Medica Assistance: rośnie liczba użytkowników portalu Pacjentonline.pl
Od momentu uruchomienia platformy internetowej Pacjentonline.pl w styczniu 2017 roku, stale rośnie liczba pacjentów, którzy korzystając z szeregu funkcjonalności platformy uzyskują fachowe doradztwo przy wyborze usług oraz korzystają z koordynacji procesu leczenia.
Od początku funkcjonowania platformy Pacjentonline.pl do systemu przystąpiło już 170 placówek medycznych, a także ponad 500 lekarzy, prowadzących indywidualne praktyki. Ogromny potencjał platformy zauważyły również szpitale prywatne, w samym miesiącu czerwcu 2017 roku dołączyło 15 podmiotów oferujących usługi z zakresu leczenia szpitalnego. Podpisane umowy objęły kompleksowo pełen zakres usług świadczonych przez te podmioty.
Pacjentonline.pl jest to innowacyjny portal stworzony przez Medica Assistance S.A., który pozwala każdemu pacjentowi uzyskać kompleksową pomoc w dostępie do wybranej usługi medycznej niezależnie od lokalizacji.
Został stworzony z myślą o pacjentach, którzy na co dzień korzystają z usług internetowych. Pozwala na koordynację i rejestrację usługi medycznej według kryteriów wskazanych przez pacjenta (czas, cena, bliskość placówki, wybrany specjalista itp.). Za pomocą wiadomości sms system przypomni o każdej zarejestrowanej usłudze przed jej realizacją.
Portal umożliwia także dostęp do najnowszych form konsultacji medycznych takich jak: wideokonsultacje z lekarzem, czy interpretacje wyników badań online – wszystko bez konieczności wychodzenia z domu.
Medica Assistance Sp. z o.o. jest organizacją świadczącą usługi medyczne dla klientów indywidualnych i korporacyjnych w ramach partnerstwa z placówkami medycznymi, indywidualnymi praktykami lekarskimi oraz towarzystwami ubezpieczeniowymi.
Przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę organizuje opiekę medyczną w oparciu o nowoczesne rozwiązania obejmujące między innymi całodobową infolinię umożliwiającą szybki dostęp do informacji medycznej, konsultanta medycznego koordynującego i nadzorującego cały proces leczenia pacjenta, największą sieć medyczną zapewniającą szeroki dostęp do porad lekarskich, badań diagnostycznych lub leczenia szpitalnego, całodobowe pogotowie medyczne gwarantujące sprawną realizację pomocy doraźnej oraz organizację profilaktycznej opieki medycznej dla pracowników na terenie całego kraju.
Medica zatrudnia ponad 150 pracowników odpowiedzialnych za obsługę klientów indywidualnych i korporacyjnych. Obejmuje opieką kilkaset tysięcy pacjentów na terenie całego kraju.
Do czerwca 2015 roku Medica Assistance działała pod nazwą Medica Polska.
Od momentu uruchomienia platformy internetowej Pacjentonline.pl w styczniu 2017 roku, stale rośnie liczba pacjentów, którzy korzystając z szeregu funkcjonalności platformy uzyskują fachowe doradztwo przy wyborze usług oraz korzystają z koordynacji procesu leczenia.
Od początku funkcjonowania platformy Pacjentonline.pl do systemu przystąpiło już 170 placówek medycznych, a także ponad 500 lekarzy, prowadzących indywidualne praktyki. Ogromny potencjał platformy zauważyły również szpitale prywatne, w samym miesiącu czerwcu 2017 roku dołączyło 15 podmiotów oferujących usługi z zakresu leczenia szpitalnego. Podpisane umowy objęły kompleksowo pełen zakres usług świadczonych przez te podmioty.
Pacjentonline.pl jest to innowacyjny portal stworzony przez Medica Assistance S.A., który pozwala każdemu pacjentowi uzyskać kompleksową pomoc w dostępie do wybranej usługi medycznej niezależnie od lokalizacji.
Został stworzony z myślą o pacjentach, którzy na co dzień korzystają z usług internetowych. Pozwala na koordynację i rejestrację usługi medycznej według kryteriów wskazanych przez pacjenta (czas, cena, bliskość placówki, wybrany specjalista itp.). Za pomocą wiadomości sms system przypomni o każdej zarejestrowanej usłudze przed jej realizacją.
Portal umożliwia także dostęp do najnowszych form konsultacji medycznych takich jak: wideokonsultacje z lekarzem, czy interpretacje wyników badań online – wszystko bez konieczności wychodzenia z domu.
Medica Assistance Sp. z o.o. jest organizacją świadczącą usługi medyczne dla klientów indywidualnych i korporacyjnych w ramach partnerstwa z placówkami medycznymi, indywidualnymi praktykami lekarskimi oraz towarzystwami ubezpieczeniowymi.
Przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę organizuje opiekę medyczną w oparciu o nowoczesne rozwiązania obejmujące między innymi całodobową infolinię umożliwiającą szybki dostęp do informacji medycznej, konsultanta medycznego koordynującego i nadzorującego cały proces leczenia pacjenta, największą sieć medyczną zapewniającą szeroki dostęp do porad lekarskich, badań diagnostycznych lub leczenia szpitalnego, całodobowe pogotowie medyczne gwarantujące sprawną realizację pomocy doraźnej oraz organizację profilaktycznej opieki medycznej dla pracowników na terenie całego kraju.
Medica zatrudnia ponad 150 pracowników odpowiedzialnych za obsługę klientów indywidualnych i korporacyjnych. Obejmuje opieką kilkaset tysięcy pacjentów na terenie całego kraju.
Do czerwca 2015 roku Medica Assistance działała pod nazwą Medica Polska.