Dyrektor marketingu Diagnostyki w jury konkursu Złote Spinacze

Grzegorz Polus, dyrektor marketingu spółki Diagnostyka, znalazł się w jury 20. edycji największego konkursu PR w Polsce – Złotych Spinaczy.
Konkurs Złote Spinacze został zainicjowany przez Związek Firm Public Relations w 2003 roku, a jego głównym celem jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce. Zadaniem Złotych Spinaczy jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia Public Relations dla funkcjonowania firmy.
Konkurs Złote Spinacze ma charakter otwarty. Kierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce: agencji PR, działów PR i komunikacji firm i instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych. Prace konkursowe można zgłaszać kategoriach głównych, sektorowych i specjalnych. W skład jury oceniającego nadesłane projekty wchodzą przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy oraz eksperci branży PR i mediów w Polsce, a także autorytety środowiska akademickiego.
Zgłoszenia do tegorocznej edycji konkursu rozpoczęły się 12 lipca i trwały do 9 września 2022. Konkurs rozgrywany jest w 35 kategoriach. Lista zwycięzców i laureatów dwudziestej edycji Złotych Spinaczy zostanie ogłoszona podczas gali, która została zaplanowana na 2 grudnia 2022 roku.
Diament Forbesa dla spółki Diagnostyka
Grzegorz Polus to praktyk marketingu i komunikacji wielu branż, który ostatnie 15 lat poświęcił kreowaniu sukcesu Diagnostyki. W spółce odpowiada za marketing i komunikację korporacyjną, projekty z zakresu profilaktyki zdrowia, relacje z mediami oraz działania brandingowe. Kluczowy dla niego jest zdroworozsądkowy profesjonalizm oraz elastyczność w działaniu. Stawia na odważne i nieszablonowe pomysły, najważniejszy dla niego jest zgrany, zaangażowany zespół oraz partnerskie relacje.
Diagnostyka to największa w Polsce sieć laboratoriów medycznych, specjalizująca się w realizacji profesjonalnych usług – od pobrania i transportu materiału biologicznego, poprzez wykonanie badania, aż do dostarczenia wyniku analiz medycznych w możliwie najkrótszym czasie. Prowadzi 188 laboratoriów i ponad 1000 punktów pobrań. Rocznie wykonuje 120 milionów badań dla ponad 18 milionów pacjentów.