Lux Med: nowy kanał komunikacji „Zapytaj lekarza przez Internet”

0
832

Grupa Lux Med uruchomiła kolejny kanał komunikacji z pacjentami. „Zapytaj lekarza” to nowa funkcjonalność Portalu Pacjenta, która umożliwia zadanie lekarzowi pytania uzupełniającego do wizyty.

Usługa „Zapytaj lekarza” polega na zadaniu lekarzowi uzupełniającego pytania poprzez Portal Pacjenta do wizyty, która miała miejsce w ciągu ostatnich 40 dni. Pytania można zadawać wybranym lekarzom, przy których nazwisku w Portalu Pacjenta widoczna jest ta opcja. Przy zadawaniu pytania pojawia się również informacja kiedy lekarz najwcześniej będzie mógł udzielić odpowiedzi. Pytania powinny dotyczyć zagadnień medycznych związanych z wydanymi zaleceniami.

– Jakość obsługi pacjenta niezmiennie pozostaje naszym priorytetem, a interaktywne narzędzia w znacznym stopniu podnoszą komfort korzystania z opieki medycznej. „Zapytaj lekarza” to kolejny kanał komunikacji, który pozwala nam być blisko pacjentów – mówi Anna Rulkiewicz, Prezes Grupy Lux Med.

Portal Pacjenta umożliwia ponadto rezerwowanie i odwoływanie wizyt u lekarza, przeglądanie historii wcześniejszych konsultacji, sprawdzenie grafików pracy lekarzy i informacji o lokalizacji placówek należących do Grupy. Ponadto portal zawiera wyniki badań laboratoryjnych przeprowadzonych w placówkach własnych Grupy wraz z komentarzem lekarza, a także wyniki badań laboratoryjnych przeprowadzonych w placówkach współpracujących. Portal Pacjenta jest również dostępny na urządzeniach mobilnych, takich jak np. smartfon.

Grupa Lux Med to największa firma medyczna w Polsce. Oferta Grupy kierowana jest zarówno do klientów korporacyjnych, jak i indywidualnych. Klienci korporacyjni korzystają z Pracowniczych Programów Zdrowotnych rozwijanych wokół medycyny pracy. Klienci indywidualni mogą skorzystać z opieki zdrowotnej na podstawie Planów Opieki Medycznej, a także tzw. świadczeń FFS (fee for service, opłaty za poszczególne usługi) oraz w ramach kontraktu z NFZ.

Opieka medyczna świadczona jest w 143 placówkach. Usługi ambulatoryjne realizowane są przede wszystkim w placówkach Lux Med i centrach medycznych Medycyny Rodzinnej, która specjalizuje się w obsłudze pacjentów w ramach kontraktu z NFZ. Pod marką Profemed w Warszawie działa specjalistyczna przychodnia lekarska przeznaczona specjalnie dla klientów „fee for service”. Grupa ma pięć szpitali. Z Grupą współpracuje około. 1500 poradni partnerskich w całej Polsce. Pod jej opieką znajduje się ponad 1 200 000 pacjentów.