizatorem kampanii jest największa w Polsce sieć laboratoriów medycznych Diagnostyka.
Kampania „Jestem kobietą i dbam” jest kolejną inicjatywą ogólnopolskiej sieci laboratoriów medycznych Diagnostyka, która od lat prowadzi profilaktyczne i edukacyjne kampanie społeczne, takie jak między innymi: „Diagnostyka dla Twojej ciąży”, „Badania z uśmiechem”, czy „Kobieta świadomie dojrzała”. Diagnostyka to największa w Polsce sieć laboratoriów medycznych. Oferuje największy wybór badań laboratoryjnych (2500 rodzajów testów) dostępnych również bez skierowania od lekarza.
Sieć posiada ponad 400 placówek w całej Polsce. Punkty pobrań dostosowane są do obsługi osób niepełnosprawnych, część posiada specjalne kąciki dziecięce, pomagające w bezstresowej obsłudze małych pacjentów. Firma obsługuje miliony pacjentów rocznie oraz współpracuje z kilkoma tysiącami placówek ochrony zdrowia.
Strona kampanii: www.kobieta.diagnostyka.pl