Grupa Nowy Szpital: nagroda za kampanię informacyjną
Jury konkursu Magellan Awards 2013 przyznało złotą statuetkę zintegrowanej kampanii „Zdrowe Szpitale” realizowanej przez agencję social mediową Think Kong oraz On Board PR Ecco Network dla Grupy Nowy Szpital. Kampania została też sklasyfikowana na 11 miejscu w TOP 25 najlepszych kampanii komunikacyjnych na świecie.
Kampanię „Zdrowe Szpitale” nagrodzono złotą statuetką Magellan Awards 2013 w kategorii Employee/Intra-Industry Communications. Jej celem była budowa świadomości potrzeby zmian w zarządzaniu polskimi szpitalami. Osią kampanii był konkurs zachęcający władze lokalne do rozmów z mieszkańcami (pacjentami) na temat ich oczekiwań wobec szpitali. Aby wziąć udział w konkursie władze lokalne zapraszały mieszkańców do udziału w internetowej ankiecie. Pytania dotyczyły jakości usług oraz oczekiwań pacjentów wobec placówek służy zdrowia.
Nagrodą był sprzęt medyczny i bezpłatny audyt szpitala – dla powiatu, który najaktywniej włączył się w dialog z mieszkańcami (zebrał najwięcej ankiet online). Efektem wspólnych działań Think Kong oraz On Board PR było zaangażowanie 25% wszystkich powiatów w Polsce do czynnego udziału w konkursie oraz wielokrotne dotarcie do mieszkańców 297 powiatów z informacją na temat efektów dobrego zarządzania i działalności Grupy Nowy Szpital.
Magellan Awards 2013 to kolejna edycja corocznego, międzynarodowego konkursu branży marketingowej. Organizatorem jest LACP (League of American Communications Professionals, www.lacp.com) - amerykańska organizacja skupiająca profesjonalistów branży komunikacji marketingowej. Nagrody przyznawane są za programy marketingowe w kilku kategoriach. Celem konkursu jest promowanie najwyższych standardów w dziedzinie komunikacji. Konkurs adresowany jest do firm i organizacji z całego świata.
Grupa Nowy Szpital to największa w Polsce sieć szpitali niepublicznych, prowadzi 13 placówek w województwach: lubuskim, kujawsko-pomorskim, małopolskim oraz warmińsko-mazurskim. W roku 2013 rozpoczęła eksperymentalny projekt „Najlepszy Szpital.Giżycko“, który planuje rozszerzyć na resztę zarządzanych przez siebie placówek. Celem projektu, była poprawa zadowolenia pacjentów z usług świadczonych przez szpital. Zmiany rozpoczęto badaniem opinii mieszkańców. Później jego pracownicy wspólnie z zarządem pracowali nad takimi zmianami, które będą odpowiedzią na oczekiwania mieszkańców i pacjentów.
Zainicjowany proces trwa nadal, ale powodzenie eksperymentu zachęciło Grupę Nowy Szpital do realizacji podobnego projektu w innych miastach. Dlatego podobne działania rozpoczęto w Olkuszu, a na początku 2014 roku podobny projekt rozpocznie się też w Wąbrzeźnie.
Jury konkursu Magellan Awards 2013 przyznało złotą statuetkę zintegrowanej kampanii „Zdrowe Szpitale” realizowanej przez agencję social mediową Think Kong oraz On Board PR Ecco Network dla Grupy Nowy Szpital. Kampania została też sklasyfikowana na 11 miejscu w TOP 25 najlepszych kampanii komunikacyjnych na świecie.
Kampanię „Zdrowe Szpitale” nagrodzono złotą statuetką Magellan Awards 2013 w kategorii Employee/Intra-Industry Communications. Jej celem była budowa świadomości potrzeby zmian w zarządzaniu polskimi szpitalami. Osią kampanii był konkurs zachęcający władze lokalne do rozmów z mieszkańcami (pacjentami) na temat ich oczekiwań wobec szpitali. Aby wziąć udział w konkursie władze lokalne zapraszały mieszkańców do udziału w internetowej ankiecie. Pytania dotyczyły jakości usług oraz oczekiwań pacjentów wobec placówek służy zdrowia.
Nagrodą był sprzęt medyczny i bezpłatny audyt szpitala – dla powiatu, który najaktywniej włączył się w dialog z mieszkańcami (zebrał najwięcej ankiet online). Efektem wspólnych działań Think Kong oraz On Board PR było zaangażowanie 25% wszystkich powiatów w Polsce do czynnego udziału w konkursie oraz wielokrotne dotarcie do mieszkańców 297 powiatów z informacją na temat efektów dobrego zarządzania i działalności Grupy Nowy Szpital.
Magellan Awards 2013 to kolejna edycja corocznego, międzynarodowego konkursu branży marketingowej. Organizatorem jest LACP (League of American Communications Professionals, www.lacp.com) – amerykańska organizacja skupiająca profesjonalistów branży komunikacji marketingowej. Nagrody przyznawane są za programy marketingowe w kilku kategoriach. Celem konkursu jest promowanie najwyższych standardów w dziedzinie komunikacji. Konkurs adresowany jest do firm i organizacji z całego świata.
Grupa Nowy Szpital to największa w Polsce sieć szpitali niepublicznych, prowadzi 13 placówek w województwach: lubuskim, kujawsko-pomorskim, małopolskim oraz warmińsko-mazurskim. W roku 2013 rozpoczęła eksperymentalny projekt „Najlepszy Szpital.Giżycko“, który planuje rozszerzyć na resztę zarządzanych przez siebie placówek. Celem projektu, była poprawa zadowolenia pacjentów z usług świadczonych przez szpital. Zmiany rozpoczęto badaniem opinii mieszkańców. Później jego pracownicy wspólnie z zarządem pracowali nad takimi zmianami, które będą odpowiedzią na oczekiwania mieszkańców i pacjentów.
Zainicjowany proces trwa nadal, ale powodzenie eksperymentu zachęciło Grupę Nowy Szpital do realizacji podobnego projektu w innych miastach. Dlatego podobne działania rozpoczęto w Olkuszu, a na początku 2014 roku podobny projekt rozpocznie się też w Wąbrzeźnie.