Lux Med: umowa z Mediacap

0
926

Lux Med podpisał umowę ramową o świadczenie usług ze spółką Mediacap S.A. Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Dotyczy świadczenia usług w zakresie marketingu.

– Nasza firma współpracuje z Grupą Lux Med projektowo, realizując dla tej firmy działania z zakresu zarówno event marketingu jak i ambient mediów – informuje Dorota Rzeszutek, Head of Business firmy Emlab, jednej ze spółek Grupy Mediacap.

Obecnie Lux Med jest jedyną firmą działającą na rynku medycznym, która jest klientem Mediacap. W przeszłości spółka współpracowała także z takimi firmami jak Pfizer i Jelfa w zakresie organizacji eventów.

Mediacap to grupa spółek świadcząca usługi z zakresu mediów i reklamy. W skład grupy wchodzą dwa podmioty: Mediacap S.A., spółka zależna Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o. oraz spółka Emlab sp. z o.o. Grupa działa na trzech podstawowych rynkach: tworzenie i realizacja strategii reklamowych, event marketing oraz ambient media. Do klientów Grupy należą między innymi: OPEL, Kaufland, Tchibo, Netia, Złote Tarasy, Google, Hyundai, British American Tobacco, Link4, Hyundai, Nike czy Henkel. Spółka Mediacap S.A. od 2008 roku jest notowana na rynku NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych