Enel-med stomatologia Rodzinną Marką Roku – Jakość i Zaufanie 2019

0
265

Rodzinna Marka Roku – Jakość i Zaufanie 2019 jest kolejnym wyróżnieniem nadanym enel-med w uznaniu wysokich standardów obsługi oraz niezawodnych, nowoczesnych rozwiązań.

Rodzinna Marka Roku – Jakość i Zaufanie to projekt, w którym co roku nagradza się godne polecenia usługi i produkty z kategorii przydatnych w codziennym życiu rodzinnym. Wyróżniane są w nim podmioty realizujące swoje usługi na najwyższym poziomie, z troską o zmieniające się potrzeby odbiorców.

Nagradzając enel-med stomatologia, kapituła Rodzinnej Marki Roku doceniła wysoki standard obsługi pacjentów, a także nowoczesne rozwiązania technologiczne stosowane w leczeniu stomatologicznym.

Przyznane wyróżnienie odzwierciedla faktyczne opinie pacjentów enel-med. W niezależnych ankietach satysfakcji pacjenta oceniają oni swoje zadowolenie z usług stomatologicznych na 5,7 pkt. w 6-stopniowej skali.

– To efekt naszego indywidualnego podejścia do pacjenta, które przekłada się na jego komfort podczas wizyty –mówi Beata Krakowska dyrektor pionu stomatologii i medycyny estetycznej enel-med. – Pacjenci enel-med, zarówno dorośli, jak i dzieci, mogą liczyć na opiekę najlepszych specjalistów, kompleksowy zakres zabiegów oraz najnowocześniejszy sprzęt, w który stale inwestujemy. To istotne czynniki brane pod uwagę w konkursie Rodzinna Marka Roku – dodaje dyrektor Beata Krakowska.

Czytaj także: Sektor prywatny kształtuje jakość polskiego systemu opieki zdrowotnej>>>

Jak deklarują organizatorzy projektu Rodzinna Marka Roku – Jakość i Zaufanie, jego adresatem jest rodzina na miarę XXI wieku: nowoczesna, szukająca sprawdzonych rozwiązań. Enel-med stomatologia, lider na polskim rynku usług stomatologicznych, trafia celnie w te potrzeby.

W sieci ponad 70 gabinetów i pracowni RTG w całym kraju pacjenci mogą sprawnie i bezpiecznie wykonać praktycznie każdą procedurę stomatologiczną, od profesjonalnej higieny jamy ustnej, po zaawansowane leczenie implantologiczne, protetyczne czy ortodontyczne.