Enel-Med wyróżniony za obsługę klientów

0
823


Enel-Med został wyróżniony prestiżową nagrodą „Gwiazda Jakości Obsługi Klienta 2017”. Centrum uzyskało najwyższe oceny konsumentów w przeprowadzonym badaniu na multiplatformie jakoscobslugi.pl i w badaniu CAWI.

Enel-Med pozytywnie wyróżnił się na tle wyników w branży i spośród 45 000 firm, które były oceniane podczas konkursu.

Nagroda  potwierdza najwyższy poziom dbałości o klienta i jest potwierdzeniem wyników badań satysfakcji pacjenta prowadzonych przez Enel-Med. W ostatnich miesiącach Centrum zapytało ponad 50 tysięcy klientów o poziom zadowolenia ze świadczonych usług, uzyskując wynik 5,41 w 6-stopniowej skali oceny.

– To olbrzymi sukces całej firmy i prawdziwy powód do dumy. Cieszy nas też fakt, że nasi pacjenci chcą się dzielić z nami swoimi opiniami, bo wskaźnik zwrotu ankiet to ponad 27  procent. Prowadząc taki dialog ze swoimi  klientami jesteśmy w stanie ciągle doskonalić procesy – Jacek Rozwadowski, wiceprezes CM Enel-Med.

Grupa Enel-Med istnieje od 1993 roku. Od 2011 roku jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych. W jej skład wchodzą oddziały wysokospecjalistyczne w wielu miastach Polski (między innymi w Warszawie, Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu i Katowicach), dwa szpitale medyczne oraz klinika medycyny estetycznej Estell i medycyny sportowej Enel-Sport.