Lux Med: nowa funkcjonalność Portalu Pacjenta
Od 7 kwietnia 2015 użytkownicy Portalu Pacjenta firmy Lux Med mogą korzystać z jego nowej funkcjonalności, czyli czatów z położnymi, pielęgniarkami alergologicznymi oraz pielęgniarkami pediatrycznymi. Czaty są kolejnym krokiem w stronę ułatwienia pacjentom korzystania z usług Lux Med.
Profesjonalne porady online są formą opieki, która zapewnia szybki kontakt ze specjalistą i pozwala zaoszczędzić czas poświęcany na wizytę w placówce.
W czacie z położną, pielęgniarką alergologiczną oraz pielęgniarką pediatryczną mogą uczestniczyć wszystkie osoby, które posiadają pełny dostęp do Portalu Pacjenta. Harmonogram wirtualnych spotkań widoczny jest w zakładce „Czat". Aby wziąć udział w dyskusji, wystarczy odwiedzić e-Gabinet położnej lub pielęgniarki w terminie wskazanym w grafiku. Po zaakceptowaniu regulaminu pacjent może uczestniczyć w czacie, a w oczekiwaniu na jego rozpoczęcie może zapoznać się materiałami edukacyjnymi i odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.
Czat dostępny na Portalu Pacjenta jest indywidualną rozmową z doradcą medycznym. Położna i pielęgniarki odpowiadające na pytania mają wgląd do dokumentacji medycznej pacjenta, dzięki czemu w sytuacjach uzasadnionych medycznie mogą zlecić określone badania. Wszystkie rozmowy są zapisywane i są częścią dokumentacji medycznej pacjenta.
W marcu 2014 roku Lux Med uruchomił kanał komunikacji z pacjentami. „Zapytaj lekarza”, który umożliwia zadanie lekarzowi uzupełniającego pytania poprzez Portal Pacjenta do wizyty, która miała miejsce w ciągu ostatnich 40 dni.
Portal Pacjenta umożliwia rezerwowanie i odwoływanie wizyt u lekarza, przeglądanie historii wcześniejszych konsultacji, sprawdzenie grafików pracy lekarzy i informacji o lokalizacji placówek należących do Grupy. Ponadto portal zawiera wyniki badań laboratoryjnych przeprowadzonych w placówkach własnych Grupy wraz z komentarzem lekarza, a także wyniki badań laboratoryjnych przeprowadzonych w placówkach współpracujących. Portal Pacjenta jest również dostępny na urządzeniach mobilnych, takich jak na przykład smartfony.
Od 7 kwietnia 2015 użytkownicy Portalu Pacjenta firmy Lux Med mogą korzystać z jego nowej funkcjonalności, czyli czatów z położnymi, pielęgniarkami alergologicznymi oraz pielęgniarkami pediatrycznymi. Czaty są kolejnym krokiem w stronę ułatwienia pacjentom korzystania z usług Lux Med.
Profesjonalne porady online są formą opieki, która zapewnia szybki kontakt ze specjalistą i pozwala zaoszczędzić czas poświęcany na wizytę w placówce.
W czacie z położną, pielęgniarką alergologiczną oraz pielęgniarką pediatryczną mogą uczestniczyć wszystkie osoby, które posiadają pełny dostęp do Portalu Pacjenta. Harmonogram wirtualnych spotkań widoczny jest w zakładce „Czat”. Aby wziąć udział w dyskusji, wystarczy odwiedzić e-Gabinet położnej lub pielęgniarki w terminie wskazanym w grafiku. Po zaakceptowaniu regulaminu pacjent może uczestniczyć w czacie, a w oczekiwaniu na jego rozpoczęcie może zapoznać się materiałami edukacyjnymi i odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.
Czat dostępny na Portalu Pacjenta jest indywidualną rozmową z doradcą medycznym. Położna i pielęgniarki odpowiadające na pytania mają wgląd do dokumentacji medycznej pacjenta, dzięki czemu w sytuacjach uzasadnionych medycznie mogą zlecić określone badania. Wszystkie rozmowy są zapisywane i są częścią dokumentacji medycznej pacjenta.
W marcu 2014 roku Lux Med uruchomił kanał komunikacji z pacjentami. „Zapytaj lekarza”, który umożliwia zadanie lekarzowi uzupełniającego pytania poprzez Portal Pacjenta do wizyty, która miała miejsce w ciągu ostatnich 40 dni.
Portal Pacjenta umożliwia rezerwowanie i odwoływanie wizyt u lekarza, przeglądanie historii wcześniejszych konsultacji, sprawdzenie grafików pracy lekarzy i informacji o lokalizacji placówek należących do Grupy. Ponadto portal zawiera wyniki badań laboratoryjnych przeprowadzonych w placówkach własnych Grupy wraz z komentarzem lekarza, a także wyniki badań laboratoryjnych przeprowadzonych w placówkach współpracujących. Portal Pacjenta jest również dostępny na urządzeniach mobilnych, takich jak na przykład smartfony.