Lux Med prezentuje się w nowej odsłonie
Lux Med, największa firma na rynku prywatnych usług medycznych w Polsce, rozpoczyna kampanię promocyjno – informacyjną. Jest ona związana z wprowadzeniem nowego logo, co stanowi zwieńczenie procesu integracji.
Kampania otwiera kolejny etap działania firmy. -Pięć lat temu zapoczątkowaliśmy integrację kilku sieci medycznych. Dziś obejmujemy całość procesu opieki zdrowotnej: od diagnostyki po kompleksowe leczenie - w tym szpitalne, od podstawowej opieki medycznej po specjalistykę, oferujemy także ubezpieczenia zdrowotne, wdrażamy rozwiązania z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii. W maju 2012. ogłosiliśmy rebranding, zmniejszyliśmy liczbę marek w naszym portfelu, a marką wiodącą została najsilniejsza z nich, czyli Lux Med. Teraz z nowym logo i w nowej odsłonie chcemy szerszej publiczności zakomunikować zmiany i zaprezentować się jako firma nowoczesna, dynamiczna i otwarta na potrzeby pacjenta – mówi Anna Rulkiewicz, Prezes Grupy Lux Med.
Kampania ma charakter reportażowy, a nowy logotyp oraz najsilniejsze strony Lux Med zostały zdecydowanie zaakcentowane w kolorach firmowych w kontraście do czarno–białych fotografii. Firma stawia na wiarygodność, wyjątkowe podejście do pacjentów, profesjonalizm i nowoczesność. Jednocześnie prezentuje swoje 20-letnie doświadczenie oraz ekspercką wiedzę.
- Zdawaliśmy sobie sprawę, że pokazanie zarówno faktów, które za nami przemawiają, jak i elementów emocjonalnych, takich jak relacje z pacjentami, nie będzie łatwym zadaniem. Zdecydowaliśmy się więc na niestandardowe podejście do działań promocyjnych i informacyjnych w opiece medycznej. Tym bardziej, że koncepcja została wypracowana na bazie badań oraz wnikliwych analiz, jak pacjenci i klienci postrzegają branżę prywatnych usług medycznych – wyjaśnia Marzena Kowalska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej Lux Med. - Autentyczność przekazu stała się dla nas kluczowa. Dlatego staramy się nieco uchylić drzwi do świata, w którym realnie pracujemy. Bez koloryzowania przybliżyć naszą codzienność i uchwycić jak staramy się budować bliskie relacje oparte na zaufaniu i poczuciu bezpieczeństwa – dodaje.
Grupa Lux Med wprowadziła nowe logo w maju tego roku. W zakresie opieki ambulatoryjnej prowadzi obecnie działalność pod dwiema kluczowymi markami: Lux Med oraz Medycyna Rodzinna, której związek z Grupą jest mocno podkreślony już na poziomie logo. W wyniku integracji i realizacji założeń strategicznych również inne obszary działalności zostały oznaczone według jasnej struktury i logiki Grupy: Szpital Lux Med, Lux Med Diagnostyka, Lux Med Ubezpieczenia, Tabita Grupa Lux Med (ośrodek opiekuńczo-rehabilitacyjny).
Lux Med, największa firma na rynku prywatnych usług medycznych w Polsce, rozpoczyna kampanię promocyjno – informacyjną. Jest ona związana z wprowadzeniem nowego logo, co stanowi zwieńczenie procesu integracji.
Kampania otwiera kolejny etap działania firmy. -Pięć lat temu zapoczątkowaliśmy integrację kilku sieci medycznych. Dziś obejmujemy całość procesu opieki zdrowotnej: od diagnostyki po kompleksowe leczenie – w tym szpitalne, od podstawowej opieki medycznej po specjalistykę, oferujemy także ubezpieczenia zdrowotne, wdrażamy rozwiązania z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii. W maju 2012. ogłosiliśmy rebranding, zmniejszyliśmy liczbę marek w naszym portfelu, a marką wiodącą została najsilniejsza z nich, czyli Lux Med. Teraz z nowym logo i w nowej odsłonie chcemy szerszej publiczności zakomunikować zmiany i zaprezentować się jako firma nowoczesna, dynamiczna i otwarta na potrzeby pacjenta – mówi Anna Rulkiewicz, Prezes Grupy Lux Med.
Kampania ma charakter reportażowy, a nowy logotyp oraz najsilniejsze strony Lux Med zostały zdecydowanie zaakcentowane w kolorach firmowych w kontraście do czarno–białych fotografii. Firma stawia na wiarygodność, wyjątkowe podejście do pacjentów, profesjonalizm i nowoczesność. Jednocześnie prezentuje swoje 20-letnie doświadczenie oraz ekspercką wiedzę.
– Zdawaliśmy sobie sprawę, że pokazanie zarówno faktów, które za nami przemawiają, jak i elementów emocjonalnych, takich jak relacje z pacjentami, nie będzie łatwym zadaniem. Zdecydowaliśmy się więc na niestandardowe podejście do działań promocyjnych i informacyjnych w opiece medycznej. Tym bardziej, że koncepcja została wypracowana na bazie badań oraz wnikliwych analiz, jak pacjenci i klienci postrzegają branżę prywatnych usług medycznych – wyjaśnia Marzena Kowalska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej Lux Med. – Autentyczność przekazu stała się dla nas kluczowa. Dlatego staramy się nieco uchylić drzwi do świata, w którym realnie pracujemy. Bez koloryzowania przybliżyć naszą codzienność i uchwycić jak staramy się budować bliskie relacje oparte na zaufaniu i poczuciu bezpieczeństwa – dodaje.
Grupa Lux Med wprowadziła nowe logo w maju tego roku. W zakresie opieki ambulatoryjnej prowadzi obecnie działalność pod dwiema kluczowymi markami: Lux Med oraz Medycyna Rodzinna, której związek z Grupą jest mocno podkreślony już na poziomie logo. W wyniku integracji i realizacji założeń strategicznych również inne obszary działalności zostały oznaczone według jasnej struktury i logiki Grupy: Szpital Lux Med, Lux Med Diagnostyka, Lux Med Ubezpieczenia, Tabita Grupa Lux Med (ośrodek opiekuńczo-rehabilitacyjny).