Medicover rozwija działalność e-commerce
MediStore to pierwszy w Polsce internetowy sklep medyczny z kompleksową ofertą usług i pakietów dla pacjentów. Serwis, wdrożony w 2015 roku przez Medicover Polska we współpracy z Divante z Grupy OEX, obecnie zyskał nowe
oblicze.
MediStore.pl to medyczny marketplace, gdzie pacjenci w łatwy sposób mogą odszukać usługi medyczne zgodne z ich potrzebami. Jest także obszerną bazą wiedzy, zawierającą szczegółowe opisy usług, zalecenia i przeciwskazania do poszczególnych zabiegów oraz płynące z nich korzyści.
Serwis został bardzo dobrze przyjęty przez odbiorców, którzy coraz chętniej kupują usługi medyczne za pośrednictwem internetu. Przychody portalu rosną o ponad 100 procent rocznie.
W oparciu o zdobyte doświadczenia, Medicover Polska zdecydował się na rozszerzenie platformy. Efektem prac jest kompleksowy serwis, oferujący kilkanaście typów usług – od wizyt u specjalistów, poprzez badania i screeningi stanu zdrowia, aż po abonamenty medyczne.
W nowej wersji portalu dostępna jest pełna oferta Medicover, a więc między innymi usługi stomatologiczne, optyczne i optometryczne, z zakresu ortopedii i medycyny sportowej, a także programy opieki nad osobami starszymi.
- Na początkowym etapie prac szczególną rolę odegrały opinie oraz sugestie naszych pacjentów i klientów. Powstanie koncepcji nowego serwisu MediStore poprzedziły dogłębne badania w oparciu o prototypy. Tworząc makiety nowej platformy, wzięliśmy pod uwagę przede wszystkim analizę potrzeb pacjentów i wymagania rynku. Naszym celem było ułatwienie dostępu do świadczonych przez nas usług, dlatego wiele uwagi poświęciliśmy intuicyjności i funkcjonalności serwisu z perspektywy użytkownika. Dzięki sugestiom naszych pacjentów między innymi uprościliśmy nazewnictwo oraz opracowaliśmy proces zakupu, który jest najbardziej naturalny dla użytkownika - mówi Marzena Kołoszczyk, dyrektor sprzedaży ds. rynku masowego Medicover Polska.
Za pośrednictwem MediStore klienci mają możliwość zakupu wybranej usługi lub pakietu, rezerwacji terminu wizyty oraz dokonanie płatności online. System posiada również opcję geolokalizacji, ułatwiającą wybór najbliższych placówek.
MediStore zyskał również nowy layout oraz wygodniejszą dla pacjentów nawigację. Strona jest w pełni resnponsywna. Za projekt i wdrożenie zmian odpowiada spółka Divante, która pracowała także nad budową pierwszej wersji serwisu. Obecnie przechodzenie pomiędzy zintegrowanymi systemami serwisu jest praktycznie niezauważalne dla odbiorców.
- Projekt realizowany dla Medicover Polska od samego początku był dużym wyzwaniem. Realizacja systemu sprzedaży online usług medycznych wiązała się z koniecznością nowatorskiego podejścia oraz sprostaniu wszelkim wymogom prawnym. Cieszy nas kolejny krok wykonany wspólnie z zespołem Medicover Polska, tym bardziej, że efekty naszej kilkuletniej współpracy przekładają się liniowo na wzrost sprzedaży online – mówi Maciej Borkowicz, Project Manager po stronie Divante.
MediStore jest zintegrowany z wewnętrznym systemem informatycznym Medicover. Administratorzy portalu mają możliwość automatycznego zarządzania cenami oraz beneficjentami MediStore. We wdrożenie projektu zaangażowany był zespół złożony z analityków, specjalistów User Experience oraz programistów Divante. Obecnie trwają prace nad implementacją kolejnych usprawnień serwisu, mających na celu optymalizację konwersji, ścieżki zakupowej oraz skrócenie liczby kroków do umówienia wizyty.
Medicover Polska jest częścią Medicover – wiodącej międzynarodowej spółki świadczącej usługi opieki zdrowotnej i usługi diagnostyczne działającej od 1995 roku. Firma obecna jest we wszystkich regionach Polski. Na koniec 2016 roku posiadała 31 centrów medycznych oraz 1800 placówek współpracujących i partnerskich. Do końca 2016 roku firma miała pod opieką 647 tysięcy pacjentów. Od 2009 roku firma posiada również własny wielospecjalistyczny Szpital Medicover na warszawskim Wilanowie.
Jako firma medyczna, Medicover w Polsce od ponad 20 lat zapewnia swoim pacjentom pełną opiekę medyczną, obejmującą usługi ambulatoryjne, diagnostykę laboratoryjną i obrazową, stomatologię aż po kompleksową opiekę szpitalną. Usługi dostępne w formie abonamentów i ubezpieczeń medycznych kierowane są zarówno do firm, jak i klientów indywidualnych.
MediStore to pierwszy w Polsce internetowy sklep medyczny z kompleksową ofertą usług i pakietów dla pacjentów. Serwis, wdrożony w 2015 roku przez Medicover Polska we współpracy z Divante z Grupy OEX, obecnie zyskał nowe
oblicze.
MediStore.pl to medyczny marketplace, gdzie pacjenci w łatwy sposób mogą odszukać usługi medyczne zgodne z ich potrzebami. Jest także obszerną bazą wiedzy, zawierającą szczegółowe opisy usług, zalecenia i przeciwskazania do poszczególnych zabiegów oraz płynące z nich korzyści.
Serwis został bardzo dobrze przyjęty przez odbiorców, którzy coraz chętniej kupują usługi medyczne za pośrednictwem internetu. Przychody portalu rosną o ponad 100 procent rocznie.
W oparciu o zdobyte doświadczenia, Medicover Polska zdecydował się na rozszerzenie platformy. Efektem prac jest kompleksowy serwis, oferujący kilkanaście typów usług – od wizyt u specjalistów, poprzez badania i screeningi stanu zdrowia, aż po abonamenty medyczne.
W nowej wersji portalu dostępna jest pełna oferta Medicover, a więc między innymi usługi stomatologiczne, optyczne i optometryczne, z zakresu ortopedii i medycyny sportowej, a także programy opieki nad osobami starszymi.
– Na początkowym etapie prac szczególną rolę odegrały opinie oraz sugestie naszych pacjentów i klientów. Powstanie koncepcji nowego serwisu MediStore poprzedziły dogłębne badania w oparciu o prototypy. Tworząc makiety nowej platformy, wzięliśmy pod uwagę przede wszystkim analizę potrzeb pacjentów i wymagania rynku. Naszym celem było ułatwienie dostępu do świadczonych przez nas usług, dlatego wiele uwagi poświęciliśmy intuicyjności i funkcjonalności serwisu z perspektywy użytkownika. Dzięki sugestiom naszych pacjentów między innymi uprościliśmy nazewnictwo oraz opracowaliśmy proces zakupu, który jest najbardziej naturalny dla użytkownika – mówi Marzena Kołoszczyk, dyrektor sprzedaży ds. rynku masowego Medicover Polska.
Za pośrednictwem MediStore klienci mają możliwość zakupu wybranej usługi lub pakietu, rezerwacji terminu wizyty oraz dokonanie płatności online. System posiada również opcję geolokalizacji, ułatwiającą wybór najbliższych placówek.
MediStore zyskał również nowy layout oraz wygodniejszą dla pacjentów nawigację. Strona jest w pełni resnponsywna. Za projekt i wdrożenie zmian odpowiada spółka Divante, która pracowała także nad budową pierwszej wersji serwisu. Obecnie przechodzenie pomiędzy zintegrowanymi systemami serwisu jest praktycznie niezauważalne dla odbiorców.
– Projekt realizowany dla Medicover Polska od samego początku był dużym wyzwaniem. Realizacja systemu sprzedaży online usług medycznych wiązała się z koniecznością nowatorskiego podejścia oraz sprostaniu wszelkim wymogom prawnym. Cieszy nas kolejny krok wykonany wspólnie z zespołem Medicover Polska, tym bardziej, że efekty naszej kilkuletniej współpracy przekładają się liniowo na wzrost sprzedaży online – mówi Maciej Borkowicz, Project Manager po stronie Divante.
MediStore jest zintegrowany z wewnętrznym systemem informatycznym Medicover. Administratorzy portalu mają możliwość automatycznego zarządzania cenami oraz beneficjentami MediStore. We wdrożenie projektu zaangażowany był zespół złożony z analityków, specjalistów User Experience oraz programistów Divante. Obecnie trwają prace nad implementacją kolejnych usprawnień serwisu, mających na celu optymalizację konwersji, ścieżki zakupowej oraz skrócenie liczby kroków do umówienia wizyty.
Medicover Polska jest częścią Medicover – wiodącej międzynarodowej spółki świadczącej usługi opieki zdrowotnej i usługi diagnostyczne działającej od 1995 roku. Firma obecna jest we wszystkich regionach Polski. Na koniec 2016 roku posiadała 31 centrów medycznych oraz 1800 placówek współpracujących i partnerskich. Do końca 2016 roku firma miała pod opieką 647 tysięcy pacjentów. Od 2009 roku firma posiada również własny wielospecjalistyczny Szpital Medicover na warszawskim Wilanowie.
Jako firma medyczna, Medicover w Polsce od ponad 20 lat zapewnia swoim pacjentom pełną opiekę medyczną, obejmującą usługi ambulatoryjne, diagnostykę laboratoryjną i obrazową, stomatologię aż po kompleksową opiekę szpitalną. Usługi dostępne w formie abonamentów i ubezpieczeń medycznych kierowane są zarówno do firm, jak i klientów indywidualnych.