Enel-Med: kampania promocyjna kliniki Enel-Sport
Klinika Ortopedii i Rehabilitacji Enel-Sport 1 września 2017 roku wystartowała z kampanią „Nic cię nie pokona”, która ma na celu podkreślenie sportowego charakteru placówki oraz zaprezentowanie szerokiego spektrum usług świadczonych na rzecz aktywnych fizycznie pacjentów.
Twarzą kampanii został Andrzej Bargiel, wybitny polski narciarz, himalaista, którego pasją jest zdobywanie najwyższych szczytów na świecie i zjazd z nich na nartach.
Kampania skierowana jest do wszystkich Polaków, niezależnie czy są to pacjenci po operacji, amatorzy sportu czy też profesjonalni sportowcy.
- W Enel-Sport chcemy pokazać, że dzięki naszym specjalistom, ból nikogo nie pokona, kontuzje nie spowodują zaprzepaszczenia sportowych marzeń, a profilaktyka i dobre przygotowanie to bardzo ważne aspekty przy aktywnym trybie życia. Dbaliśmy o zdrowie Andrzeja Bargiela podczas jego najniebezpieczniejszych wypraw. Były to dla nas ogromne wyzwania, ponieważ zadania, jakich się podjął, były skrajnie ambitnymi celami. Swoją postawą Andrzej zasłużył na szacunek, realizując swoje cele pokazał, że nie można przedkładać ambicji ponad zdrowie, zarówno swoje, jak i ekipy. Decydując się na współpracę z Andrzejem chcieliśmy pokazać, że zarówno w przypadku niebezpiecznych ścian ośmiotysięczników, jak i osiedlowego boiska, dzięki klinice Enel-Sport wiesz, że nic cię nie pokona. Andrzej Bargiel dokonuje rzeczy niemożliwych i unikatowych w skali globalnej przy wrodzonej skromności i mądrości, a Enel-Sport to opiekun medyczny odpowiedzialnych sportowców – mówi Jacek Rozwadowski, wiceprezes Grupy Enel-Med, właściciela marki Enel-Sport.
Nowe hasło kampanii ma nawiązywać do sportowego ducha kliniki Enel-Sport, która od początku swojej działalności stawia na najwyższą jakość świadczonych usług. Zespół lekarzy stanowią wybitni specjaliści z dziedziny ortopedii i rehabilitacji, co zapewnia pacjentom wykwalifikowaną opiekę na światowym poziomie.
Zmianom wizerunkowym towarzyszyć będzie również promocja w mediach społecznościowych oraz kampania outdoorowa w Warszawie, gdzie Enel-Sport prowadzi dwie placówki, oraz w Łodzi, gdzie w styczniu 2017 roku powstał oddział w Manufakturze. Dodatkowe informacje będzie można znaleźć na stronach enelsport.pl oraz zdrowie.enel.pl. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa San Markos.
Klinika Ortopedii i Rehabilitacji Enel-Sport 1 września 2017 roku wystartowała z kampanią „Nic cię nie pokona”, która ma na celu podkreślenie sportowego charakteru placówki oraz zaprezentowanie szerokiego spektrum usług świadczonych na rzecz aktywnych fizycznie pacjentów.
Twarzą kampanii został Andrzej Bargiel, wybitny polski narciarz, himalaista, którego pasją jest zdobywanie najwyższych szczytów na świecie i zjazd z nich na nartach.
Kampania skierowana jest do wszystkich Polaków, niezależnie czy są to pacjenci po operacji, amatorzy sportu czy też profesjonalni sportowcy.
– W Enel-Sport chcemy pokazać, że dzięki naszym specjalistom, ból nikogo nie pokona, kontuzje nie spowodują zaprzepaszczenia sportowych marzeń, a profilaktyka i dobre przygotowanie to bardzo ważne aspekty przy aktywnym trybie życia. Dbaliśmy o zdrowie Andrzeja Bargiela podczas jego najniebezpieczniejszych wypraw. Były to dla nas ogromne wyzwania, ponieważ zadania, jakich się podjął, były skrajnie ambitnymi celami. Swoją postawą Andrzej zasłużył na szacunek, realizując swoje cele pokazał, że nie można przedkładać ambicji ponad zdrowie, zarówno swoje, jak i ekipy. Decydując się na współpracę z Andrzejem chcieliśmy pokazać, że zarówno w przypadku niebezpiecznych ścian ośmiotysięczników, jak i osiedlowego boiska, dzięki klinice Enel-Sport wiesz, że nic cię nie pokona. Andrzej Bargiel dokonuje rzeczy niemożliwych i unikatowych w skali globalnej przy wrodzonej skromności i mądrości, a Enel-Sport to opiekun medyczny odpowiedzialnych sportowców – mówi Jacek Rozwadowski, wiceprezes Grupy Enel-Med, właściciela marki Enel-Sport.
Nowe hasło kampanii ma nawiązywać do sportowego ducha kliniki Enel-Sport, która od początku swojej działalności stawia na najwyższą jakość świadczonych usług. Zespół lekarzy stanowią wybitni specjaliści z dziedziny ortopedii i rehabilitacji, co zapewnia pacjentom wykwalifikowaną opiekę na światowym poziomie.
Zmianom wizerunkowym towarzyszyć będzie również promocja w mediach społecznościowych oraz kampania outdoorowa w Warszawie, gdzie Enel-Sport prowadzi dwie placówki, oraz w Łodzi, gdzie w styczniu 2017 roku powstał oddział w Manufakturze. Dodatkowe informacje będzie można znaleźć na stronach enelsport.pl oraz zdrowie.enel.pl. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa San Markos.