Gryfino: certyfikat ISO dla NZOZ Intermed
NZOZ Intermed z Gryfina poinformował o przedłużeniu certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008 do września 2018 roku. Prolongowanie certyfikatu nastąpiło w wyniku szczegółowego audytu zewnętrznego.
Już po raz kolejny BSI (British Standards Institution) Assurance UK Ltd przyznała NZOZ Intermed certyfikat zarządzania jakością. Certyfikacja pokazuje klientom, konkurentom, partnerom, dostawcom, pracownikom oraz inwestorom, że placówka działa sprawnie oraz dąży do tego, by polepszać jakość swoich produktów i usług oraz jest nastawiona na satysfakcję klienta.
Certyfikat dla Intermed dotyczy usług w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej, specjalistycznej i psychiatrycznej opieki zdrowotnej, leczenia stomatologicznego, ambulatoryjnej fizjoterapii i rehabilitacji, badania EKG wysiłkowego i Holterowskiego, gastroskopii i kolonoskopii, badania obrazowego (RTG, mammografia, USG, USG Doppler) oraz transportu sanitarnego.
Intermed prowadzi przychodnie działające na terenie czterech powiatów: goleniowskiego, łobeskiego, gryfińskiego i stargardzkiego. Są to placówki w Ińsku, Łobzie, Gryfinie i Resku. Oferuje podstawową opiekę zdrowotną, konsultacje specjalistyczne, usługi w zakresie stomatologii, rehabilitacji, diagnostykę obrazową oraz diagnostykę laboratoryjną.
Usługi Intermed są zarówno finansowane przez NFZ jak i komercyjne. Kontrakt zawarty na rok 2016 ma wartość około 2 mln zł i dotyczy usług w zakresie opieki psychiatrycznej i leczenia uzależnień oraz ambulatoryjnej opieki specjalistycznej w kilkunastu poradniach.
Dodatkową sferą działalności firmy jest doradztwo w zakresie przekształceń i restrukturyzacji publicznych zakładów opieki zdrowotnej, które wymagają szczególnej pomocy w obszarze zarządzania zasobami rzeczowymi, finansowymi i ludzkimi. Intermed uczestniczył w wielu udanych transformacjach zadłużonych jednostek ochrony zdrowia.
NZOZ Intermed powstał we wrześniu 2003 roku. Prezesem spółki prowadzącej placówkę jest Jacek Kargul.
NZOZ Intermed z Gryfina poinformował o przedłużeniu certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008 do września 2018 roku. Prolongowanie certyfikatu nastąpiło w wyniku szczegółowego audytu zewnętrznego.
Już po raz kolejny BSI (British Standards Institution) Assurance UK Ltd przyznała NZOZ Intermed certyfikat zarządzania jakością. Certyfikacja pokazuje klientom, konkurentom, partnerom, dostawcom, pracownikom oraz inwestorom, że placówka działa sprawnie oraz dąży do tego, by polepszać jakość swoich produktów i usług oraz jest nastawiona na satysfakcję klienta.
Certyfikat dla Intermed dotyczy usług w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej, specjalistycznej i psychiatrycznej opieki zdrowotnej, leczenia stomatologicznego, ambulatoryjnej fizjoterapii i rehabilitacji, badania EKG wysiłkowego i Holterowskiego, gastroskopii i kolonoskopii, badania obrazowego (RTG, mammografia, USG, USG Doppler) oraz transportu sanitarnego.
Intermed prowadzi przychodnie działające na terenie czterech powiatów: goleniowskiego, łobeskiego, gryfińskiego i stargardzkiego. Są to placówki w Ińsku, Łobzie, Gryfinie i Resku. Oferuje podstawową opiekę zdrowotną, konsultacje specjalistyczne, usługi w zakresie stomatologii, rehabilitacji, diagnostykę obrazową oraz diagnostykę laboratoryjną.
Usługi Intermed są zarówno finansowane przez NFZ jak i komercyjne. Kontrakt zawarty na rok 2016 ma wartość około 2 mln zł i dotyczy usług w zakresie opieki psychiatrycznej i leczenia uzależnień oraz ambulatoryjnej opieki specjalistycznej w kilkunastu poradniach.
Dodatkową sferą działalności firmy jest doradztwo w zakresie przekształceń i restrukturyzacji publicznych zakładów opieki zdrowotnej, które wymagają szczególnej pomocy w obszarze zarządzania zasobami rzeczowymi, finansowymi i ludzkimi. Intermed uczestniczył w wielu udanych transformacjach zadłużonych jednostek ochrony zdrowia.
NZOZ Intermed powstał we wrześniu 2003 roku. Prezesem spółki prowadzącej placówkę jest Jacek Kargul.