"Laur Klienta" dla Centrum Medycznego Medicover
Medicover został wyróżniony w kolejnej edycji ogólnopolskiego plebiscytu ?Laur Klienta 2011', w kategorii ?Usługi medyczne'. ?Laur Klienta' to największy w Polsce projekt konsumencki, w ramach którego co roku wyłaniane są najpopularniejsze produkty i usługi w swoich kategoriach.
Wyróżnienia te mają dla zwycięzców szczególne znaczenie, bo o ich przyznaniu decydują sami konsumenci. Opinie polskich konsumentów na temat ich ulubionych produktów i usług zbierane są w ramach ogólnopolskiego plebiscytu, obejmującego głosowanie telefoniczne, głosowanie na stronach internetowych oraz ankietowanie w formie bezpośredniego wywiadu (metodą ?face-to-face'). W każdej kategorii prowadzony jest plebiscyt na grupie min. 800 respondentów. Głosujący stopniowo wybierają zwycięzców poszczególnych kategorii, przyznając złoty, srebrny i brązowy ?Laur Klienta'.
?Jesteśmy dumni, że Medicover drugi rok z rzędu uzyskał złoty ?Laur Klienta'. Wyróżnienie to cieszy tym bardziej, że jest oceną osób korzystających z naszych usług. Klienci Medicover po raz kolejny udowodnili, że ufają naszej firmie i doceniają wysoką jakość naszej opieki zdrowotnej. ?Laur Klienta' to też świetna forma rekomendacji Medicover - wszyscy przecież najchętniej sięgamy po sprawdzone i polecane przez innych konsumentów produkty i usługi" - mówi Anna Święcka-Głowacka, Dyrektor Marketingu.
Medicover opiekuje się w Polsce ponad 5 tysiącami firm i ponad 500 tysiącami pacjentów. Usługi w formie abonamentów i ubezpieczeń medycznych kierowane są zarówno do firm jak i klientów indywidualnych. Posiada własne szerokoprofilowe Centra w największych miastach Polski: Białymstoku, Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Gliwicach, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Dwa lata temu został otwarty Szpital Medicover na warszawskim Wilanowie.
Medicover został wyróżniony w kolejnej edycji ogólnopolskiego plebiscytu ?Laur Klienta 2011′, w kategorii ?Usługi medyczne’. ?Laur Klienta’ to największy w Polsce projekt konsumencki, w ramach którego co roku wyłaniane są najpopularniejsze produkty i usługi w swoich kategoriach.
Wyróżnienia te mają dla zwycięzców szczególne znaczenie, bo o ich przyznaniu decydują sami konsumenci. Opinie polskich konsumentów na temat ich ulubionych produktów i usług zbierane są w ramach ogólnopolskiego plebiscytu, obejmującego głosowanie telefoniczne, głosowanie na stronach internetowych oraz ankietowanie w formie bezpośredniego wywiadu (metodą ?face-to-face’). W każdej kategorii prowadzony jest plebiscyt na grupie min. 800 respondentów. Głosujący stopniowo wybierają zwycięzców poszczególnych kategorii, przyznając złoty, srebrny i brązowy ?Laur Klienta’.
?Jesteśmy dumni, że Medicover drugi rok z rzędu uzyskał złoty ?Laur Klienta’. Wyróżnienie to cieszy tym bardziej, że jest oceną osób korzystających z naszych usług. Klienci Medicover po raz kolejny udowodnili, że ufają naszej firmie i doceniają wysoką jakość naszej opieki zdrowotnej. ?Laur Klienta’ to też świetna forma rekomendacji Medicover – wszyscy przecież najchętniej sięgamy po sprawdzone i polecane przez innych konsumentów produkty i usługi” – mówi Anna Święcka-Głowacka, Dyrektor Marketingu.
Medicover opiekuje się w Polsce ponad 5 tysiącami firm i ponad 500 tysiącami pacjentów. Usługi w formie abonamentów i ubezpieczeń medycznych kierowane są zarówno do firm jak i klientów indywidualnych. Posiada własne szerokoprofilowe Centra w największych miastach Polski: Białymstoku, Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Gliwicach, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Dwa lata temu został otwarty Szpital Medicover na warszawskim Wilanowie.