Medica Polska: zmiana nazwy i logo
Medica Polska w czerwcu 2015 przeszła rebranding, który objął przede wszystkim modyfikacje logo. Nowa nazwa spółki to teraz Medica Assistance. Nowa nazwa odzwierciedla strategię dalszego rozwoju na rynkach międzynarodowych w zakresie koordynacji leczenia pacjentów i trafniej oddaje charakter marki i prowadzonych działań.
Zmianom uległ również adres strony internetowej na www.medica-assistance.com. Dane rejestrowe spółki oraz dane adresowo – kontaktowe pozostały bez zmian.
Medica Assistance Sp. z o.o. jest organizacją świadczącą usługi medyczne dla klientów indywidualnych i korporacyjnych w ramach partnerstwa z placówkami medycznymi, indywidualnymi praktykami lekarskimi oraz towarzystwami ubezpieczeniowymi.
Przez 365 dni w roku, 24h na dobę organizuje opiekę medyczną w oparciu o nowoczesne rozwiązania obejmujące między innymi całodobową infolinię umożliwiającą szybki dostęp do informacji medycznej, konsultanta medycznego koordynującego i nadzorującego cały proces leczenia pacjenta, największą sieć medyczną zapewniającą szeroki dostęp do porad lekarskich, badań diagnostycznych lub leczenia szpitalnego, całodobowe pogotowie medyczne gwarantujące sprawną realizację pomocy doraźnej oraz organizację profilaktycznej opieki medycznej dla pracowników na terenie całego kraju.
Medica zatrudnia ponad 150 pracowników odpowiedzialnych za obsługę klientów indywidualnych i korporacyjnych. Obejmuje opieką kilkaset tysięcy pacjentów na terenie całego kraju.
W maju 2015 roku Medica uruchomiła Indywidualne Kontro Zdrowotne (IKZ). Jest to serwis, za pomocą którego pacjenci mogą zarządzać swoimi wizytami oraz weryfikować zakres usług i dostępność placówek medycznych.
Medica Assistance Sp. z o.o. wdrożyła System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001:2008. Jednostką certyfikującą jest Det Norske Veritas (DNV GL Business Assurance Poland Sp. z o.o.). Certyfikacja jest jednym z elementów rozwijanej kompleksowo polityki zarządzania jakością w spółce.
Medica Polska w czerwcu 2015 przeszła rebranding, który objął przede wszystkim modyfikacje logo. Nowa nazwa spółki to teraz Medica Assistance. Nowa nazwa odzwierciedla strategię dalszego rozwoju na rynkach międzynarodowych w zakresie koordynacji leczenia pacjentów i trafniej oddaje charakter marki i prowadzonych działań.
Zmianom uległ również adres strony internetowej na www.medica-assistance.com. Dane rejestrowe spółki oraz dane adresowo – kontaktowe pozostały bez zmian.
Medica Assistance Sp. z o.o. jest organizacją świadczącą usługi medyczne dla klientów indywidualnych i korporacyjnych w ramach partnerstwa z placówkami medycznymi, indywidualnymi praktykami lekarskimi oraz towarzystwami ubezpieczeniowymi.
Przez 365 dni w roku, 24h na dobę organizuje opiekę medyczną w oparciu o nowoczesne rozwiązania obejmujące między innymi całodobową infolinię umożliwiającą szybki dostęp do informacji medycznej, konsultanta medycznego koordynującego i nadzorującego cały proces leczenia pacjenta, największą sieć medyczną zapewniającą szeroki dostęp do porad lekarskich, badań diagnostycznych lub leczenia szpitalnego, całodobowe pogotowie medyczne gwarantujące sprawną realizację pomocy doraźnej oraz organizację profilaktycznej opieki medycznej dla pracowników na terenie całego kraju.
Medica zatrudnia ponad 150 pracowników odpowiedzialnych za obsługę klientów indywidualnych i korporacyjnych. Obejmuje opieką kilkaset tysięcy pacjentów na terenie całego kraju.
W maju 2015 roku Medica uruchomiła Indywidualne Kontro Zdrowotne (IKZ). Jest to serwis, za pomocą którego pacjenci mogą zarządzać swoimi wizytami oraz weryfikować zakres usług i dostępność placówek medycznych.
Medica Assistance Sp. z o.o. wdrożyła System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001:2008. Jednostką certyfikującą jest Det Norske Veritas (DNV GL Business Assurance Poland Sp. z o.o.). Certyfikacja jest jednym z elementów rozwijanej kompleksowo polityki zarządzania jakością w spółce.