Lux Med Konsumenckim Liderem Dekady
Lux Med został uznany za Lidera Dekady 2011-2021 w ogólnopolskim programie badawczym Konsumencki Lider Jakości. Respondenci docenili firmę między innymi za dużą dostępność placówek i wizyt, szybką i profesjonalną pomoc lekarską oraz miłą obsługę. Lux Med zwyciężał w swojej kategorii od początku realizacji programu, czyli aż 9 razy. W 10-tej edycji plebiscytu firma ponownie zdobyła najwięcej głosów respondentów, tym samym uzyskując tytuł Konsumenckiego Lidera Dekady.
Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski program badań konsumenckich prowadzony przez redakcję Strefy Gospodarki, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. W 10-ciu edycjach plebiscytu swoimi opiniami o usługach i produktach firm działających w naszym kraju podzieliło się ponad 130 tysięcy Polaków.
Lux Med doceniony za usługi i obsługę
W jubileuszowej edycji badania prawie 76 procent respondentów wskazało, że zdecydowanie poleca korzystanie z usług Grupy Lux Med, co było najwyższym wynikiem w tej kategorii.
Na firmę oddano też najwięcej głosów spośród wszystkich firm świadczących usługi medyczne. Respondenci wskazywali, że Lux Med ma dużą liczbę placówek i specjalistów w wielu miastach, krótkie terminy oczekiwania na wizytę, miłą obsługę i prostą rejestrację na wizytę online. Zdaniem konsumentów lekarze współpracujący z Grupą to dobrzy specjaliści, którzy trafnie diagnozują swoich pacjentów.
– To wyróżnienie cieszy szczególnie, bowiem jest owocem opinii naszych pacjentów. Lux Med to nie tylko centra medyczne i szpitale, ale przede wszystkim oddani swojej pracy ludzie. Od 30-tu lat zmieniamy się, żeby zapewnić pacjentom jak najlepszą opiekę zdrowotną. Inwestujemy w innowacje i nowe technologie, stawiamy na jakość i koordynację opieki. Wiemy, jak ważne jest społeczne zaangażowanie. Podczas pandemii włączyliśmy się w realizację misji publicznej. Prowadzimy szczepienia przeciw Covid-19, a lekarze Lux Med ratują zdrowie i życie pacjentów w naszym szpitalu covidowym. Dziękuję naszym pacjentom, klientom i wszystkim pracownikom – mówi Anna Rulkiewicz, prezes Grupy Lux Med.
Celem programu Konsumencki Lider Jakości jest wyłonienie najlepszych w opinii konsumentów marek i firm, dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. Wszyscy laureaci tytułu Konsumencki Lider Jakości prezentowani są na łamach Strefy Gospodarki i w serwisie internetowym Dziennika Gazety Prawnej. Każde wydanie dziennika dociera do blisko 200 tysięcy czytelników.
Czytaj także: Grupa Lux Med wśród Super Marek Pracodawców >>>
Grupa Lux Med jest liderem rynku prywatnych usług zdrowotnych w Polsce i częścią międzynarodowej grupy Bupa, która działa, jako ubezpieczyciel i świadczeniodawca usług medycznych na całym świecie. Firma świadczy swoje usługi w Polsce już od 30 lat.
Podczas pandemii Covid-19 Grupa włączyła się aktywnie do walki o zdrowie i życie Polaków, wspierając sektor publiczny.
Grupa Lux Med zapewnia pełną opiekę: ambulatoryjną, diagnostyczną, rehabilitacyjną, stomatologiczną, psychologiczną, szpitalną i długoterminową dla ponad 2 500 000 pacjentów. Do ich dyspozycji jest ponad 270 ogólnodostępnych i przyzakładowych centrów medycznych, 13 szpitali oraz blisko 3000 poradni partnerskich.
Grupa Lux Med zatrudnia ponad 19 000 osób, w tym około 8000 lekarzy i 5000 wspierającego personelu medycznego, a w codziennej działalności, kieruje się zasadami zrównoważonego rozwoju, podejmując liczne inicjatywy z obszarów zaangażowania społecznego i środowiska.
Grupa Lux Med jest Głównym Partnerem Medycznym Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Głównym Partnerem Medycznym Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego.
Czytaj także: Szpital Medicover z porodówką numer 1 w Polsce i na Mazowszu>>>