Grupa Euromedic zmienia markę na Affidea
Euromedic, działająca od prawie 15 lat w Polsce sieć oferująca usługi z zakresu diagnostyki i radioterapii, partner tzw. „szybkiej ścieżki onkologicznej”, 10 grudnia 2014 zmieniła nazwę na Affidea. Zmiany związane z wdrożeniem nowej identyfikacji wizualnej potrwają do końca roku 2014. W wielu miejscach w Polsce nowe oznakowanie oraz zmiany wewnątrz placówek są już widoczne.
W związku z tym 3 ośrodki w województwie mazowieckim zmieniają swoje nazwy: Affidea Warszawa Solidarności (Szpital Praski pw. Przemienienia Pańskiego) dawniej Euromedic Mazowieckie Centrum Medyczne, Affidea Warszawa Szaserów (Wojskowy Instytut Medyczny) dawniej Euromedic Mazowieckie Centrum PET/CT oraz Affidea Otwock Borowa (Europejskie Centrum Zdrowia) dawniej Międzynarodowe Centrum Onkoterapii w Otwocku.
Polska, jako pierwszy kraj z 14 państw, w których działa Grupa Euromedic, przejdzie zmianę tożsamości na Affidea. Jak wyjaśniła firma w komunikacie, nowa marka lepiej niż dotychczasowa odzwierciedla trzy najważniejsze wartości, którymi firma kieruje się w swojej codziennej pracy z pacjentami. Włoskie słowo Affinita oznacza relację i więź z drugim człowiekiem. Fide pochodzi z łaciny i oznacza wiarę oraz zaufanie. Idea z kolei jest tym, co każe nieustannie się rozwijać i poszukiwać najlepszych rozwiązań. Elementem nadrzędnym w stosunku do wszystkich tych wartości jest ludzkie zdrowie.
- Jesteśmy firmą inną niż wszystkie, więc chcielibyśmy mieć nazwę, która nas wyróżni na rynku. Od teraz będziemy mieć unikalną markę, w pełni odzwierciedlającą nasze wartości. - mówi Jarosław Furdal, prezes Affidea Polska. Decyzja o zmianie marki wynika również z potrzeby globalnego ujednolicenia nazw wewnątrz Grupy. Polska, jako najważniejszy europejski rynek w firmie, jako pierwsza go przejdzie. Za nami podążą inne kraje, w których jesteśmy obecni. – dodaje.
W Polsce firma Affidea (dawny Euromedic) obecna jest od 2000 roku. Sieć działa w 14 krajach w Europie: w Polsce, na Węgrzech, w Rumunii, Bośni i Hercegowinie, Chorwacji, Grecji, we Włoszech, w Turcji, Czechach, Portugalii, Bułgarii, Szwajcarii, Irlandii oraz na Litwie. To jeden z największych inwestorów i świadczeniodawców usług w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) w Europie. W 145 centrach medycznych, będących wyłączną własnością firmy, zapewnia usługi w zakresie diagnostyki obrazowej i laboratoryjnej oraz usługi z zakresu radioterapii onkologicznej. Firma zatrudnia blisko 3000 specjalistów medycznych, w tym 800 lekarzy. Od początku swojej działalności spółka zainwestowała w Polsce ponad 400 milionów złotych w rozwój nowoczesnych technologii medycznych, z których na co dzień korzystają polscy pacjenci.
Euromedic, działająca od prawie 15 lat w Polsce sieć oferująca usługi z zakresu diagnostyki i radioterapii, partner tzw. „szybkiej ścieżki onkologicznej”, 10 grudnia 2014 zmieniła nazwę na Affidea. Zmiany związane z wdrożeniem nowej identyfikacji wizualnej potrwają do końca roku 2014. W wielu miejscach w Polsce nowe oznakowanie oraz zmiany wewnątrz placówek są już widoczne.
W związku z tym 3 ośrodki w województwie mazowieckim zmieniają swoje nazwy: Affidea Warszawa Solidarności (Szpital Praski pw. Przemienienia Pańskiego) dawniej Euromedic Mazowieckie Centrum Medyczne, Affidea Warszawa Szaserów (Wojskowy Instytut Medyczny) dawniej Euromedic Mazowieckie Centrum PET/CT oraz Affidea Otwock Borowa (Europejskie Centrum Zdrowia) dawniej Międzynarodowe Centrum Onkoterapii w Otwocku.
Polska, jako pierwszy kraj z 14 państw, w których działa Grupa Euromedic, przejdzie zmianę tożsamości na Affidea. Jak wyjaśniła firma w komunikacie, nowa marka lepiej niż dotychczasowa odzwierciedla trzy najważniejsze wartości, którymi firma kieruje się w swojej codziennej pracy z pacjentami. Włoskie słowo Affinita oznacza relację i więź z drugim człowiekiem. Fide pochodzi z łaciny i oznacza wiarę oraz zaufanie. Idea z kolei jest tym, co każe nieustannie się rozwijać i poszukiwać najlepszych rozwiązań. Elementem nadrzędnym w stosunku do wszystkich tych wartości jest ludzkie zdrowie.
– Jesteśmy firmą inną niż wszystkie, więc chcielibyśmy mieć nazwę, która nas wyróżni na rynku. Od teraz będziemy mieć unikalną markę, w pełni odzwierciedlającą nasze wartości. – mówi Jarosław Furdal, prezes Affidea Polska. Decyzja o zmianie marki wynika również z potrzeby globalnego ujednolicenia nazw wewnątrz Grupy. Polska, jako najważniejszy europejski rynek w firmie, jako pierwsza go przejdzie. Za nami podążą inne kraje, w których jesteśmy obecni. – dodaje.
W Polsce firma Affidea (dawny Euromedic) obecna jest od 2000 roku. Sieć działa w 14 krajach w Europie: w Polsce, na Węgrzech, w Rumunii, Bośni i Hercegowinie, Chorwacji, Grecji, we Włoszech, w Turcji, Czechach, Portugalii, Bułgarii, Szwajcarii, Irlandii oraz na Litwie. To jeden z największych inwestorów i świadczeniodawców usług w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) w Europie. W 145 centrach medycznych, będących wyłączną własnością firmy, zapewnia usługi w zakresie diagnostyki obrazowej i laboratoryjnej oraz usługi z zakresu radioterapii onkologicznej. Firma zatrudnia blisko 3000 specjalistów medycznych, w tym 800 lekarzy. Od początku swojej działalności spółka zainwestowała w Polsce ponad 400 milionów złotych w rozwój nowoczesnych technologii medycznych, z których na co dzień korzystają polscy pacjenci.