enel-med po raz kolejny wśród liderów jakości w Polsce

Sieć placówek medycznych enel-med po raz kolejny zdobyła wyróżnienie Gwiazda Jakości Obsługi. Jest to nagroda przyznawana przez zadowolonych konsumentów. Enel-med łączy specjalistyczną ofertę medyczną z jakością obsługi i nowoczesnymi technologiami.
Z badań wynika, że dla pacjentów ważna jest renoma placówki medycznej oraz samego specjalisty. Aż 45 procent z nich wybiera miejsce leczenia na podstawie opinii o personelu. Kluczowe znaczenie odgrywa kontakt z firmą i satysfakcja z poziomu usług. Według badania Instytutu IBR aż 60 procent osób zarekomendowało firmę, z której usług byli zadowoleni, 56 procent zrezygnowało z usługi lub produktu ze względu na złą obsługę, a ponad 70 procent ostrzegało przed nierzetelnym usługodawcą.
– Od początku działalności standard świadczonych usług to nasz priorytet. Stworzyliśmy własny system monitorowania satysfakcji z obsługi. Wśród istotnych czynników klienci wymieniają szybkość i łatwość dostępu do świadczeń medycznych i specjalistów, kwalifikacje personelu i trafność diagnozy, jakość kontaktu, także w kwestiach administracyjnych oraz pewność zaplanowanych terminów. W enel-med każdy z tych elementów mamy na uwadze, inwestując zarówno w infrastrukturę, jak i doskonaląc procesy i kompetencje naszego personelu – podkreśla Jacek Rozwadowski, prezes Centrum Medycznego Enel-Med S.A.
Dostępność terminów i czas obsługi ma znaczenie aż dla 65 procent respondentów. 75 procent Polaków woli przedłużyć receptę podczas e-wizyty, ponad 36 procent chce korzystać z e-wizyty u internisty.
Grupa Lux Med wyróżniona Gwiazdą Jakości Obsługi
W odpowiedzi na potrzeby rynku, enel-med wdraża nowoczesne technologie. W 2021 roku e-wizyty stanowiły aż 40 procent wszystkich wizyt w placówkach sieci. Powodzeniem cieszy się również aplikacja mobilna, która zapewnia możliwość wyboru lekarza i terminu, a także zarządzania dokumentacją medyczną, w tym wystawieniem e-recepty. Z aplikacji enel-med korzysta już około ćwierć miliona osób.
– W naszej ofercie stawiamy również na rozwiązania all-in-one tak, aby pacjent uzyskał szybką i kompleksową informację o stanie swojego zdrowia i o zalecanych dalszych krokach. Wszystko po to, żeby enel-med był placówką pierwszego wyboru dla każdego, nawet najbardziej wymagającego pacjenta – mówi Jacek Rozwadowski.
Centrum Medyczne Enel-Med S.A. działa od 1993 roku, oferuje pełną obsługę medyczną na terenie całego kraju.
W skład grupy wchodzi 30 przychodni wieloprofilowych, Szpital Centrum w Warszawie oraz specjalistyczne kliniki: medycyny sportowej enel-sport, medycyny estetycznej Estell, a także stomatologii. Razem z placówkami partnerskimi enel-med tworzy sieć ponad 1600 placówek medycznych w całej Polsce.
Abonamenty i ubezpieczenia zdrowotne dominujące w przychodach Enel-Med