Lux Med wprowadził zatwierdzanie wizyty SME-em

0
827

Lux Med wprowadził kolejny sposób samodzielnego zatwierdzania umówionych wizyt. Poza stroną internetową www.jestem.luxmed.pl pacjenci placówek sieci mogą teraz potwierdzać wizyty SMS-em.

Jeżeli wizyta kwalifikuje się do samodzielnego zatwierdzenia, 15 minut przed umówioną konsultacją pacjenci otrzymują wiadomość z pytaniem, czy są już w placówce medycznej i czy chcą samodzielnie zatwierdzić zaplanowaną wizytę. Jeśli chcą to zrobić, przesyłają zwrotny SMS o treści „tak”. W odpowiedzi otrzymają wiadomość informującą o numerze gabinetu lekarskiego, do którego mogą się udać – bez konieczności zgłaszania się do recepcji.

Udogodnienie to dotyczy dorosłych pacjentów, którzy przekazali placówce numer telefonu komórkowego w celach obsługowych i którzy udają się na wizytę lekarską lub wybrane badanie – w ramach usług pakietowych (bez dopłat).

Na początku października 2016 roku Lux Med wprowadziło możliwość zatwierdzania wizyt na stronie jestem.luxmed.pl

Oba rozwiązania są szczególnie przydatne w sytuacjach, gdy w okresie wzmożonej zachorowalności, w placówkach medycznych czas oczekiwania do recepcji wydłuża się. Rozwiązania te umożliwiają samodzielną rejestrację umówionej wizyty bez pomocy pracowników recepcji.

Już wkrótce podobny sposób zatwierdzania wizyt będzie możliwy w przypadku wizyt z zakresu medycyny pracy.

Portal Pacjenta Lux Med. umożliwia rezerwowanie i odwoływanie wizyt u lekarza, przeglądanie historii wcześniejszych konsultacji, sprawdzenie grafików pracy lekarzy i informacji o lokalizacji placówek należących do Grupy Lux Med. Portal zawiera wyniki badań laboratoryjnych przeprowadzonych w placówkach własnych Grupy wraz z komentarzem lekarza, a także wyniki badań laboratoryjnych przeprowadzonych w placówkach współpracujących. Portal Pacjenta jest również dostępny na urządzeniach mobilnych, takich jak na przykład smartfony.

Lux Med organizuje także czaty ze specjalistami, zapewnia możliwość korzystania z porad online oraz możliwość zadawania drogą elektroniczną pytań lekarzowi na temat odbytej wizyty.