Enel-med Gwiazdą Jakości Obsługi 2021
W XIV edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi enel-med został uhonorowany tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi 2021. Badanie satysfakcji konsumentów Polskiego Programu Jakości powstaje na podstawie analizy opinii osób, które w ciągu roku 2020 oceniły kilkadziesiąt tysięcy firm za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl.
W ten sposób wyłonionych zostało 187 firm, które uzyskały w poszczególnych kategoriach największą liczbę opinii. Następnie w badaniu ankietowym CAWI respondenci ocenili ich jakość obsługi oraz stopień rekomendacji danej firmy.
Ocenie podległo 5 obszarów takich jak wygląd miejsca obsługi, zachowanie personelu, wiedza i kompetencje personelu, czas i organizacja obsługi oraz oferta, cena i asortyment.
-Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2021 to dla nas wyjątkowe wyróżnienie, zwłaszcza w kontekście obecnej sytuacji epidemiologicznej – mówi Jacek Rozwadowski, prezes zarządu Centrum Medycznego Enel-Med. S.A. – To był rok ogromnych wyzwań, zwłaszcza w obszarze opieki medycznej, z którymi musieliśmy się zmierzyć i dostosować się do nowych warunków, nie obniżając poziomu obsługi pacjentów. Widząc wyniki badania składające się na Polski Program Jakości Obsługi, wiem, że sprostaliśmy temu zadaniu. Jestem wyjątkowo dumny z faktu, ze na tle konkurencji wyróżniamy się pod względem uprzejmości i zachowania personelu. W trudnych czasach, gdy kontakt twarzą w twarz jest mocno utrudniony, ocena dotycząca relacji interpersonalnych jest dla nas bardzo ważna.
Czytaj także: Wyróżnienie dla enel-med od Polskiego Związku Koszykówki>>>
Centrum Medyczne Enel-Med oferuje pełną obsługę medyczną. W skład grupy wchodzą przychodnie wieloprofilowe, szpital, oddziały diagnostyki obrazowej, specjalistyczne kliniki: stomatologii, medycyny estetycznej i medycyny sportowej oraz dom seniora.
Enel-med to 41 oddziałów oraz ponad 1600 placówek partnerskich na terenie całego kraju, obsługujących ponad 700 tysięcy pacjentów.