Lux Med: rezerwacja wizyty przez smartfona
Grupa Lux Med uruchomiła wersję mobilną e-rezerwacji, czyli platformy internetowej umożliwiającej między innymi umawianie wizyt lekarskich online. Pacjenci mogą rezerwować wizyty z dowolnego miejsca za pomocą smartfonów.
Wersja mobilna e-rezerwacji dostępna jest pod adresem m.grupaluxmed.pl, a także na stronie www.luxmed.pl po przejściu do sekcji e-rezerwacja za pomocą smartfona. Użytkownik wersji mobilnej ma możliwość sprawdzenia grafiku pracy lekarzy i rezerwacji wizyty u dowolnego specjalisty, a także podglądu historii poprzednich wizyt, odwołania wcześniejszych rezerwacji, czy sprawdzenia listy zarezerwowanych konsultacji.
Uruchomienie wersji mobilnej strony internetowej wynika z rosnącej popularności interaktywnych narzędzi komunikacyjnych wśród pacjentów. Już co trzeci pacjent Grupy Lux Med rezerwuje wizytę za pośrednictwem Internetu. To kolejne nowatorskie na rynku opieki medycznej rozwiązanie wykorzystane przez Lux Med. W minionym roku Grupa jako pierwsza sieć medyczna w Polsce wdrożyła na tak dużą skalę e-podpis – funkcjonalność, która umożliwia w pełni elektroniczne zarządzanie dokumentacją medyczną pacjentów.
W ramach Grupy Lux Med prowadzone są 72 własne centra medyczne i 24 przyzakładowe, które oferują pełen zakres opieki ambulatoryjnej, diagnostyki ambulatoryjnej i obrazowej. Od sierpnia 2010 roku w ramach Grupy działa szpital w Warszawie. Z Grupą współpracuje około 1500 poradni medycznych w całej Polsce. Pod jej opieką znajduje się ponad milion pacjentów.
Oferta Grupy Lux Med kierowana jest zarówno do klientów korporacyjnych, jak i indywidualnych. Klienci korporacyjni korzystają z Pracowniczych Programów Zdrowotnych rozwijanych latami wokół medycyny pracy. Klienci indywidualni mogą skorzystać z opieki zdrowotnej na podstawie abonamentów medycznych, a także tzw. świadczeń FFS (fee for service, osób nie posiadających abonamentów, płacących każdorazowo za poszczególne usługi) oraz w ramach kontraktu z NFZ. Grupa Lux Med prowadzi również działalność ubezpieczeniową.
Grupa Lux Med uruchomiła wersję mobilną e-rezerwacji, czyli platformy internetowej umożliwiającej między innymi umawianie wizyt lekarskich online. Pacjenci mogą rezerwować wizyty z dowolnego miejsca za pomocą smartfonów.
Wersja mobilna e-rezerwacji dostępna jest pod adresem m.grupaluxmed.pl, a także na stronie www.luxmed.pl po przejściu do sekcji e-rezerwacja za pomocą smartfona. Użytkownik wersji mobilnej ma możliwość sprawdzenia grafiku pracy lekarzy i rezerwacji wizyty u dowolnego specjalisty, a także podglądu historii poprzednich wizyt, odwołania wcześniejszych rezerwacji, czy sprawdzenia listy zarezerwowanych konsultacji.
Uruchomienie wersji mobilnej strony internetowej wynika z rosnącej popularności interaktywnych narzędzi komunikacyjnych wśród pacjentów. Już co trzeci pacjent Grupy Lux Med rezerwuje wizytę za pośrednictwem Internetu. To kolejne nowatorskie na rynku opieki medycznej rozwiązanie wykorzystane przez Lux Med. W minionym roku Grupa jako pierwsza sieć medyczna w Polsce wdrożyła na tak dużą skalę e-podpis – funkcjonalność, która umożliwia w pełni elektroniczne zarządzanie dokumentacją medyczną pacjentów.
W ramach Grupy Lux Med prowadzone są 72 własne centra medyczne i 24 przyzakładowe, które oferują pełen zakres opieki ambulatoryjnej, diagnostyki ambulatoryjnej i obrazowej. Od sierpnia 2010 roku w ramach Grupy działa szpital w Warszawie. Z Grupą współpracuje około 1500 poradni medycznych w całej Polsce. Pod jej opieką znajduje się ponad milion pacjentów.
Oferta Grupy Lux Med kierowana jest zarówno do klientów korporacyjnych, jak i indywidualnych. Klienci korporacyjni korzystają z Pracowniczych Programów Zdrowotnych rozwijanych latami wokół medycyny pracy. Klienci indywidualni mogą skorzystać z opieki zdrowotnej na podstawie abonamentów medycznych, a także tzw. świadczeń FFS (fee for service, osób nie posiadających abonamentów, płacących każdorazowo za poszczególne usługi) oraz w ramach kontraktu z NFZ. Grupa Lux Med prowadzi również działalność ubezpieczeniową.