Interferie stawia na rozwój usług medycznych
W roku 2014 Interferie S.A. realizowała przyjętą w roku 2012 strategię marketingową i biznesową, która łączy w sobie trzy elementy: SPA, sport i zdrowie. W najbliższym czasie spółka zamierza wzbogacić pobyty hotelowe, łącząc je z uprawianiem sportu i lecznictwem uzdrowiskowym, w miejscowościach posiadających status uzdrowiska, oraz rehabilitacją i odnową biologiczną w miejscowościach wypoczynkowych.
W ramach strategii marketingowej i biznesowej, która również będzie realizowana w roku 2015, wyróżnione zostały dwa typy hoteli – górskie oraz hotele i obiekty nadmorskie. Hotele położone w Świeradowie Zdroju i Szklarskiej Porębie specjalizują się w ofercie łączącej sport, aktywny wypoczynek i rodzinną turystykę. Hotel i obiekty nadmorskie położone w Świnoujściu, Kołobrzegu, Ustroniu Morskim i Dąbkach to oferta SPA, profilaktyki zdrowotnej oraz wypoczynku sanatoryjno-rehabilitacyjnego.
W roku 2014 spółka przeprowadziła szereg inwestycji podnoszących standard ośrodków. W Hotelu Bornit w Szklarskiej Porębie uruchomiono centrum spa oraz mini aquapart. Remonty odbyły się także w Świeradowie Zdroju i Ustroniu Morskim. W roku 2015 zaplanowano kolejne prace mające na celu podwyższenie standardu ośrodków i hoteli.
Interferie to największa spółka branży turystycznej na Dolnym Śląsku. Zalicza się do grupy dwudziestu największych podmiotów świadczących usługi hotelarskie w Polsce. Siedem obiektów Interferie S.A. oraz należący do Interferie Medical SPA sp. z o.o. hotel Interferie Medical SPA w Świnoujściu oferuje łącznie 2101 miejsc noclegowych.
W roku 2014 wysoki standard usług świadczonych przez Interferie Medical SPA w Świnoujściu został doceniony w wielu branżowych konkursach. Hotel zdobył I miejsce jako najlepszy w kategorii 4-5 gwiazdek nad morzem w konkursie organizowanym przez Best Hotel Awards i portal rezerwuje.pl Otrzymał też wyróżnienie w plebiscycie na Najpiękniejsze SPA magazynu Eden SPA i rekomendację magazynu Forbes.
W roku 2014, podobnie jak w latach ubiegłych, głównym odbiorcą usług w zakresie turystyki zdrowotnej i sanatoryjno-leczniczej byli klienci z Niemiec. Jak podkreśla spółka, zauważalne jest także coraz większe zainteresowanie pobytami zdrowotnymi wśród polskich turystów. Spółka przewiduje, że wydłużenie wieku emerytalnego oraz coraz większa świadomość w zakresie profilaktyki zdrowotnej pozwala przewidywać dalszy rozwój usług w tym zakresie.
Spółka Interferie S.A. osiągnęła w roku 2014 przychody ze sprzedaży w wysokości 40 800 tys. zł. Było to więcej niż w roku 2013, kiedy miały one wartość 38 801 tys. zł. Zysk netto wyniósł w 2104 roku 2 507 tys. zł, w roku poprzednim miał wartość 2 156 tys. zł.
W roku 2014 Interferie S.A. realizowała przyjętą w roku 2012 strategię marketingową i biznesową, która łączy w sobie trzy elementy: SPA, sport i zdrowie. W najbliższym czasie spółka zamierza wzbogacić pobyty hotelowe, łącząc je z uprawianiem sportu i lecznictwem uzdrowiskowym, w miejscowościach posiadających status uzdrowiska, oraz rehabilitacją i odnową biologiczną w miejscowościach wypoczynkowych.
W ramach strategii marketingowej i biznesowej, która również będzie realizowana w roku 2015, wyróżnione zostały dwa typy hoteli – górskie oraz hotele i obiekty nadmorskie. Hotele położone w Świeradowie Zdroju i Szklarskiej Porębie specjalizują się w ofercie łączącej sport, aktywny wypoczynek i rodzinną turystykę. Hotel i obiekty nadmorskie położone w Świnoujściu, Kołobrzegu, Ustroniu Morskim i Dąbkach to oferta SPA, profilaktyki zdrowotnej oraz wypoczynku sanatoryjno-rehabilitacyjnego.
W roku 2014 spółka przeprowadziła szereg inwestycji podnoszących standard ośrodków. W Hotelu Bornit w Szklarskiej Porębie uruchomiono centrum spa oraz mini aquapart. Remonty odbyły się także w Świeradowie Zdroju i Ustroniu Morskim. W roku 2015 zaplanowano kolejne prace mające na celu podwyższenie standardu ośrodków i hoteli.
Interferie to największa spółka branży turystycznej na Dolnym Śląsku. Zalicza się do grupy dwudziestu największych podmiotów świadczących usługi hotelarskie w Polsce. Siedem obiektów Interferie S.A. oraz należący do Interferie Medical SPA sp. z o.o. hotel Interferie Medical SPA w Świnoujściu oferuje łącznie 2101 miejsc noclegowych.
W roku 2014 wysoki standard usług świadczonych przez Interferie Medical SPA w Świnoujściu został doceniony w wielu branżowych konkursach. Hotel zdobył I miejsce jako najlepszy w kategorii 4-5 gwiazdek nad morzem w konkursie organizowanym przez Best Hotel Awards i portal rezerwuje.pl Otrzymał też wyróżnienie w plebiscycie na Najpiękniejsze SPA magazynu Eden SPA i rekomendację magazynu Forbes.
W roku 2014, podobnie jak w latach ubiegłych, głównym odbiorcą usług w zakresie turystyki zdrowotnej i sanatoryjno-leczniczej byli klienci z Niemiec. Jak podkreśla spółka, zauważalne jest także coraz większe zainteresowanie pobytami zdrowotnymi wśród polskich turystów. Spółka przewiduje, że wydłużenie wieku emerytalnego oraz coraz większa świadomość w zakresie profilaktyki zdrowotnej pozwala przewidywać dalszy rozwój usług w tym zakresie.
Spółka Interferie S.A. osiągnęła w roku 2014 przychody ze sprzedaży w wysokości 40 800 tys. zł. Było to więcej niż w roku 2013, kiedy miały one wartość 38 801 tys. zł. Zysk netto wyniósł w 2104 roku 2 507 tys. zł, w roku poprzednim miał wartość 2 156 tys. zł.