Lux Med wprowadził zatwierdzanie wizyty SME-em
Lux Med wprowadził kolejny sposób samodzielnego zatwierdzania umówionych wizyt. Poza stroną internetową www.jestem.luxmed.pl pacjenci placówek sieci mogą teraz potwierdzać wizyty SMS-em.
Jeżeli wizyta kwalifikuje się do samodzielnego zatwierdzenia, 15 minut przed umówioną konsultacją pacjenci otrzymują wiadomość z pytaniem, czy są już w placówce medycznej i czy chcą samodzielnie zatwierdzić zaplanowaną wizytę. Jeśli chcą to zrobić, przesyłają zwrotny SMS o treści „tak". W odpowiedzi otrzymają wiadomość informującą o numerze gabinetu lekarskiego, do którego mogą się udać - bez konieczności zgłaszania się do recepcji.
Udogodnienie to dotyczy dorosłych pacjentów, którzy przekazali placówce numer telefonu komórkowego w celach obsługowych i którzy udają się na wizytę lekarską lub wybrane badanie - w ramach usług pakietowych (bez dopłat).
Na początku października 2016 roku Lux Med wprowadziło możliwość zatwierdzania wizyt na stronie jestem.luxmed.pl
Oba rozwiązania są szczególnie przydatne w sytuacjach, gdy w okresie wzmożonej zachorowalności, w placówkach medycznych czas oczekiwania do recepcji wydłuża się. Rozwiązania te umożliwiają samodzielną rejestrację umówionej wizyty bez pomocy pracowników recepcji.
Już wkrótce podobny sposób zatwierdzania wizyt będzie możliwy w przypadku wizyt z zakresu medycyny pracy.
Portal Pacjenta Lux Med. umożliwia rezerwowanie i odwoływanie wizyt u lekarza, przeglądanie historii wcześniejszych konsultacji, sprawdzenie grafików pracy lekarzy i informacji o lokalizacji placówek należących do Grupy Lux Med. Portal zawiera wyniki badań laboratoryjnych przeprowadzonych w placówkach własnych Grupy wraz z komentarzem lekarza, a także wyniki badań laboratoryjnych przeprowadzonych w placówkach współpracujących. Portal Pacjenta jest również dostępny na urządzeniach mobilnych, takich jak na przykład smartfony.
Lux Med organizuje także czaty ze specjalistami, zapewnia możliwość korzystania z porad online oraz możliwość zadawania drogą elektroniczną pytań lekarzowi na temat odbytej wizyty.
Lux Med wprowadził kolejny sposób samodzielnego zatwierdzania umówionych wizyt. Poza stroną internetową www.jestem.luxmed.pl pacjenci placówek sieci mogą teraz potwierdzać wizyty SMS-em.
Jeżeli wizyta kwalifikuje się do samodzielnego zatwierdzenia, 15 minut przed umówioną konsultacją pacjenci otrzymują wiadomość z pytaniem, czy są już w placówce medycznej i czy chcą samodzielnie zatwierdzić zaplanowaną wizytę. Jeśli chcą to zrobić, przesyłają zwrotny SMS o treści „tak”. W odpowiedzi otrzymają wiadomość informującą o numerze gabinetu lekarskiego, do którego mogą się udać – bez konieczności zgłaszania się do recepcji.
Udogodnienie to dotyczy dorosłych pacjentów, którzy przekazali placówce numer telefonu komórkowego w celach obsługowych i którzy udają się na wizytę lekarską lub wybrane badanie – w ramach usług pakietowych (bez dopłat).
Na początku października 2016 roku Lux Med wprowadziło możliwość zatwierdzania wizyt na stronie jestem.luxmed.pl
Oba rozwiązania są szczególnie przydatne w sytuacjach, gdy w okresie wzmożonej zachorowalności, w placówkach medycznych czas oczekiwania do recepcji wydłuża się. Rozwiązania te umożliwiają samodzielną rejestrację umówionej wizyty bez pomocy pracowników recepcji.
Już wkrótce podobny sposób zatwierdzania wizyt będzie możliwy w przypadku wizyt z zakresu medycyny pracy.
Portal Pacjenta Lux Med. umożliwia rezerwowanie i odwoływanie wizyt u lekarza, przeglądanie historii wcześniejszych konsultacji, sprawdzenie grafików pracy lekarzy i informacji o lokalizacji placówek należących do Grupy Lux Med. Portal zawiera wyniki badań laboratoryjnych przeprowadzonych w placówkach własnych Grupy wraz z komentarzem lekarza, a także wyniki badań laboratoryjnych przeprowadzonych w placówkach współpracujących. Portal Pacjenta jest również dostępny na urządzeniach mobilnych, takich jak na przykład smartfony.
Lux Med organizuje także czaty ze specjalistami, zapewnia możliwość korzystania z porad online oraz możliwość zadawania drogą elektroniczną pytań lekarzowi na temat odbytej wizyty.