Medicover kolejny raz wyróżniony Gwiazdą Jakości Obsługi
Medicover ponownie znalazł się w prestiżowym gronie najprzyjaźniejszych firm. Działający od prawie trzydziestu lat na polskim rynku dostawca kompleksowej opieki zdrowotnej oraz usług z obszaru wellbeing został nagrodzony Gwiazdą Jakości Obsługi 2023 w kategorii prywatne placówki medyczne.
Medicover kolejny rok z rzędu został uhonorowany tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi, który jest wręczany na podstawie zebranych z całego roku opinii milionów klientów i konsumentów. W uzasadnieniu do nagrody podkreślono m.in., że wyróżnienie „jest dowodem zaangażowania w zapewnienie pacjentom najlepszej jakości usług medycznych, indywidualnego podejścia do pacjentów, a także profesjonalnej i przyjaznej obsługi”.
Medicover, wiodący dostawca usług z obszaru kompleksowej opieki zdrowotnej oraz wellbeing, od samego początku w centrum swych działań stawia pacjenta i jego potrzeby. Właśnie z myślą o jego komforcie firma nie tylko stara się stale unowocześniać narzędzia obsługi pacjenta, ale też dba o to, by pobyt w centrach medycznych i innych obiektach firmy był miłym doświadczeniem.
– Naszych pacjentów na co dzień spotyka wiele wyzwań zdrowotnych, dlatego tak ważne jest, aby w każdej sytuacji mogli liczyć na profesjonalistów. Oprócz świetnych specjalistów medycznych, niezwykle ważni są także eksperci, którzy wspierają pacjentów w każdym punkcie styku z Medicover. To właśnie synergiczne podejście do potrzeb naszych pacjentów w myśl Złotych Zasad gwarantuje im najlepsze doświadczenia, bo „Ludzie zapomną, co mówiłeś, zapomną, co robiłeś, ale nigdy nie zapomną, jak czuli się dzięki Tobie”
– mówi Marzena Kołoszczyk, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w Medicover.
Medicover, wyznaczając standardy obsługi pacjenta, wykorzystuje w tym celu m.in. nowoczesne technologie, dzięki którym kontakt pacjenta z centrum medycznym i lekarzem są prostsze. Przykładem takiego narzędzia jest m.in. aplikacja Medicover Online, która umożliwia zdalne zapisanie się na wizytę do specjalisty, skorzystanie z porady lekarskiej w ramach telemedycyny, zamówienie e-recepty oraz sprawdzenie swojej historii leczenia. W tym roku uruchomiono także zupełnie nową usługę tzw. wizytę last minute, która może się odbyć w tym samym dniu.
Firma, która oferuje usługi ambulatoryjne, szpitalne, optyczne, stomatologiczne oraz wellbeing dba także o to, by pobyt w jej centrach był miłym doświadczeniem. Przede wszystkim jest to zasługa pracowników Medicover, jak również szczególnego podejścia do kwestii estetycznych.
O wyróżnieniu Gwiazda Jakości Obsługi
Gwiazda Jakości Obsługi to wyróżnienie przyznawane co roku najprzyjaźniejszym firmom w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi. Inicjatywa jest prowadzona od 2008 r., a monitoringiem jest objętych ponad 40 000 różnych firm z 200 branż. Nagrodę przyznają faktyczni klienci firm i instytucji, którzy za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl oraz w ramach badania CAWI dzielą się swoimi opiniami na temat poszczególnych podmiotów oraz w ten sposób mają wpływa na nominację i ostatecznie na wybór laureatów. Wyróżnienie komunikuje bezcenne wartości w biznesie, takie jak jakość, solidność, zaufanie, przyjazność i prestiż. Oficjalne wręczenie nagród odbyło się 25 maja 2023 r. podczas oficjalnej gali w Narodowym Centrum Muzyki we Wrocławiu. W imieniu Medicover nagrodę odebrał Paweł Kruszakin, Kierownik Centrum Medycznego Medicover Wrocław – Globis.