Lux Med: umowa z Mediacap
Lux Med podpisał umowę ramową o świadczenie usług ze spółką Mediacap S.A. Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Dotyczy świadczenia usług w zakresie marketingu.
- Nasza firma współpracuje z Grupą Lux Med projektowo, realizując dla tej firmy działania z zakresu zarówno event marketingu jak i ambient mediów – informuje Dorota Rzeszutek, Head of Business firmy Emlab, jednej ze spółek Grupy Mediacap.
Obecnie Lux Med jest jedyną firmą działającą na rynku medycznym, która jest klientem Mediacap. W przeszłości spółka współpracowała także z takimi firmami jak Pfizer i Jelfa w zakresie organizacji eventów.
Mediacap to grupa spółek świadcząca usługi z zakresu mediów i reklamy. W skład grupy wchodzą dwa podmioty: Mediacap S.A., spółka zależna Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o. oraz spółka Emlab sp. z o.o. Grupa działa na trzech podstawowych rynkach: tworzenie i realizacja strategii reklamowych, event marketing oraz ambient media. Do klientów Grupy należą między innymi: OPEL, Kaufland, Tchibo, Netia, Złote Tarasy, Google, Hyundai, British American Tobacco, Link4, Hyundai, Nike czy Henkel. Spółka Mediacap S.A. od 2008 roku jest notowana na rynku NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych
Lux Med podpisał umowę ramową o świadczenie usług ze spółką Mediacap S.A. Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Dotyczy świadczenia usług w zakresie marketingu.
– Nasza firma współpracuje z Grupą Lux Med projektowo, realizując dla tej firmy działania z zakresu zarówno event marketingu jak i ambient mediów – informuje Dorota Rzeszutek, Head of Business firmy Emlab, jednej ze spółek Grupy Mediacap.
Obecnie Lux Med jest jedyną firmą działającą na rynku medycznym, która jest klientem Mediacap. W przeszłości spółka współpracowała także z takimi firmami jak Pfizer i Jelfa w zakresie organizacji eventów.
Mediacap to grupa spółek świadcząca usługi z zakresu mediów i reklamy. W skład grupy wchodzą dwa podmioty: Mediacap S.A., spółka zależna Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o. oraz spółka Emlab sp. z o.o. Grupa działa na trzech podstawowych rynkach: tworzenie i realizacja strategii reklamowych, event marketing oraz ambient media. Do klientów Grupy należą między innymi: OPEL, Kaufland, Tchibo, Netia, Złote Tarasy, Google, Hyundai, British American Tobacco, Link4, Hyundai, Nike czy Henkel. Spółka Mediacap S.A. od 2008 roku jest notowana na rynku NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych