casino siteleri

Indexmedica: rok 2014 najlepszy w działalności spółki

Autor:
13 lutego 2015

Spółka Indexmedica osiągnęła w IV kwartale 2014 roku skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży w wysokości 2 090 283,70 zł, a w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2014 roku przychody te osiągnęły wartość 5 986 049,65 zł. Spółka określa rok 2014 jako najlepszy w dotychczasowej swojej działalności.

Przychody osiągnięte w roku 2014 były wyższe od tych z roku 2013, kiedy miały one wartość odpowiednio: 626 183,37 zł oraz 2 624 085,33 zł.

Zysk netto w IV kwartale 2014 osiągnął wartość 190 754,24 zł, a w okresie od 1 stycznia do  31 grudnia 2014 - 913 881,77 zł. Rok wcześniej spółka odnotowała straty.

Spółka określiła IV kwartał 2014 roku oraz cały rok 2014 jako najlepszy okres w całej dotychczasowej działalności. Podkreśla pozytywnie zakończony audyt recertyfikacyjny na zgodność w wymogami normy ISO 9001, który został przeprowadzony przez audytorów TUV Rheinland. Pozytywnie ocenia też działalność w zlokalizowanym na Starym Mieście w Krakowie obiekcie spółki zależnej Metropolis Desing Hotel.

Indexmedica prowadzi w Krakowie placówkę przy ulicy Czapińskiego 2. Oferuje usługi stomatologiczne, zarówno dla klientów polskich jak i zagranicznych. Poza usługami dentystycznymi pomaga klientom spoza Polski w rozliczeniu kosztów leczenia z ubezpieczycielami, w organizacji przelotu, rezerwacji noclegu, a także w organizacji czasu wolnego.

Spółka  planuje rozpoczęcie realizacji projektu budowy 127-pokojowego hotelu o standardzie czterech gwiazdek na gruncie będącym własnością spółki zależnej INX Metropolis SPK przy ulicy Starowiślnej w Krakowie (dzielnica Kazimierz).

Spółka Indexmedica osiągnęła w IV kwartale 2014 roku skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży w wysokości 2 090 283,70 zł, a w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2014 roku przychody te osiągnęły wartość 5 986 049,65 zł. Spółka określa rok 2014 jako najlepszy w dotychczasowej swojej działalności.

Przychody osiągnięte w roku 2014 były wyższe od tych z roku 2013, kiedy miały one wartość odpowiednio: 626 183,37 zł oraz 2 624 085,33 zł.

Zysk netto w IV kwartale 2014 osiągnął wartość 190 754,24 zł, a w okresie od 1 stycznia do  31 grudnia 2014 – 913 881,77 zł. Rok wcześniej spółka odnotowała straty.

Spółka określiła IV kwartał 2014 roku oraz cały rok 2014 jako najlepszy okres w całej dotychczasowej działalności. Podkreśla pozytywnie zakończony audyt recertyfikacyjny na zgodność w wymogami normy ISO 9001, który został przeprowadzony przez audytorów TUV Rheinland. Pozytywnie ocenia też działalność w zlokalizowanym na Starym Mieście w Krakowie obiekcie spółki zależnej Metropolis Desing Hotel.

Indexmedica prowadzi w Krakowie placówkę przy ulicy Czapińskiego 2. Oferuje usługi stomatologiczne, zarówno dla klientów polskich jak i zagranicznych. Poza usługami dentystycznymi pomaga klientom spoza Polski w rozliczeniu kosztów leczenia z ubezpieczycielami, w organizacji przelotu, rezerwacji noclegu, a także w organizacji czasu wolnego.

Spółka  planuje rozpoczęcie realizacji projektu budowy 127-pokojowego hotelu o standardzie czterech gwiazdek na gruncie będącym własnością spółki zależnej INX Metropolis SPK przy ulicy Starowiślnej w Krakowie (dzielnica Kazimierz).

Inne artykuły

Wzrost przychodów Grupy Enel-Med

Autor: Magdalena Okoniewska
Dodano: 1.10.2022

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Enel-Med za I półrocze 2022 roku miały wartość 235 051 tys. zł, czyli o 9,2 procent więcej niż rok wcześniej, gdy zanotowano przychody w wysokości 215 291 tyś. zł. Większość przychodów Grupy pochodzi ze sprzedaży usług abonamentowych dla firm i osób prywatnych. W I półroczu 2022 stanowiły one 63,4 procent przychodów ogółem.

Wzrost przychodów dotyczył usług z obszaru Fee For Service (FFS), wyniósł on 14,6 procent w stosunku do I półrocza 2021. Pomimo panującego w I półroczu 2022 stanu epidemii (od 16 maja 2022 – stanu zagrożenia epidemicznego) zauważalny był powrót pacjentów do oddziałow enel-med.

Za I półrocze 2022 Enel-Med odnotował także 19 201 tys. zł straty, rok wcześniej strata ta wyniosła 152 tys. zł.

Aby utrzymać wysoką dynamikę wzrostu przychodów konieczny jest stały rozwój potencjału operacyjnego Grupy. W I półroczu 2022 roku Grupa Enel-Med otworzyła dwie placówki – w Warszawie i Łodzi oraz jedną klinikę medycyny estetycznej w Warszawie.

15 marca 2022 roku na kampusie biurowym przy ulicy Burakowskiej 14 w Warszawie uruchomione zostało centrum medyczne enel-med Forest. W tej samej lokalizacji 21 marca 2022 roku otwarta została klinika medycyny estetycznej Estell. Tego samego dnia Grupa Enel-Med otworzyła kolejną już placówkę w centrum Łodzi, zlokalizowaną w nowoczesnym biurowcu React przy alei Marszałka Józefa Piłsudskiego 24.

Nowa placówka enel-med w Łodzi

W pierwszym półroczu 2022 roku Enel-Med przeprowadził szereg kampanii informacyjnych, Były to akcje upowszechniające kompleksowe badania profilaktyczne dla całej rodziny oraz promujące specjalną ofertę diagnostyki ginekologicznej dla kobiet metodą cytologii płynnej. Uruchomiono preferencyjne cenowo pakiety szczepień, wychodząc naprzeciw rosnącemu wiosną i latem zagrożeniu zakażenia się kleszczowym zapaleniem mózgu. W marcu Grupa uczestniczyła w kampanii stomatologicznej „Polska mówi aaa”. Od kwietnia marka enel-sport prowadzi kampanię na rzecz odpowiedzialnego uprawiania aktywności fizycznej, której twarzą jest znany polski skialpinista Andrzej Bargiel. Jest to pierwsza w historii enel-sport kampania wizerunkowa promująca nowoczesne usługi ortopedyczne i rehabilitacyjne, która jest prowadzona we współpracy z siecią kin Cinema City. Równolegle enel-sport nawiązał ekspercką współpracę z portalem branżowym Biegowe.pl. Pierwszy artykuł z cyklu osiągnął łączny zasięg około 12 milionów osób.

Działania Grupy zostały już drugi rok z rzędu dostrzeżone przez media i organizacje branżowe. Sieć placówek enel-med zajęła pierwsze miejsce w rankingu Forbes Poland’s Best Employers wśród firm oferujących prywatne usługi medyczne.

enel-med po raz kolejny wśród liderów jakości w Polsce

Wysoki poziom usług enel-med został dostrzeżony także przez pacjentów. Spółka po raz kolejny zdobyła wyróżnienie Gwiazda Jakości Obsługi, czyli nagrodę przyznawaną przez konsumentów, uzyskując wynik 5,62 punktów na 6 możliwych.

Centrum Medyczne Enel-Med S.A. działa od 1993 roku. Jest największą firmą z branży medycznej z polskim kapitałem. Od 2011 roku jest spółką notowaną na giełdzie papierów wartościowych. Sieć enel-med tworzy 31 wielospecjalistycznych oddziałów własnych, 5 przychodni przyzakładowych, 21 klinik enel-med stomatologia, szpital Centrum w Warszawie, 3 kliniki ortopedii, rehabilitacji i medycyny sportowej enel-sport, kliniki medycyny estetycznej Estell, ośrodek opiekuńczo-rehabilitacyjny Willa Łucja oraz 1600 placówek partnerskich.

Przeczytaj teraz

Kampania kinowa enel-med stomatologia

Autor: Magdalena Okoniewska
Dodano: 1.10.2022

Sieć specjalistycznych klinik enel-med stomatologia rozpoczęła swoją pierwszą w historii kampanię kinową, podczas której zachęca Polaków do tego, żeby „z uśmiechu zrobili swoją supermoc”. Kampania #DUMNIZUŚMIECHU ukaże się na ekranach w ponad 20 kinach sieci Cinema City oraz IMAX w całej Polsce.

Marka enel-med stomatologia od blisko 30 lat dba o uśmiechy Polaków. Najnowszy spot kinowy zwraca uwagę na to, jak wielki wpływ na nasze codzienne życie i postrzeganie siebie oraz innych mają piękne i zdrowe zęby. Formuła sondy pozwala zderzyć ze sobą punkty widzenia osób z różnych grup wiekowych, a wypowiedzi bohaterów spotu razem tworzą pełen dobrej energii kolaż, który pokazuje, jakie znaczenie przypisujemy uśmiechowi w naszym życiu.

– Nasz krótki film to historia o uśmiechu i jego mocy, o której w codziennym zabieganiu często zdarza nam się zapomnieć. W naszej firmie od dekad dbamy o zdrowie zarówno dzieci, jak i dorosłych, mamy też specjalną ofertę dla seniorów. Każdy z nas w każdym wieku zasługuje na to, żeby mieć piękny i zdrowy uśmiech, a naszą rolą jest odpowiedzieć na potrzeby pacjentów w taki sposób, aby mogli być z niego dumni i uśmiechać się bez ograniczeń – podkreśla Ewelina Sidorkiewicz, marketing menedżer enel-med stomatologia.

– Uśmiech? W nowym spocie nie tylko o nim mówimy, ale staramy się też wywołać go na twarzach odbiorców… Dzielimy się nim, bo to cenny skarb, który dodaje pewności siebie, potrafi redukować stres i zarażać optymizmem. Nasza kampania to zachęta do odkrywania mocy uśmiechów, aby były one zawsze piękne i zdrowe – przypominamy o regularnych wizytach w gabinetach stomatologicznych – mówi Krzysztof Łazowski, GPD Agency.

Kampania enel-sport w Cinema City

Hasło kampanii #DUMNIZUŚMIECHU w przyjazny i lekki sposób promuje niezwykle istotny społecznie temat, jakim jest regularne korzystanie z pomocy stomatologicznej. Jak dowodzi Najnowszy Narodowy Test Zdrowia Polaków z 2022 roku zaledwie 37 procent badanych odbyło konsultację dentystyczną w ciągu ostatniego pół roku. Społecznościowy charakter hasła przewodniego i całej akcji ma jednoczyć wokół wspólnej idei osoby uśmiechnięte, czerpiące radość z życia, świadome znaczenia opieki stomatologicznej i dumne ze swojej supermocy: uśmiechu.

Za strategię, koncepcję kreatywną, realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiada GPD Agency. Produkcją spotu zajęło się GPD Film Studio. Działania PR prowadzi agencja MSL. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

Kampania potrwa do końca 2022 roku i jest realizowana w OOH, prasie codziennej i branżowej. Spot będzie można zobaczyć w kinach od 30 września do 27 października 2022. Materiał będzie również dostępny na kanale You Tube Centrum Medyczne Enel-Med.

 

Przeczytaj teraz

Akcja edukacyjna Lux Med i BrandTime

Autor: Magdalena Okoniewska
Dodano: 1.10.2022
Dom Kreatywnego Contentu BrandTime po raz kolejny realizuje projekt o charakterze edukacyjnym. Powstaje on we współpracy z Grupą Lux Med i ma na celu uświadamianie kobietom jak ważna jest profilaktyka i szybkie wykrycie raka piersi. Kampania realizowana wspólnie z Dzień Dobry TVN trwać będzie przez cały październik.

Październik od lat uznawany jest za miesiąc świadomości raka piersi. Jak wynika z danych WHO, jest on najczęściej diagnozowanym u kobiet nowotworem na świecie. Co roku rozpoznaje się go u 12 procent z nich. Profilaktyka, wczesna diagnostyka i nowoczesne leczenie pozwalają wygrać z rakiem piersi, dlatego niezwykle ważne jest uświadamianie społeczeństwa, jakie znaczenia dla zdrowia kobiet mają badania diagnostyczne.Misją Grupy Lux Med jest pomaganie ludziom w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu. Firma jako lider prywatnych usług medycznych zapewnienia swoim pacjentom kompleksową opiekę medyczną – od diagnostyki przez leczenie, aż do całkowitego powrotu do zdrowia. Natomiast rolą mediów jest popularyzowanie profilaktyki oraz uświadamianie znaczenia wczesnej diagnostyki dla  skutecznego leczenia, co realizuje BrandTime wspólnie z Dzień Dobry TVN.

– Jest to kolejna akcja edukacyjna, którą mamy przyjemność realizować dla naszych partnerów. Tym razem, wspólnie z Grupą Lux Med chcemy zadbać o zdrowie kobiet, zachęcimy je do profilaktyki i diagnostyki w Miesiącu Świadomości Raka Piersi. Nasza akcja pokazuje, że działania contentowe mogą wkraczać także w tak ważny obszar jak profilaktyka nowotworowa, a realizowane przez nas produkcje telewizyjne mają wymiar społeczny  i  edukacyjny – powiedział Jarosław Czujak,  dyrektor zarządzający w BrandTime .
Cały miesiąc aktywności 
30 września 2022, w programie Dzień Dobry TVN, w ramach wejścia live ze szpitala Lux Med Onkologia, prezes Anna Rulkiewicz zainaugurowała akcję. Zaprosiła też do odwiedzenia mobilnych pracowni diagnostycznych Grupy Lux Med, zlokalizowanych w różnych miastach Polski. Co tydzień, redakcja Dzień Dobry TVN będzie obecna w placówkach w Olsztynie, Katowicach, Krośnie, Lublinie i Sieldcach, by na żywo przekazywać informacje o możliwości przebadania się, a także, by porozmawiać z personelem medycznym i pacjentkami. Strefy do badań umiejscawiane będą w centrach miast. Przed każdym z tych miejsc ustawiony będzie namiot, pełniący funkcję recepcji, w której kobiety będą mogły zapisać się na badanie piersi.  30 października 2022 nastąpi podsumowanie akcji z udziałem prezes Anny Rulkiewicz i wejście live ze Szpitala Lux Med Onkologia.
– Kluczem do skutecznej strategii ESG jest budowanie jej wokół swojej głównej działalności – naszą jest dbanie o zdrowie. Będąc firmą odpowiedzialną społecznie, wychodzimy naprzeciw potrzebom pacjentów. W październiku robimy to dosłownie, organizując mobilne strefy w 5 miastach Polski. Oprócz badania piersi, kobiety będą mogły skorzystać w nich także z pomocy psychoonkologów. To niezwykle ważny element skutecznego leczenia raka piersi. Za cel stawiamy sobie zachęcenie jak największej liczby kobiet do profilaktyki i diagnostyki. W związku z tym zdecydowaliśmy się na działania w wysokozasięgowym medium, jakim jest telewizja – mówi  Łukasz Niewola, dyrektor komunikacji korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju Grupy Lux Med.
Grupa Lux Med jest liderem rynku prywatnych usług zdrowotnych w Polsce i częścią Bupa, międzynarodowego ubezpieczyciela i świadczeniodawcy usług medycznych. Firma świadczy swoje usługi w Polsce już od 30 lat.  Grupa zapewnia pełną opiekę: ambulatoryjną, diagnostyczną, rehabilitacyjną, stomatologiczną, psychologiczną, szpitalną i długoterminową dla ponad 2 500 000 pacjentów. Do ich dyspozycji jest ponad 270 ogólnodostępnych i przyzakładowych centrów medycznych, 14 szpitali oraz blisko 3000 poradni partnerskich.

Grupa Lux Med zatrudnia ponad 20 000 osób, w tym około 8000 lekarzy i 5000 wspierającego personelu medycznego, a w codziennej działalności, kieruje się zasadami zrównoważonego rozwoju, podejmując liczne inicjatywy z obszarów zaangażowania społecznego i środowiska. Grupa Lux Med jest Głównym Partnerem Medycznym Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Głównym Partnerem Medycznym Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego.

Przeczytaj teraz

Certyfikat „Szpital bez bólu” dla Szpitala Swissmed

Autor: Magdalena Okoniewska
Dodano: 30.09.2022

Szpital Swissmed otrzymał certyfikat „Szpital bez bólu”, przyznany na kolejne trzy lata po audycie potwierdzającym stosowanie najwyższych standardów w zakresie uśmierzania bólu pooperacyjnego.

Certyfikat „Szpital bez bólu” przyznawany jest przez Polskie Towarzystwo Badania Bólu wraz z kilkoma innymi towarzystwami skupiającymi  specjalistów z zakresu medycyny.

Certyfikat początkowo funkcjonował w odniesieniu do leczenia bólu pooperacyjnego dla oddziałów zabiegowych, a od 2017 roku decyzją Zarządu Polskiego Towarzystwa Badania Bólu obejmuje także oddziały niezabiegowe w odniesieniu do leczenia bólu przewlekłego.

Akredytacja ministra zdrowia z najwyższym wynikiem dla Szpitala Medicover

Certyfikat „Szpital bez bólu” posiada obecnie 239 szpitali oraz 52 oddziały szpitalne.

Szpital Swissmed zlokalizowany jest w Gdańsku, przy ulicy Wileńskiej 44. Oferuje świadczenia w zakresie ginekologii, położnictwa i neonatologii, ortopedii, okulistyki, chirurgii ogólnej, proktologii, laryngologii, chirurgii plastycznej, gastroenterologii, chirurgii dziecięcej, chirurgii onkologicznej, neurochirurgii, urologii i andrologii. Prowadzi kilkadziesiąt poradni specjalistycznych.

65,99 procent akcji spółki Swissmed Centrum Zdrowia S.A. oraz tyle samo głosów na WZA posiada Lux Med. sp. z o.o.

Przeczytaj teraz

genXone rozszerza współpracę ze spółką gMendel

Autor: Magdalena Okoniewska
Dodano: 30.09.2022

Biotechnologiczna spółka genXone podpisała list intencyjny dotyczący rozszerzenia współpracy z duńską spółką gMendel. Wspólne działania obu firm rozpoczęły się na początku 2022 roku, wraz z projektem pilotażowym w zakresie diagnostyki zaburzeń genetycznych. Obecny etap, który rozpoczyna się od negocjacji na temat umowy inwestycyjnej, ma przynieść w efekcie innowacyjne narzędzie do diagnozowania nosicielstwa chorób rzadkich, o globalnym potencjale sprzedaży.

gMendel Aps to innowacyjny duński startup zajmujący się unowocześnianiem diagnostyki zaburzeń genetycznych. Celem badań prowadzonych prze gMendel® jest dostarczenie końcowemu obiorcy maksymalnie precyzyjnego wyniku diagnozy w jak najkrótszym czasie.

Technologia wykorzystywana przez duńską firmę łączy genomikę ze sztuczną inteligencją i technologią block chain i zapewnia krótszą, bezpieczniejszą i bardziej ekonomiczną ścieżkę do dokładnej diagnozy i potencjalnego leczenia, zapewniając najwyższe bezpieczeństwo i szyfrowanie danych pacjenta. Metoda ta bazuje między innymi na wielopoziomowym sekwencjonowaniu DNA, w efekcie którego przeprowadza się klasyfikację zaburzeń genetycznych oraz poddaje analizie dużą ilości próbek.

Bazując na bardzo dobrych wynikach współpracy rozpoczętej jeszcze w styczniu 2022 roku, genXone oraz gMendel zdecydowały się na rozszerzenie zakresu swoich badań. Zgodnie z podpisanym listem intencyjnym firmy zobowiązują się kontynuować współpracę w zakresie rozwoju i wprowadzenia na międzynarodowy rynek nowatorskiego narzędzia opartego o technologię nanoporową i platformę Phivea, służącego do przesiewowej diagnostyki nosicielstwa rzadkich chorób genetycznych takich jak m.in. zespół DiGeorge’a, rdzeniowy zanik mięśni czy mukowiscydoza.

Projekt zostanie poprzedzony zawarciem umowy inwestycyjnej, której szczegóły będą negocjowane przez obie strony. Umowa ma regulować warunki finansowania działań związanych z projektem. Dostrzegając globalny i długofalowy wymiar współpracy, spółki rozmawiają o nowych emisjach akcji oraz o ewentualnej pożyczce udzielonej przez genXone na rzecz gMendel. Takie rozwiązanie zagwarantuje odpowiednie środki dla projektu oraz wzmocni współpracę naukowo-badawczą pomiędzy firmami.

-To porozumienie oznacza konkretne korzyści dla obu partnerów. Dzięki synergii i wspólnym wysiłkom opracujemy innowację na skalę globalną – test do diagnozowania nosicielstwa chorób rzadkich opartego o platformę Phivea® oraz o sekwencjonowanie w technologii nanoporowej. Posiadanie potencjału operacyjnego, zaawansowanych kompetencji bioinformatycznych oraz doświadczenia we wdrażaniu tego typu rozwiązań poza laboratorium pozwoli na opracowanie uniwersalnego i dostępnego narzędzia do badań przesiewowych, gotowego do wdrożenia w dowolnym miejscu na świecie. Rozwijana przez nas systematycznie współpraca z zagranicznymi partnerami, to realizacja jednego z kluczowych celów naszej strategii globalnego upowszechniania zaawansowanych metod badań genetycznych i wymierny dowód biznesowy, że na biotechnologii i genetyce molekularnej można – i zarabiać, i tworzyć nową jakość – podkreśla Michał Kaszuba, prezes zarządu genXone.

Planowana współpraca obejmuje co najmniej trzy etapy. Rozpoczynająca się aktualnie faza negocjacyjna ma stworzyć ramy finansowe wspólnego przedsięwzięcia. Pomyślne zakończenie rozmów otworzy pierwszy etap badawczo-rozwojowy, którego celem jest opracowanie testu diagnostycznego na nosicielstwo chorób rzadkich (tzw. BCT). Satysfakcjonujące wyniki opracowanego testu mają w przyszłości doprowadzić do opracowania testu do szerokiej diagnostyki chorób rzadkich u noworodków.

-Ta inwestycja to wyraz docenienia przez genXone posiadanej przez gMendel technologii oraz potwierdzenie wspólnej wizji badań. Razem chcemy zrewolucjonizować diagnostykę zaburzeń genetycznych poprzez wykorzystanie gMendel®Test jako technologii szczegółowej, przystępnej oraz błyskawicznie dostarczającej wyniki analizy. Nasza współpraca dojrzewała na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy, a ta inwestycja jest idealną okazją do ekspansji naszej metody gMendel®Test na inne obszary diagnostyki zaburzeń genetycznych. Co ważne, ta umowa w pierwszej kolejności rozszerza dostępność naszej technologii w Polsce dzięki dostępowi genXone do szerokiej sieci laboratoriów diagnostycznych. Ta innowacja stwarza sytuację „win-win” na wszystkich poziomach: dla pacjentów, dla laboratoriów diagnostycznych, dla ekspertów medycznych oraz narodowych systemów zdrowia – komentuje Chris Kyriakidis, prezes i założyciel firmy gMendel®.

Rozszerzenie współpracy z gMendel® to kolejny projekt rozpoczęty w ostatnim czasie przez genXone.  Także we wrześniu 2022  firma podpisała list intencyjny z duńską firmą Metaceutics Aps. Do partnerów spółki dołączył także Human Biome Institute spółka biotechnologiczna, która odpowiada za uruchomienie profesjonalnego banku mikrobioty jelitowej, a także produkcję preparatów służących do wykonania transplantacji mikroorganizmów jelitowych.

genXone będzie współpracować z duńską firmą

Na mocy umowy genXone wykona dla instytutu sekwencjonowanie próbek mikrobiomu jelitowego z wykorzystaniem unikatowej technologii nanoporowej. Za te badania spółka otrzyma maksymalnie 480 tys. zł netto. Zawarcie umowy ma również wartość prestiżową, ponieważ oznacza współpracę z cenionym w środowisku naukowym lekarzem i ekspertem dr. n. med. Jarosławem Bilińskim.

genXone to spółka z branży biotechnologicznej, która specjalizuje się w sekwencjonowaniu NGS (ang. next generation sequencing) oraz diagnostyce medycznej. Jest pierwszym w Polsce i jednym z pierwszych dziesięciu na świecie laboratoriów wykorzystujących technologię sekwencjonowania nanoporowego w wielu obszarach nauki, biznesu i medycyny.

Współpracuje jako partner komercyjny z firmą Oxford Nanopore Technologies – światowym liderem innowacji biotechnologicznych.

Największym akcjonariuszem genXone S.A. jest Diagnostyka S.A., która posiada obecnie 38,61 procent akcji spółki oraz tyle samo procent głosów na WZA.

Przeczytaj teraz

Breast Cancer Unit w Radomskim Centrum Onkologii

Autor: Magdalena Okoniewska
Dodano: 30.09.2022

Radomskie Centrum Onkologii dołączyło do grona szpitali, które posiadają międzynarodowy certyfikat Breast Cancer Unit. Oznacza to, że placówka oferuje najwyższą jakość usług pacjentkom z rakiem piersi. Breast Cancer Unit to sprawne diagnozowanie i skuteczne leczenie z zapewnieniem najwyższego komfortu.

Radomskie Centrum Onkologii spełnia wymagania, które takim ośrodkom stawia Międzynarodowe Towarzystwo Senologiczne (SIS).

Międzynarodowy certyfikat BCU jest efektem pracy zespołu pod kierunkiem dr hab. n. med. Zorana Stojceva. Przyznanie certyfikatu oznacza, że Radomskie Centrum Onkologii spełnia światowe standardy; certyfikat SIS ma w tej chwili 9 placówek w całej Polsce.

 

Radomskie Centrum Onkologii działa od 2015 roku, od 2017 jest w sieci szpitali. Leczone są tutaj między innymi nowotwory piersi, przewodu pokarmowego, głowy i szyi, układu moczowego i prostaty, narządów rodnych, nowotwory płuc oraz nowotwory mózgu.

Placówka dysponuje bazą 150 łóżek, posiada dwie sale operacyjne i bazę diagnostyczną w postaci aparatów PET/CT (TK 64 rzędowy), USG, RTG, mammografu, aparatu do biopsji stereotaktycznej piersi, jak również endoskopii przewodu pokarmowego i dróg oddechowych.

W czerwcu 2022 przeprowadzono tutaj pierwsze w regionie i unikatowe na skalę kraju zabiegi biopsji gruboigłowej piersi wspomagane próżnią pod kontrolą rezonansu magnetycznego. Badanie to stanowi najdokładniejszą metodę pobierania materiału histopatologicznego.

Radomskie Centrum Onkologii jest połączone z Centrum Gamma Knife w Warszawie. Oba ośrodki oferują świadczenia finansowane w ramach kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia.

Źródło: RCO

Przeczytaj teraz
marmaris escort